Hoeveel nederzettingen komen er eigenlijk jaarlijks bij?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klaar in de zin van, punt.
Het conflict blijft jaren en jaren doorgaan, Israel blijft nederzettingen bouwen, palestine blijft verzet leveren.
En wij kunnen nog lang met popcorn genieten.
Cynisme , ooit van gehoord?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij geniet helemaal niet met popcorn
Zou het niet weten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hoeveel nederzettingen komen er eigenlijk jaarlijks bij?
Ja dat snap ik. Maar voor niemand is dit toch een goede situatie? Israel zal blijven huilen dat er verzet wordt geleverd. No shit ? En de Palestijnse bevolking is de dupe van een verzetsbeweging die niet gaat winnen ..quote:
Wat wil je nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar voor niemand is dit toch een goede situatie? Israel zal blijven huilen dat er verzet wordt geleverd. No shit ? En de Palestijnse bevolking is de dupe van een verzetsbeweging die niet gaat winnen ..
Juist.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar voor niemand is dit toch een goede situatie? Israel zal blijven huilen dat er verzet wordt geleverd. No shit ? En de Palestijnse bevolking is de dupe van een verzetsbeweging die niet gaat winnen ..
Nja dat snap ik ook..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat wil je nu?
Wij zolderkamerautisten zien in dat het allemaal geen zin heeft, maar de vader, moeder die hun eigen kindje hebben verloren denken daar heel anders over.
Ik wil een bugatti veyron.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat snap ik ook..
Ik wil dat het ophoudt.
Ja en wat moet Israël doen dan ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:24 schreef Karrs het volgende:
[..]
Juist.
Het beste zou zijn als Fatah Gaza 'terugverovert' en Hamas en al die andere terreurgroepen marginaliseert. Je zag eind jaren 90 oprechte pogingen van de Palestijnen om wat te doen aan de terroristen, wat best werkte (tot aan de intifada).
Je had beter kunnen zeggen: ik wil ook dat het ophoudt.quote:
gahahahaha schattigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je had beter kunnen zeggen: ik wil ook dat het ophoudt.
Waarom?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je had beter kunnen zeggen: ik wil ook dat het ophoudt.
hebben ze al eerder gedaan natuurlijkquote:
Niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en wat moet Israël doen dan ?
Oh, wil je dat het doorgaat? Die vernietiging, die haat, die hopeloosheid, die terreur, die onmenselijke tweejaarlijkse oorlogen?quote:
Oh dus ze moeten wel wat doen:Pquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef Karrs het volgende:
[..]
Niks.
Ja, stoppen met nederzettingen bouwen, de bestaande ontruimen, Oost-Jeruzalem gewoon bij de VN opgeven als "is nu van Israël" en vervolgens wachten tot de Palestijnen hun zaakjes op orde hebben.
Ik heb niets te willen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Oh, wil je dat het doorgaat? Die vernietiging, die haat, die hopeloosheid, die terreur, die onmenselijke tweejaarlijkse oorlogen?
Waarom?
Trolololol ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Oh, wil je dat het doorgaat? Die vernietiging, die haat, die hopeloosheid, die terreur, die onmenselijke tweejaarlijkse oorlogen?
Waarom?
Dát komt nog wel voor elkaar, heb ik 't idee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus ze moeten wel wat doen:P
Nou dat is schijnbaar allemaal heel moeilijk voor ze
Ik heb juist helemaal niet het idee dat Israël dat wil stoppen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dát komt nog wel voor elkaar, heb ik 't idee.
Dat Palestijnse deel is het moeilijkst. Maar niet onmogelijk heb ik 't idee.
Daar gaat je Bugatti.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel mens, ik , jij en iedereen hier hebben geen moer te willen.
HAMAS zal liever hun hele bevolking laten vernietigen als ze maar 1000 joden kunnen doden, hun haat is onmeetbaar en vergiftigd hun leven en denkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat snap ik ook..
Ik wil dat het ophoudt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel mens, ik , jij en iedereen hier hebben geen moer te willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |