Leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:16 schreef Uccie het volgende:
Lijkt mij wel een keer leuk, maar weet a.s. maandag pas hoe mijn agenda in Sept is.
Op vrijdag ben ik sowieso in Amsterdam, moet weer colleges gaan volgen
Jawel, maar a.s vrijdag weet ik meer over mijn rooster.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk
Op een vrijdag doen dan? Of red je dat niet met colleges? Want we moeten er wel al om 17u zijn ofzo waarschijnlijk.
Komt goed, is vanzelf wel een modje die feedback weer stucky maakt!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Help het feedbacktopic is in nws verkeerd terecht gekomen
Ow jee....dat wordt minstens een maand Keith Bakker gifjes kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Help het feedbacktopic is in nws verkeerd terecht gekomen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow jee....dat wordt minstens een maand Keith Bakker gifjes kijken.
Die ene waarbij ik altijd stuiptrekkend en schuimbekkend onder mijn bureau vandaan word gehaald na 3 dagen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow jee....dat wordt minstens een maand Keith Bakker gifjes kijken.
heb timm al een dm gestuurdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt goed, is vanzelf wel een modje die feedback weer stucky maakt!
Je had niets verkeerd gedaan, volgens mij kunnen gewone users geen sticky topics maken.quote:
Ja weet ik veel was de laatste in dat topic , is geloof ik gebruik om dan een nieuw te openenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je had niets verkeerd gedaan, volgens mij kunnen gewone users geen sticky topics maken.
Vast een voetballer, speciaal voor jouquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:01 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Ik ben benieuwd wie er allemaal te gast zijn.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja weet ik veel was de laatste in dat topic , is geloof ik gebruik om dan een nieuw te openen
Nou aub nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vast een voetballer, speciaal voor jou
Gezien, beetje matig allemaal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit naar War te kijken, die ken ik al maar het is gewoon een goed verhaal.
Ik heb van allebei gelukkig de originele kunnen vinden. Dubbed vind ik ook drie keer niks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef Specularium het volgende:
Alleen bij die tweede had ik de engelse versie die was gedubbed.
Dat kijkt echt compleet kut.
Bas van Toor die James Bond in het Nederlands inspeekt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Makkelijk juist, gedubbed, hoef je niet te lezen. Alles in Nederlands zou handig zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bas van Toor die James Bond in het Nederlands inspeekt.
Topshow.
Nee, nog een paar weken. Erg mooi hier en veel te doen!quote:
Mjah, qua vechtscenes stelt het niet zoveel voor, maar ik vind het geen onaardige film.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gezien, beetje matig allemaal.
Als je goeie vechtscenes wilt zien moet je Ong-Bak kijken.
Directeur van een dierentuin, een zangeres en Arie Slob.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:48 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Ik ben benieuwd wie er vanavond allemaal te gast zijn.
Het is ook een saaie tijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Directeur van een dierentuin, een zangeres en Arie Slob.
Zoals gebruikelijk dus saaie gasten.
En Dave Roelvink zit in de cel!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
Halve wereld staat in de fik maar Antoine vindt het maar saai op zijn zolder met de gordijnen dicht.
Fik is saai.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
Halve wereld staat in de fik maar Antoine vindt het maar saai op zijn zolder met de gordijnen dicht.
Dat is errug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En Dave Roelvink zit in de cel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |