Ben je zo'n zuurpruim geworden dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef Brannagh het volgende:
[..]
2 jaar geleden was mijn smaak nog niet zo afgemat (hihaho) als nu, dus toen vond ik ze wel zuur.
Mijn ex was deels Indo, en om aan het pittige voedsel te wennen smeer ik graag sambal op mijn boterham met pindakaas. In het begin was dat een mespuntje, nu gerust een eetlepel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:52 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Ben je zo'n zuurpruim geworden dan?
Zou goed kunnen, je raakt toch vrij snel gewend aan bepaalde smaak. Ik vreet al jaren Sportlife Deepmint, maar als iemand me om een kauwgom vraagt, waarschuw ik ze toch maar voor de zekerheid dat het sterk spul is (nee geen Fisherman's Friend)
Sambal is sowieso kinderspel. Oke, je hebt verschillende soorten, maar dat is niet echt heet te noemen. Vroeger nooit pittig gegeten thuis, omdat mn ma een boterham al pittig vond (bij wijze van spreken).. Maar ik heb er niet snel moeite mee iig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:59 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Mijn ex was deels Indo, en om aan het pittige voedsel te wennen smeer ik graag sambal op mijn boterham met pindakaas. In het begin was dat een mespuntje, nu gerust een eetlepel.
Slik je?
Hangt er vanaf of je de sambal koopt of de sambal zelf maakt he.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:38 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Sambal is sowieso kinderspel. Oke, je hebt verschillende soorten, maar dat is niet echt heet te noemen. Vroeger nooit pittig gegeten thuis, omdat mn ma een boterham al pittig vond (bij wijze van spreken).. Maar ik heb er niet snel moeite mee iig.
Sterker nog, naar aanleiding van de op FOK beruchte Pizza Inferno van de Lidl (zoek de topics maar op), heb ik die ook al 2x geprobeerd. Tweede keer heb ik m in zn geheel opgegeten, zonder tussendoor te drinken. Al zal ik dat niet snel nog eens doen, paar dagen later nog steeds ranzige (hete) boeren en scheten moeten laten![]()
En nee, ik slik mn kauwgom niet door
Dat zal ook vast meetellen ja. Al heb ik geen ervaring met sambal maken. Gemak dient de mens!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:54 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je de sambal koopt of de sambal zelf maakt he.
Chilipepers zijn niet mijn ding, alleen sambal weet ik nu fatsoenlijk te eten. Maar bedankt voor de detailsLidl is niet echt mijn winkel, kant en klare pizza ook niet.
Ah oke, ik wel.
Dat is de ouderdom frank.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik krijg altijd een geweldige last van mijn maag van die krengen. Ze zijn wel lekker.
Je ziet er nu zo uit?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
Neem deze, die zijn zuurder dan wat ik ooit heb gehad.
[ afbeelding ]
Ik ben een jonge en afgetrainde god, skippy.quote:
Nee, mijn kaken zijn goed getraindquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:59 schreef skippy22 het volgende:
Krijg je ook wel eens kramp in je kaken van het pijpen ts ?
Als ik naar de Lidl ga dan vind ik dat er nog meer te zien valt dan in de dierentuin.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:58 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Dat zal ook vast meetellen ja. Al heb ik geen ervaring met sambal maken. Gemak dient de mens!
Ding is verder ook totaal niet lekker, gewoon een stuk karton wat verdomd heet is. Voor de rest geen probleem met Lidl, goede groente, vlees en brood iig
En daar ben je vrouw voor.
Ik zie je toch als die oude opa frank.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben een jonge en afgetrainde god, skippy.
Pijp prinsesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Nee, mijn kaken zijn goed getraind
Bedoelde meer van het kauwen, maar heb begrepen dat er niks mis is met een beetje kies op je eikelquote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Bedoelde meer van het kauwen, maar heb begrepen dat er niks mis is met een beetje kies op je eikel
Dat heb je dan verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Bedoelde meer van het kauwen, maar heb begrepen dat er niks mis is met een beetje kies op je eikel
Kies op mijn eikel ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef Brannagh het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |