Ik heb van allebei gelukkig de originele kunnen vinden. Dubbed vind ik ook drie keer niks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef Specularium het volgende:
Alleen bij die tweede had ik de engelse versie die was gedubbed.
Dat kijkt echt compleet kut.
Bas van Toor die James Bond in het Nederlands inspeekt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Makkelijk juist, gedubbed, hoef je niet te lezen. Alles in Nederlands zou handig zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bas van Toor die James Bond in het Nederlands inspeekt.
Topshow.
Nee, nog een paar weken. Erg mooi hier en veel te doen!quote:
Mjah, qua vechtscenes stelt het niet zoveel voor, maar ik vind het geen onaardige film.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gezien, beetje matig allemaal.
Als je goeie vechtscenes wilt zien moet je Ong-Bak kijken.
Directeur van een dierentuin, een zangeres en Arie Slob.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:48 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Ik ben benieuwd wie er vanavond allemaal te gast zijn.
Het is ook een saaie tijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Directeur van een dierentuin, een zangeres en Arie Slob.
Zoals gebruikelijk dus saaie gasten.
En Dave Roelvink zit in de cel!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
Halve wereld staat in de fik maar Antoine vindt het maar saai op zijn zolder met de gordijnen dicht.
Fik is saai.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
Halve wereld staat in de fik maar Antoine vindt het maar saai op zijn zolder met de gordijnen dicht.
Dat is errug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En Dave Roelvink zit in de cel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |