Hoeveel nederzettingen komen er eigenlijk jaarlijks bij?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klaar in de zin van, punt.
Het conflict blijft jaren en jaren doorgaan, Israel blijft nederzettingen bouwen, palestine blijft verzet leveren.
En wij kunnen nog lang met popcorn genieten.
Cynisme , ooit van gehoord?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij geniet helemaal niet met popcorn
Zou het niet weten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hoeveel nederzettingen komen er eigenlijk jaarlijks bij?
Ja dat snap ik. Maar voor niemand is dit toch een goede situatie? Israel zal blijven huilen dat er verzet wordt geleverd. No shit ? En de Palestijnse bevolking is de dupe van een verzetsbeweging die niet gaat winnen ..quote:
Wat wil je nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar voor niemand is dit toch een goede situatie? Israel zal blijven huilen dat er verzet wordt geleverd. No shit ? En de Palestijnse bevolking is de dupe van een verzetsbeweging die niet gaat winnen ..
Juist.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar voor niemand is dit toch een goede situatie? Israel zal blijven huilen dat er verzet wordt geleverd. No shit ? En de Palestijnse bevolking is de dupe van een verzetsbeweging die niet gaat winnen ..
Nja dat snap ik ook..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat wil je nu?
Wij zolderkamerautisten zien in dat het allemaal geen zin heeft, maar de vader, moeder die hun eigen kindje hebben verloren denken daar heel anders over.
Ik wil een bugatti veyron.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat snap ik ook..
Ik wil dat het ophoudt.
Ja en wat moet Israël doen dan ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:24 schreef Karrs het volgende:
[..]
Juist.
Het beste zou zijn als Fatah Gaza 'terugverovert' en Hamas en al die andere terreurgroepen marginaliseert. Je zag eind jaren 90 oprechte pogingen van de Palestijnen om wat te doen aan de terroristen, wat best werkte (tot aan de intifada).
Je had beter kunnen zeggen: ik wil ook dat het ophoudt.quote:
gahahahaha schattigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je had beter kunnen zeggen: ik wil ook dat het ophoudt.
Waarom?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je had beter kunnen zeggen: ik wil ook dat het ophoudt.
hebben ze al eerder gedaan natuurlijkquote:
Niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en wat moet Israël doen dan ?
Oh, wil je dat het doorgaat? Die vernietiging, die haat, die hopeloosheid, die terreur, die onmenselijke tweejaarlijkse oorlogen?quote:
Oh dus ze moeten wel wat doen:Pquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef Karrs het volgende:
[..]
Niks.
Ja, stoppen met nederzettingen bouwen, de bestaande ontruimen, Oost-Jeruzalem gewoon bij de VN opgeven als "is nu van Israël" en vervolgens wachten tot de Palestijnen hun zaakjes op orde hebben.
Ik heb niets te willen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Oh, wil je dat het doorgaat? Die vernietiging, die haat, die hopeloosheid, die terreur, die onmenselijke tweejaarlijkse oorlogen?
Waarom?
Trolololol ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Oh, wil je dat het doorgaat? Die vernietiging, die haat, die hopeloosheid, die terreur, die onmenselijke tweejaarlijkse oorlogen?
Waarom?
Dát komt nog wel voor elkaar, heb ik 't idee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus ze moeten wel wat doen:P
Nou dat is schijnbaar allemaal heel moeilijk voor ze
Ik heb juist helemaal niet het idee dat Israël dat wil stoppen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dát komt nog wel voor elkaar, heb ik 't idee.
Dat Palestijnse deel is het moeilijkst. Maar niet onmogelijk heb ik 't idee.
Daar gaat je Bugatti.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel mens, ik , jij en iedereen hier hebben geen moer te willen.
HAMAS zal liever hun hele bevolking laten vernietigen als ze maar 1000 joden kunnen doden, hun haat is onmeetbaar en vergiftigd hun leven en denkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat snap ik ook..
Ik wil dat het ophoudt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
voorlopig moeten ze eerst de vijand verslaan, zolang die gedachte nog de boventoon voert gaat er niets gebeurenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus ze moeten wel wat doen:P
Nou dat is schijnbaar allemaal heel moeilijk voor ze
Ja en ze schijnen er super veel te hebben dus ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorlopig moeten ze eerst de vijand verslaan, zolang die gedachte nog de boventoon voert gaat er niets gebeuren
Verhuizen naar Oekraine.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en wat moet Israël doen dan ?
Misschien heb je daar een puntquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De kans dat ik een bugatti krijg is groter dan de kans dat dit conflict binnen 20 jaar stopt.
das het mooie nu juist, ik, jij en iedereen kunnen vrijelijk alles willen wat we hebben willen, jij ook je Bugatiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nja als we dit allemaal niet meer zouden pikken kunnen er wel dingen veranderenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb altijd een punt.
Yup, maar over dit conflict is dat wat minder mooi.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
das het mooie nu juist, ik, jij en iedereen kunnen vrijelijk alles willen wat we hebben willen, jij ook je Bugati
we krijgen alleen niet altijd wat we willen
is een mooi liedje over geschreven ooit
Als,als,als...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als we dit allemaal niet meer zouden pikken kunnen er wel dingen veranderen
nou we gaan geen troepen sturen om die mafkezen uit elkaar te houden mag ik hopen, das zonde van de troepenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als we dit allemaal niet meer zouden pikken kunnen er wel dingen veranderen
Zelfs die kunnen van gedachte veranderen ... Mensen kunnen lerenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als,als,als...
De Joodse lobby is te groot.
Tuurlijk wel, je hoort toch wel berichten dat Israël weer een nederzetting ontruimt, nadat een rechtbank de kolonisten ongelijk heeft gegeven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal niet het idee dat Israël dat wil stoppen.
Eens maar nooit weer. Kom op zeg, wat moeten wij er.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou we gaan geen troepen sturen om die mafkezen uit elkaar te houden mag ik hopen, das zonde van de troepen
Als Israel wil stoppen, dan stoppen ze gewoon.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:35 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hoort toch wel berichten dat Israël weer een nederzetting ontruimt, nadat een rechtbank de kolonisten ongelijk heeft gegeven.
Je hoort ook wel 'nieuwe huizen in bezet gebied' maar volgens mij is dat voornamelijk in Oost-Jeruzalem. Officieel is dat bezet gebied, maar dat is in de praktijk gewoon Israël geworden.
De nederzettingen op Golan en op de Westelijke Jordaanoever moeten echter wat mij betreft met de grond gelijk worden gemaakt (tenzij de Palestijnen er willen wonen, of de kolonisten onder Palestijns bestuur - maarreh...).
Als ze een vreedzame oplossing wilde had Israel nooit op de manier gereageerd waarop het nu heeft gereageerdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:35 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hoort toch wel berichten dat Israël weer een nederzetting ontruimt, nadat een rechtbank de kolonisten ongelijk heeft gegeven.
Je hoort ook wel 'nieuwe huizen in bezet gebied' maar volgens mij is dat voornamelijk in Oost-Jeruzalem. Officieel is dat bezet gebied, maar dat is in de praktijk gewoon Israël geworden.
De nederzettingen op Golan en op de Westelijke Jordaanoever moeten echter wat mij betreft met de grond gelijk worden gemaakt (tenzij de Palestijnen er willen wonen, of de kolonisten onder Palestijns bestuur - maarreh...).
Ach alsjeblieft. Ooit gedacht aan het budget van Qatar, Brunei en al die superschathemeltjerijke Arabische staatjes bij elkaar?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als,als,als...
De Joodse lobby is te groot.
Ja maar die bemoeien zich er niet mee ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:38 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ach alsjeblieft. Ooit gedacht aan het budget van Qatar, Brunei en al die superschathemeltjerijke Arabische staatjes bij elkaar?
Drogreden, die hele 'Joodse lobby'.
Het ene sluit het andere niet uit, maar vreedzame oplossingen zijn nogal ver weg, ja, momenteel in ieder geval...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ze een vreedzame oplossing wilde had Israel nooit op de manier gereageerd waarop het nu heeft gereageerd
JUIST!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die bemoeien zich er niet mee ...
Nope, de Joodse lobby staat achter Israel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:38 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ach alsjeblieft. Ooit gedacht aan het budget van Qatar, Brunei en al die superschathemeltjerijke Arabische staatjes bij elkaar?
Drogreden, die hele 'Joodse lobby'.
Nah je intenties kunnen wel super goed zijn maar je gedrag laat zien wat je werkelijk wilt. Ze zijn niet voor een oplossingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:39 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit, maar vreedzame oplossingen zijn nogal ver weg, ja, momenteel in ieder geval...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |