ze hebben 40 jaar geleden al verlorenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als dat beter voor ze is.. Als Israël ze dan met rust laat. Maar dan hebben ze wel verloren...
Op deze manier in Gaza hebben ze ook geen normaal leven.
wat, de nuance is klaar of zijn de pilletjes uitgewerkt?quote:
Welke nuance?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat, de nuance is klaar of zijn de pilletjes uitgewerkt?
dat is oorlog altijdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke nuance?
Gaza ontruimen is walgelijk.
Wat moet dan? Hamas gaat niet winnen. Daar is geen twijfel over mogelijk. Ze zijn afhankelijk van de Israëli's...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke nuance?
Gaza ontruimen is walgelijk.
mijn voorkeur zou het niet hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Dan maar met zn allen met opgeheven hoofd ten onder ofzo ?:P
Wat lul jij nu weer, Hamas heeft op dit moment maar een doel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat moet dan? Hamas gaat niet winnen. Daar is geen twijfel over mogelijk. Ze zijn afhankelijk van de Israëli's...
Nee mijne ook nietquote:
Uhhhhh, wat dacht je van: nee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Dan maar met zn allen met opgeheven hoofd ten onder ofzo ?:P
Zag je de agressie van Israël nu ? Denk je dat dat niet veel erger zal worden ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhhhhh, wat dacht je van: nee.
Uiteraard zal het erger worden. Maar je moet je inleven in de mentaliteit van de mensen uit Gaza/palestine, zolang Israel bezet is er verzet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zag je de agressie van Israël nu ? Denk je dat dat niet veel erger zal worden ?
Israël gaat dit nevernooit niet doen. Het is de joden ZELF overkomen, nota bene. Meermalen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als dat beter voor ze is.. Als Israël ze dan met rust laat. Maar dan hebben ze wel verloren...
Op deze manier in Gaza hebben ze ook geen normaal leven.
Ja dat ben ik ook helemaal met ze eens ! Alleen gaan ze hun recht niet krijgenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard zal het erger worden. Maar je moet je inleven in de mentaliteit van de mensen uit Gaza/palestine, zolang Israel bezet is er verzet.
Klaar.
Dat laatste is irrelevant.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook helemaal met ze eens ! Alleen gaan ze hun recht niet krijgen
Nou nee... allesbehalve klaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard zal het erger worden. Maar je moet je inleven in de mentaliteit van de mensen uit Gaza/palestine, zolang Israel bezet is er verzet.
Klaar.
Ja sorry dat ik het zeg. Wil helemaal niet de geschiedenis van de joden hier er bij betrekken, maar had juist van hem minder agressie verwachtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:19 schreef Karrs het volgende:
[..]
Israël gaat dit nevernooit niet doen. Het is de joden ZELF overkomen, nota bene. Meermalen.
Niet dat het niet het beste zou zijn, misschien... want op deze manier kun je ook niet doorgaan.
Terwijl het ze nergens brengt behalve hun eer en trots ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat laatste is irrelevant.
Opgeven? nooit.
Klaar in de zin van, punt.quote:
Ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Terwijl het ze nergens brengt behalve hun eer en trots ?
Het deportatie-deel bedoelde ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik het zeg. Wil helemaal niet de geschiedenis van de joden hier er bij betrekken, maar had juist van hem minder agressie verwacht
Jij geniet helemaal niet met popcornquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klaar in de zin van, punt.
Het conflict blijft jaren en jaren doorgaan, Israel blijft nederzettingen bouwen, palestine blijft verzet leveren.
En wij kunnen nog lang met popcorn genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |