Die ga ik dan wel halen als ik over mijn wantrouwen voor de jumbo heen benquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:09 schreef gianni61 het volgende:
de echte zure matjes zijn dan ook van look-o-look
geen idee of de jumbo die heeftquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:11 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Die ga ik dan wel halen als ik over mijn wantrouwen voor de jumbo heen ben
Dan moet je hem eens wassenquote:
Dat is wel heel goedkoopquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:15 schreef Brannagh het volgende:
De Xenos had eerst van die kilobakken, maar die hebben ze al een tijdje niet meer.
[ afbeelding ]
Klopt, hier hebben ze ze nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:15 schreef Brannagh het volgende:
De Xenos had eerst van die kilobakken, maar die hebben ze al een tijdje niet meer.
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd erg vervelend wanneer iemand anders mijn bijdehante opmerking al heeft gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan zijn het gewoon matjes, en niet zure matjes als ze niet zuur zijn
[ afbeelding ]
Ze hadden geen groene, alleen die gekleurde. Maar je mag wel kijken hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:27 schreef VRIDZ het volgende:
Vind het wel zuur voor je![]()
*poging tot serieuze reactie*
Ik werk bij Sligro, daar hebben ze vast nog wel de goede variant liggen, sowieso in grotere verpakkingen. Kan wel eens voor je kijken?
Je hebt trouwens toch wel de groene matjes gekocht? Die waren naar mijn idee altijd de zuurste
Will do! Meteen bak voor je kopen als ik m tegenkom?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ze hadden geen groene, alleen die gekleurde. Maar je mag wel kijken hoor
Nee johquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:54 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Will do! Meteen bak voor je kopen als ik m tegenkom?
Je kan trouwens ook opzoeken welk ingrediënt de oorzaak is van die kaakkramp? Net als dat het kaneelpoeder is wat zon heet gevoel geeft bij Jawbreakers.
Ik snoep eigenlijk bijna nooit meer.. maar ken wel het een en ander aan snoepgoed, zal ook vast wel in het magazijn liggen op mn werkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Nee joh
Citroenzuur gok ik, of appelzuur. Die giga Jawbreakers zijn ook leuk snoepgoed, ken je die?
ook niet zuurquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:15 schreef Brannagh het volgende:
[ afbeelding ]
2 jaar geleden was mijn smaak nog niet zo afgemat (hihaho) als nu, dus toen vond ik ze wel zuur.quote:
Ben je zo'n zuurpruim geworden dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef Brannagh het volgende:
[..]
2 jaar geleden was mijn smaak nog niet zo afgemat (hihaho) als nu, dus toen vond ik ze wel zuur.
Mijn ex was deels Indo, en om aan het pittige voedsel te wennen smeer ik graag sambal op mijn boterham met pindakaas. In het begin was dat een mespuntje, nu gerust een eetlepel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:52 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Ben je zo'n zuurpruim geworden dan?
Zou goed kunnen, je raakt toch vrij snel gewend aan bepaalde smaak. Ik vreet al jaren Sportlife Deepmint, maar als iemand me om een kauwgom vraagt, waarschuw ik ze toch maar voor de zekerheid dat het sterk spul is (nee geen Fisherman's Friend)
Sambal is sowieso kinderspel. Oke, je hebt verschillende soorten, maar dat is niet echt heet te noemen. Vroeger nooit pittig gegeten thuis, omdat mn ma een boterham al pittig vond (bij wijze van spreken).. Maar ik heb er niet snel moeite mee iig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:59 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Mijn ex was deels Indo, en om aan het pittige voedsel te wennen smeer ik graag sambal op mijn boterham met pindakaas. In het begin was dat een mespuntje, nu gerust een eetlepel.
Slik je?
Hangt er vanaf of je de sambal koopt of de sambal zelf maakt he.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:38 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Sambal is sowieso kinderspel. Oke, je hebt verschillende soorten, maar dat is niet echt heet te noemen. Vroeger nooit pittig gegeten thuis, omdat mn ma een boterham al pittig vond (bij wijze van spreken).. Maar ik heb er niet snel moeite mee iig.
Sterker nog, naar aanleiding van de op FOK beruchte Pizza Inferno van de Lidl (zoek de topics maar op), heb ik die ook al 2x geprobeerd. Tweede keer heb ik m in zn geheel opgegeten, zonder tussendoor te drinken. Al zal ik dat niet snel nog eens doen, paar dagen later nog steeds ranzige (hete) boeren en scheten moeten laten![]()
En nee, ik slik mn kauwgom niet door
Dat zal ook vast meetellen ja. Al heb ik geen ervaring met sambal maken. Gemak dient de mens!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:54 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je de sambal koopt of de sambal zelf maakt he.
Chilipepers zijn niet mijn ding, alleen sambal weet ik nu fatsoenlijk te eten. Maar bedankt voor de detailsLidl is niet echt mijn winkel, kant en klare pizza ook niet.
Ah oke, ik wel.
Dat is de ouderdom frank.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik krijg altijd een geweldige last van mijn maag van die krengen. Ze zijn wel lekker.
Je ziet er nu zo uit?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
Neem deze, die zijn zuurder dan wat ik ooit heb gehad.
[ afbeelding ]
Ik ben een jonge en afgetrainde god, skippy.quote:
Nee, mijn kaken zijn goed getraindquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:59 schreef skippy22 het volgende:
Krijg je ook wel eens kramp in je kaken van het pijpen ts ?
Als ik naar de Lidl ga dan vind ik dat er nog meer te zien valt dan in de dierentuin.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:58 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Dat zal ook vast meetellen ja. Al heb ik geen ervaring met sambal maken. Gemak dient de mens!
Ding is verder ook totaal niet lekker, gewoon een stuk karton wat verdomd heet is. Voor de rest geen probleem met Lidl, goede groente, vlees en brood iig
En daar ben je vrouw voor.
Ik zie je toch als die oude opa frank.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben een jonge en afgetrainde god, skippy.
Pijp prinsesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Nee, mijn kaken zijn goed getraind
Bedoelde meer van het kauwen, maar heb begrepen dat er niks mis is met een beetje kies op je eikelquote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Bedoelde meer van het kauwen, maar heb begrepen dat er niks mis is met een beetje kies op je eikel
Dat heb je dan verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Bedoelde meer van het kauwen, maar heb begrepen dat er niks mis is met een beetje kies op je eikel
Kies op mijn eikel ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Scheelt je weer een entreekaartje, tel uit je winst!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:16 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Als ik naar de Lidl ga dan vind ik dat er nog meer te zien valt dan in de dierentuin.
Groente schijnt wel oké te zijn, vlees eet ik niet en brood dat ik wil hebben ze vast ook niet.
Sommige mannen slikken ook hoor
Pics van je getrainde kakenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Nee, mijn kaken zijn goed getraind
De ribbels op je kiezen zullen vast extra stimulerend werken jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wist niet dat je me zo woest aantrekkelijk vondquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef Playin-g het volgende:
Krijg automatisch kwijl bij TS d'r topic.
Die kende ik dus, maar waar koop je die? Zaten paar jaar geleden in de automaten in de kantine, maar nu niet meerquote:
ik heb ze nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:24 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Die kende ik dus, maar waar koop je die? Zaten paar jaar geleden in de automaten in de kantine, maar nu niet meer
gewoon lief zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:27 schreef Brannagh het volgende:
[..]
En hoe kan ik ze van je ontfutselen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |