De maatschappij heeft speciale plekken voor figuren als jij. Daar slapen mensen als ik, dagelijks goed van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit te twijfelen om nu Rayman Legends te halen, maar ik weet dat ik toch niet aan spelen toe kom.![]()
Ja dat is het inderdaad.quote:Vulpx wilde even voor zichzelf bevestigen dat hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zuinig is op zijn spulletjes, ofzo.
Ja dat is ook zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook al 3 controllers versleten en zo veel game ik niet eens... De kwaliteit van de stickjes is gewoon niet echt super en daar kun je als gebruiker weinig aan doen. Of hij snel slijt of niet ligt ook wel aan de type games die je speelt natuurlijk.
Bij shooters gebruik je de sticks toch wel wat intensiever dan bij racegames bijvoorbeeld.
Dat is een vrij logische conclusie dan he.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:32 schreef VulpX het volgende:
Meneertje ik heb alle consoles ooit gehad en als dingen vaak stuk gaan kan het nooit mijn schuld zijn.
Het is alleen multiplayer maar je kunt wel met 2 vrienden op de bank tegen 3 andere mensen (online) spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef Sodapoppin het volgende:
Is awesomenauts echt een multiplayer game en/of kan je deze ook co-op spelen/met 2 controllers/vrienden?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:31 schreef Cikx het volgende:
Lijst van PS4 discounts deze zomer:Rayman Legends komt regelmatig bij Zavvi langs voor 20 euro. Dan heb je de retail-versie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit te twijfelen om nu Rayman Legends te halen, maar ik weet dat ik toch niet aan spelen toe kom.
Injustice Gods Among Us Ultimate Edition was trouwens 2 maanden terug ofzo maar 15 euro op PSN, dus de nieuwe aanbieidng is niet echt geweldig.
Ook NBA2K14 is natuurlijk nog idioot duur, zelfs met deze zogenaamde 'aanbieding'.
Trials Fusion voor 27 euro en Tomb Raider zijn het overwegen waard. Ik twijfel nog.
oke nice, bedanktquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is alleen multiplayer maar je kunt wel met 2 vrienden op de bank tegen 3 andere mensen (online) spelen.
Ik ben niet objectief, ik vind het een van de allerleukste spellen ooit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:42 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
oke nice, bedanktspeel jij m toevallig en kan je vertellen of het een beetje een leuk spel is en nog veel gespeeld wordt? Hij is of komt in de aanbieding vandaag dus misschien wil ik m wel halen
Trals Fusion + season pass voor 27 euro? Goede dealquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rayman Legends komt regelmatig bij Zavvi langs voor 20 euro. Dan heb je de retail-versie.
Injustice Gods Among Us Ultimate Edition was trouwens 2 maanden terug ofzo maar 15 euro op PSN, dus de nieuwe aanbieidng is niet echt geweldig.
Ook NBA2K14 is natuurlijk nog idioot duur, zelfs met deze zogenaamde 'aanbieding'.
Trials Fusion voor 27 euro en Tomb Raider zijn het overwegen waard. Ik twijfel nog.
Jij hebt die extreme ook nog niet gedaan hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trals Fusion + season pass voor 27 euro? Goede deal
Nog niet, nee. Ben nu aan het werk. Vanavond weer Trials tijdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij hebt die extreme ook nog niet gedaan hevan die DLC?
wordt er gefrustreerd van, zeker als je de herhaling kijkt van de top10 die het wel gelukt is
![]()
Ja en nee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trals Fusion + season pass voor 27 euro? Goede deal
Hmm, even afwachten voor hoeveel die in de US Store komt, als daar ook deze summer sale is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rayman Legends komt regelmatig bij Zavvi langs voor 20 euro. Dan heb je de retail-versie.
Ze scheuren op de rand van de sticks, dat is niet waar ik normaal met mijn nagels bij in de buurt kom eigenlijk. Wellicht heb ik mijn duim niet midden op de stick en meer op de onderrand ofzo. Vooral als je bij een FPS vooruit rent. Dus stick naar boven en indrukken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.
Ik vertrouw ze ook voor geen meter als Destiny straks uitkomt, dus ik zet uit voorzorg andere sticks erop als ze binnen zijn.
Maar toch vraag ik me af, zit jij dan miss meer met je nagels direct op het rubber o.i.d.?
Toch twijfel ik af en toe hoe je die stick in de hand hebt bij Fifaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze scheuren op de rand van de sticks, dat is niet waar ik normaal met mijn nagels bij in de buurt kom eigenlijk. Wellicht heb ik mijn duim niet midden op de stick en meer op de onderrand ofzo. Vooral als je bij een FPS vooruit rent. Dus stick naar boven en indrukken.
7 oktober, er komt een demo versie op Plus met 5 auto's en 1 omgeving.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb de PS4 sinds maart en geen problemen met mn controllers, speel ongeveer 4 uurtjes per week.
Trouwens, wanneer komt Drive club uit? Deze is gratis met plus toch?
Dan hou ik mijn controller onderstebovenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch twijfel ik af en toe hoe je die stick in de hand hebt bij Fifa
Kan t je wel aanraden, vind het zelf heel relaxed spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:39 schreef VulpX het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon voorzichtiger met hun spullen of gamen rustiger. Ik heb ook sinds launch de console en nog geen spoortje wear and tear op mijn controllers.
Maar ik zet er misschien ook binnenkort andere sticks in, als ik de controllers toch al open maak om er een andere accu in te zetten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:31 schreef Cikx het volgende:
Lijst van PS4 discounts deze zomer:wauw, durven ze nog 40 eur voor injustice te vragen, terwijl deze 6eur was via de USA saleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit te twijfelen om nu Rayman Legends te halen, maar ik weet dat ik toch niet aan spelen toe kom.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
welke tekken ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:40 schreef Rijst het volgende:
Tekken speelt so fucking fijn op een DS4
speel je op je ps3 met een ds 4 zeker ?quote:
Godver de godverdomme, ik had bijna je tijd verbeterd, ga ik op het einde vol onderuit. Dit spel haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:
Uhmmm het is bijna 50% overal? Plus 10% of meer als je Plus hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:55 schreef Disker91 het volgende:
Nou nou, wel 10% op de meeste producten....
LEGO De Hobbit?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
tot volgend weekend
(oh en wil lego movie ook nog, maar die staat dr nog niet op)
ja, de lego games zijn geweldig om samen te spelen met vriendin / kindquote:
liever voor die 15 een tweedehands boxed eigenlijklquote:
Ja dat vond ik ook altijd maar op de PS4 volledig digitaal gegaan. Vooral omdat ik lui ben eigenlijk..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liever voor die 15 een tweedehands boxed eigenlijkl
Oh ja ik zie hetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm het is bijna 50% overal? Plus 10% of meer als je Plus hebt.
Mja relaxed datj e de deur niet uithoeft idd, maar je kan niets meer 2e hands verkopenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook altijd maar op de PS4 volledig digitaal gegaan. Vooral omdat ik lui ben eigenlijk..
Belachelijk inkomen van jequote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef Disker91 het volgende:
Dan nog zijn veel games veel te duur voor mij
1, zoek een goede baanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het![]()
Dan nog zijn veel games veel te duur voor mijBelachelijke digitale prijzen ook.
Tja, wat ik in de winkel voor dezelfde, zo niet lagere prijs kan krijgen. Plus dat ik het nog kan verkopen als ik het zat benquote:
Onzin, tijd zatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:07 schreef Jimbo het volgende:
MAAR WE WETEN ALLEMAAL DAT ALS JE EINDELIJK GELD HEBT, EN EEN BAAN, ER GEEN TIJD MEER IS OM TE SPELEN![]()
struggles sinds ik weer werk
En je vindt elke game kut, dus geen probleemquote:
1. Heb ik, en nog een leuke studie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1, zoek een goede baan
2. werken voor je #$@$@# cheld.
3. spendeer geld uit stap 2. op PSN
4. spelen en nooit meer zeuren over financiën
kusjes
Jimbo
Met een Nokia 3310 werkt dit prima! Dus eigenlijk moet sony even een deal makenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van 10 hoog naar beneden gooien!
Komt omdat hij azijn pist door stressquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je vindt elke game kut, dus geen probleem
Ligt toch echt aan jou danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook al 3 controllers versleten en zo veel game ik niet eens... De kwaliteit van de stickjes is gewoon niet echt super en daar kun je als gebruiker weinig aan doen. Of hij snel slijt of niet ligt ook wel aan de type games die je speelt natuurlijk.
Bij shooters gebruik je de sticks toch wel wat intensiever dan bij racegames bijvoorbeeld.
WD-40quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met een Nokia 3310 werkt dit prima! Dus eigenlijk moet sony even een deal maken![]()
Enigste waar mijn DS4 last van heeft zijn 2 piepende triggers verder doet alles het nog prima![]()
En om dit te fixen moet ik mijn DS4 2 weken opsturen.... Nee danku
Ik heb het ook over de PS4 controllers, niet PS3. Bij mijn X360 controller ging op den duur de linkerstick wel slijten, na 5 jaar ofzo maargoed.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan jou dan
Ik heb 1 controller voor mijn PS3 en die heb ik sinds ik de PS3 heb gekocht. Mijn PS3 was een 1st release 60Gb (die met PS2 compatibiliteit).
Mijn PS4 heb ik 2 controllers nu. Ik moest een rode hebben
En die controller is voor mij ook niks mis mee.
Ok okquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de PS4 controllers, niet PS3. Bij mijn X360 controller ging op den duur de linkerstick wel slijten, na 5 jaar ofzo maargoed.
De launchcontrollers zijn gewoon slechte kwaliteit. De batch daarna was al veel beter en degene die ik van de laaste batch heb is ook nog gewoon ok.
Dat heb ik met mijn vriendin...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb 2 DS4's, volledig intact nog. Ben door alle verhalen wel altijd heel angstig om iemand anders mee te laten spelen
Ja lekker makkelijk. Ik ben zelf altijd erg zuinig op m'n spullen, en dan ga ik niet zomaar even geld uitgeven om een nieuw product aan te schaffen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn vriendin...
Maar even serieus, angstig om er iemand mee te laten spelen? Je kan toch in het ergste geval gewoon nieuwe kopen? Zijn maar spullekes.
Sowieso mag je van een product dat 60-65 euro kost toch wel verwachten dat het wat langer meegaat dan een paar maanden...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk. Ik ben zelf altijd erg zuinig op m'n spullen, en dan ga ik niet zomaar even geld uitgeven om een nieuw product aan te schaffen.
Ik ook, laat er ook alleen mensen aan zitten die er normaal mee doen, oftewel iedereen die ik ken. Snap niet helemaal waarom iemand het stuk zou maken? Iemand anders gebruikt het toch ook gewoon... En als het bij normaal gebruik toch stuk gaat, dan nieuwe kopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk. Ik ben zelf altijd erg zuinig op m'n spullen, en dan ga ik niet zomaar even geld uitgeven om een nieuw product aan te schaffen.
Mja ik ben gewoon een beetje een neuroot als het gaat om anderen die aan mijn dure spullen zitten. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor mijn telefoon, die geef ik ook niet graag af.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook, laat er ook alleen mensen aan zitten die er normaal mee doen, oftewel iedereen die ik ken. Snap niet helemaal waarom iemand het stuk zou maken? Iemand anders gebruikt het toch ook gewoon... En als het bij normaal gebruik toch stuk gaat, dan nieuwe kopen.
Met de PS4 heb ik dat niet zo, maar bij mijn Wii voelde ik me wel altijd ongemakkelijk als ik iemand zag zwaaien met dat ding voor mijn tvquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb 2 DS4's, volledig intact nog. Ben door alle verhalen wel altijd heel angstig om iemand anders mee te laten spelen
Dat kan natuurlijk... Geen last van, daarbij vind ik een controller geen dure spullenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja ik ben gewoon een beetje een neuroot als het gaat om anderen die aan mijn dure spullen zitten. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor mijn telefoon, die geef ik ook niet graag af.
Echt he en mijn bankrekening word ook flink gemarteldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
AC: Rogue aangekondigd voor de PS3
Klootzakken, nu moet ik er twee kopen dit jaar. En m'n PS3 backlog is al zo groot
Plus ik wil die helemaal niet meer op m'n ps3 spelen. Had laatst nog eens AC3 opgestart, wat een teleurstelling als je de PS4 gewend bentquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt he en mijn bankrekening word ook flink gemarteld
Ik heb vanochtend 2 paar besteld voor een paar dollar, en 2 accu's van 2000 mAh. Komen over 2 weekjes binnen denk ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan t je wel aanraden, vind het zelf heel relaxed spelen.
Den zelf dat de sticks vooral door fifa bij mij kapot zijn gegaan, je loopt constant de linker stick 1 kant op te duwen, en dat rubber gaat gewoon na een tijdje kapot.
Op mn controller is mn R1 nu ook opeens aan het hangen :/ Best kut gezien ik verdomd zuinig op dat ding ben
Maarja, ik schroef die binnenkort wel weer ff open, dan schaaf ik er wel een MM af ofzo, dan klemt er niks meer
Ik zat Resistance The Fall of Man te doen is toch wel leuk en lelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Plus ik wil die helemaal niet meer op m'n ps3 spelen. Had laatst nog eens AC3 opgestart, wat een teleurstelling als je de PS4 gewend bent
Welke games buit gemaakt?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:08 schreef Sodapoppin het volgende:
zo weer 158 euro uitgegeven in de store![]()
![]()
Dat was mijn eerste spel voor mijn PS3, ik was echt mindblown door de graphics destijds op mijn kleine tv-tje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zat Resistance The Fall of Man te doen is toch wel leuk en lelijk
Mijn eerste game was The Last of Usquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste spel voor mijn PS3, ik was echt mindblown door de graphics destijds op mijn kleine tv-tje.
Daar zit ongeveer de hele generatie tussenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mijn eerste game was The Last of Us
Had gewoon laat een PS3quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar zit ongeveer de hele generatie tussen![]()
Ben je jong of een late gamer?
PSXEquote:
ik heb een vriendin, weet je wat een tijd daar in gaat zittenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onzin, tijd zat
Tenzij je er ook nog kinderen en meerdere hobby's naast hebt. Dan is het wel waar
ho - ho - hoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je vindt elke game kut, dus geen probleem
nieuwe sticks kosten je 1.50 ¤quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
goedkoper niet iigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:35 schreef Sodapoppin het volgende:
hoeveel denken jullie dat GTAV en Diablo ultimate edition gaan kosten in de EU store?
Ik heb nog ¤140 aan EU vouchers over namelijk. (kan ik niet in de US store gebruiken omdat dat een andere currency is)
70 voor GTAV en 70 voor Diablo. Duurder zullen ze niet worden toch ?
ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh echt. Zijn die makkelijk te installeren?
70 euro max voor D3 Ultimate edition in de PS Store denk ik. Maar van GTA zou het mij niks verbazen als die 80 euro gaat kostenquote:
Is er een nederlandse site waar je die dingen kan bestellen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja.
heb in +-10-15min die xbone dingen op die van mij gezet.
T uit elkaar halen is ff knutselen als je alles netjes wilt houden, maar mn gehandicapte neefje zou het nog kunnen zo makkelijk is t
geen idee, ik haal ze van uit china/rusland.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:42 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Is er een nederlandse site waar je die dingen kan bestellen?
D3 kost waarschijnlijk 60. Misschien zelfs 50.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:41 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
70 euro max voor D3 Ultimate edition in de PS Store denk ik. Maar van GTA zou het mij niks verbazen als die 80 euro gaat kosten
Ja klopt die sites was is ook tegen gekomen, net als ebay. Maar daar kan je meestal niet met ideal betalen, en wil even snel via nederlandse site met ideal betalen. Maar zal wel eens ff kijken met moneybookers of skrill.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik haal ze van uit china/rusland.
(nogiets in the box of tinydeal had ikz e geloof ik vandaan
Vaak kan je met ideal/moneybookers/skrill bestellen. Dingen komen vanzelf wel een keer binnen
mja skrill en moneybookers is eigenlijk gewoon ideal.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:49 schreef FiliusDeorum het volgende:
rlandse site met ideal betalen. Maar zal wel eens ff kijken met moneybooker
Neger asjeblieftquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon rechtvaardig en kritisch. Het is tijd om games eens te bekijken zoals ze echt zijn, ipv de hype te volgen en alles maar goed en aardig te vinden
Ik snap ook echt niet waarom mensen perse digitaal willen kopen tegenwoordig. De hoogste prijzen, en je kunt ze ook niet doorverkopen als je wilt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:41 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
70 euro max voor D3 Ultimate edition in de PS Store denk ik. Maar van GTA zou het mij niks verbazen als die 80 euro gaat kosten
Via de US Store is het vaak goedkoper dan in de winkel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:55 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom mensen perse digitaal willen kopen tegenwoordig. De hoogste prijzen, en je kunt ze ook niet doorverkopen als je wilt.
Ik he laatst Wolfenstein voor 33 weten te kopen, en toen 2 maanden later weer verkocht voor 30.
De enige voordelen van digitaal zijn dat je niet op hoeft te staan (hoe lui kan je zijn?!) en de games zijn gebonden aan je account.
Soms wel ja, een game van standaard 65 euro vind je bij online shops vaak voor 55 euro en dan issie in de US store ongeveer 48 euro. Dan zou ik nog steeds liever een disc hebben moet ik zeggen. Maar ieder zn dingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
Via de US Store is het vaak goedkoper dan in de winkel.
Heel veel games kan je als nog voor 45e kopen. Budgetgamingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
Soms wel ja, een game van standaard 65 euro vind je bij online shops vaak voor 55 euro en dan issie in de US store ongeveer 48 euro. Dan zou ik nog steeds liever een disc hebben moet ik zeggen. Maar ieder zn ding
Ik koop mn PSN games wel via US store
Kijk waneer het geactiveerd is? Moet je een mail van hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:30 schreef Morri het volgende:
Weet iemand hier trouwens hoe je kunt controleren wanneer je PS Plus abonnement precies afgelopen is? Ik kan het gewoon niet vinden. En wat ik van Google terug krijg was ook niet bruikbaar. Of ik heb de verkeerde zoektermen gebruikt.
Is dit spel leuk? Het heb op de Xbox 360 nog staan van gold.quote:
Even in de PS Store kijken en daar upgraden, als het goed is staat het er danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:30 schreef Morri het volgende:
Weet iemand hier trouwens hoe je kunt controleren wanneer je PS Plus abonnement precies afgelopen is? Ik kan het gewoon niet vinden. En wat ik van Google terug krijg was ook niet bruikbaar. Of ik heb de verkeerde zoektermen gebruikt.
Plus geeft meer.. :' )quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm het is bijna 50% overal? Plus 10% of meer als je Plus hebt.
Ja goeie game (had hem bij PS+). Maar ik word wel een beetje moe van die HD remaster ultimate editionsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Is dit spel leuk? Het heb op de Xbox 360 nog staan van gold.
jazeker, erg tof spelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kijk waneer het geactiveerd is? Moet je een mail van hebben.
[..]
Is dit spel leuk? Het heb op de Xbox 360 nog staan van gold.
Dank!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Even in de PS Store kijken en daar upgraden, als het goed is staat het er dan
Maar dan moet je opstaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heel veel games kan je als nog voor 45e kopen. Budgetgaming
Geen last vanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Maar dan moet je opstaanHoesje pakken, disc uit de hoes halen, disc in de ps4 stoppen.. "oh kut er zit nog een disc in", hoesje zoeken, disc in de hoes stoppen, nieuwe disc in de ps4 stoppen..
![]()
![]()
55 dollar is 42 euroquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
Soms wel ja, een game van standaard 65 euro vind je bij online shops vaak voor 55 euro en dan issie in de US store ongeveer 48 euro. Dan zou ik nog steeds liever een disc hebben moet ik zeggen. Maar ieder zn ding
Ik koop mn PSN games wel via US store
dit en ik verkoop toch geen games, hooguit als ik een tussendoortje van marktplaats heb gepikt maar daar besteed ik vaak toch geen tijd aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Maar dan moet je opstaanHoesje pakken, disc uit de hoes halen, disc in de ps4 stoppen.. "oh kut er zit nog een disc in", hoesje zoeken, disc in de hoes stoppen, nieuwe disc in de ps4 stoppen..
![]()
![]()
wut?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:40 schreef Sodapoppin het volgende:
morgen weer 10 50 euro vouchers binnen
van die voucher kaarten voor de PS Store. Zit zo'n kraslaagje op waar een code onder zit en als je die code inlost in de store komt dat bovenop je tegoedquote:
Ja dat snap ik nog welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:05 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
van die voucher kaarten voor de PS Store. Zit zo'n kraslaagje op waar een code onder zit en als je die code inlost in de store komt dat bovenop je tegoed
Er bestaan al originele blauwe DS4 controllersquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef RRuben het volgende:
Ik ga denk ik mn DS4 verfen, maar heeft iemand nog leuke suggesties voor welke kleuren/printjes? Zat zelf aan de kleur blauw te denken omdat alle lampjes enzo ook blauw zijn dus dat past wat beter, maar andere ideeën zijn meer dan welkom
Wit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef RRuben het volgende:
Ik ga denk ik mn DS4 verfen, maar heeft iemand nog leuke suggesties voor welke kleuren/printjes? Zat zelf aan de kleur blauw te denken omdat alle lampjes enzo ook blauw zijn dus dat past wat beter, maar andere ideeën zijn meer dan welkom
Chroom was wel mooi bij andere controllers, vooral in blauw en paars.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef RRuben het volgende:
meen je dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:23 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Er bestaan al originele blauwe DS4 controllers
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef RRuben het volgende:
Dat dus. Heb zelf een blauwe als tweede gekocht, maar kan me herinneren dat er sowieso (bij launch) in ieder geval ook een rode te koop was.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:23 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Er bestaan al originele blauwe DS4 controllers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:40 schreef RRuben het volgende:
maar ik bedoel dus niet helemaal blauw zoals uit de winkel, ik wil dat een patroontje oid zoals dit (dan in het blauw) [ afbeelding ]ziet er uit alsof die controller/cover in het riool heeft gelegen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad of als iemand er over gepoept en gepist heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:42 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ziet er uit alsof die controller/cover in het riool heeft gelegen ofzo
nee het is niet moeders mooistequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:42 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ziet er uit alsof die controller/cover in het riool heeft gelegen ofzo
ja waar kopen Gquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:54 schreef Sodapoppin het volgende:
Dit lijkt me overigens wel bruut
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha hoe komen ze erop.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:07 schreef Fokker101 het volgende:
deze besteld heb zelf 2 teckels[ afbeelding ]
Zeker. Gare spellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:01 schreef Catch_me het volgende:
Zeer matige games weer deze maand voor PS+, wie is er nog meer indie-moe?
FEZ is zeker tof, al die kleine details en de soundtrackquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:07 schreef Sodapoppin het volgende:
FEZ is anders een van de leukste indie spellen die op dit moment verkrijgbaar zijnmaar smaken verschillen denk ik
Jammer dat die teckel er niet is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
deze website dan? is een franse shop
http://www.lightbar-stickers.com/en/
wou je die dan? haha misschien kan je ergens ook wel je eigen design makenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jammer dat die teckel er niet is.
bij flamingtoast kan je een custom design maken. Prijs is in principe overal hetzelfde. Ik denk dat ik een setje haal bij lightbar-stickers.comquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
wou je die dan? haha misschien kan je ergens ook wel je eigen design maken
Ja die wou ik. Ja weet niet man.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
wou je die dan? haha misschien kan je ergens ook wel je eigen design maken
geen idee of het een betrouwbare site is hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:23 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
bij flamingtoast kan je een custom design maken. Prijs is in principe overal hetzelfde. Ik denk dat ik een setje haal bij lightbar-stickers.com
Weet niet als je ergens een design kan maken. Op die Amerikaanse site wel ja, maar dan moet ik 14 dagen wachten. En betalen met PayPalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja die wou ik. Ja weet niet man.
paypal heb je zo aangemaakt, en dat wachten is toch niet zo erg?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Weet niet als je ergens een design kan maken. Op die Amerikaanse site wel ja, maar dan moet ik 14 dagen wachten. En betalen met PayPal
Heb nooit echt via die site iets besteld. Weet niet als die betrouwbaar is en het wel goed komt met verzending etc.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:26 schreef RRuben het volgende:
[..]
paypal heb je zo aangemaakt, en dat wachten is toch niet zo erg?
Waar kun je die vinden?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:40 schreef RRuben het volgende:
Is toch wel vet dus deze even besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel baas, beter als die ene.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:43 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
gewoon op flamingtoast.com sjenkie.
Wat vinden jullie van deze ?
[ afbeelding ]
vet! crysis gespeeld? doet me denken aan Armor Mode van de nanosuitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:43 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
gewoon op flamingtoast.com sjenkie.
Wat vinden jullie van deze ?
[ afbeelding ]
Fez is geweldig. Eerste plus fame die het waar is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
FEZ is zeker tof, al die kleine details en de soundtrackHet is wel snel verwarrend qua navigeren imo.
ben je dronken ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Fez is geweldig. Eerste plus fame die het waar is.
Die ander is bagger!
Mensen zoals jij zijn de oorzaak dat wij die tyfuszooi moeten spelenquote:
Idd wat een kut game's. Vind mijn broertje van 7 geen eens wat aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn de oorzaak dat wij die tyfuszooi moeten spelen
nee, dit zijn vaak games voor gamers die creativiteit waarderen. Maar ja, er is altijd nog dat volk die AAA-uitmelkerij blijven kopen, inclusief dlc. En dan toch blijven zeurenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Idd wat een kut game's. Vind mijn broertje van 7 geen eens wat aan.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn de oorzaak dat wij die tyfuszooi moeten spelen
Maar hoe kan je road not taken al meh vinden als je het niet eens de moeite hebt gegeven ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Road not taken is wel meh moet ik toegeven... gelijk weer eraf geknikkerd... oh well, verder met TLOU, FEZ en Rogue legacy tot Diablo 3 eindelijk uit komt en daarna Destiny. Ik vermaak me wel.
Omdat ik nog genoeg ander spul heb wat ik nog moet spelen en mijn eerste indruk matig was. Als ik door heel mijn backlog heen ben en me de tyfus verveel qua games (wat ik niet snel zie gebeuren) dan geef ik hem nog wel een kans. So many games, so little time... Diable 3 alleen al gaat honderden uren in zitten en dan komt destiny er nog aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Maar hoe kan je road not taken al meh vinden als je het niet eens de moeite hebt gegeven ?je zegt zelf al dat je het er gelijk af geknikkerd hebt
dat is het probleem van tegenwoordig: geen geduld. De ge en de trophies moeten makkelijk zijn, anders huilen. Het zijn de gamers van vroegah niet meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Maar hoe kan je road not taken al meh vinden als je het niet eens de moeite hebt gegeven ?je zegt zelf al dat je het er gelijk af geknikkerd hebt
Jonge, ik doe niet eens aan trophies en mijn eerste console was de sega 8 bit dus kom niet over vroegah pratenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het probleem van tegenwoordig: geen geduld. De ge en de trophies moeten makkelijk zijn, anders huilen. Het zijn de gamers van vroegah niet meer.
Dat. Als ik geen geduld had gehad had ik nooit ontdekt hoe briljant Dungeon Defenders is bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het probleem van tegenwoordig: geen geduld. De ge en de trophies moeten makkelijk zijn, anders huilen. Het zijn de gamers van vroegah niet meer.
Maar waarom dan gelijk eraf gooien. Je kan hem toch ook laten staan en later nog eens proberen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jonge, ik doe niet eens aan trophies en mijn eerste console was de sega 8 bit dus kom niet over vroegah pratenIk heb gewoon nog te veel shit liggen wat ik eerst wil spelen.
Dat was ook een mogelijkheid inderdaad maar daar ben ik te OCD voor... als ik iets niet op kort termijn ga spelen dan gooi ik het er af. Ik heb hem toch al gekocht dus kan 'm gewoon weer opnieuw downloaden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:18 schreef StefanW het volgende:
[..]
Maar waarom dan gelijk eraf gooien. Je kan hem toch ook laten staan en later nog eens proberen?
Wtf die heb ik niet gezien. Ook zeer nice die dollarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef Sodapoppin het volgende:
goffer nu kom ik dezen weer tegenheb ik net een keuze kunnen maken die ik nu blijkbaar weer opnieuw moet wegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binding of Isaac is fucking vet. Kijk erg uit naar de ps4 versie van die game.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:39 schreef Chrizs het volgende:
Let's Look At: Road Not Taken!: voor wat meer gameplay
Binnen nu en 4 maand komt bindings of Isaac in plus, das wel een toffe game
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:29 schreef Sodapoppin het volgende:
vraagje;
welke 3 vinden jullie het mooist?die kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff kijken of ze ook wolven hebben voor bij m'n tshirt
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
ik heb even gekeken, ik kan alleen deze vinden; tiger eyesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef n8n het volgende:
[..]
die kattenff kijken of ze ook wolven hebben voor bij m'n tshirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ik heb even gekeken, ik kan alleen deze vinden; tiger eyesmêhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:29 schreef Sodapoppin het volgende:
vraagje;
welke 3 vinden jullie het mooist?Alleen dat ruitjesmotief. En die katten kan je nemen als je een kattenfreak bent. Die andere 2 zijn zonder meer een verslechtering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
ja dat dacht ik ook alquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al
Deze is dan wel iets mooier:er moet een berg en een maan op en de wolf staat op de berg voor de maan en huilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag wel een paar mooie van zulk airbrush art stickers maar denk dat ik die na een kwartier al zat ben“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
je kan wel een custom photo sturen en die laten bestickeren..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef n8n het volgende:
[..]
er moet een berg en een maan op en de wolf staat op de berg voor de maan en huilt
http://www.flamingtoast.com/?product=symbol-wolfquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef n8n het volgende:
[..]
er moet een berg en een maan op en de wolf staat op de berg voor de maan en huilt.
Zag wel een paar mooie van zulk airbrush art stickers maar denk dat ik die na een kwartier al zat ben
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
je kan wel een custom photo sturen en die laten bestickeren..
kost 50 dollarcent meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
oh niet goed gekeken danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.flamingtoast.com/?product=symbol-wolf
[ afbeelding ]
Maak wel ff een foto dan hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:13 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
oh niet goed gekeken danexcuus
V&A / [TK] The last of us remasterd en Murdered: Soul Suspect (PS4)quote:
Vroeg je zondag ook al, het antwoord was:quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
Game Mania, Intertoys, Bart Smit, Media Markt
De 45 euro die het spel ongeveer kost is het meer dan waard
!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 05:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroeg je zondag ook al, het antwoord was:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:11 schreef Friday12 het volgende:
Maar even een vraagje! Wat vind jij een van de beste jrpg als je er maar 1 kan opnoemen
Zoek iets anders dan shooters
Tales of. Klaar. Xillia 2 komt over twee weken uit, mijn special edition ligt dan klaarquote:
Ok ff kijken of ik tales kan scorenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 06:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tales of. Klaar. Xillia 2 komt over twee weken uit, mijn special edition ligt dan klaar
Op PS4 is er nog niets bijzonders aangekondigd, ook nog geen Tales-game.
Voor PS4 Kingdom Hearts 3 en Final Fantasy XV zijn in aantocht, maar wanneer weet geen hond en Square kennende gaat dat nog wel even duren. Vooral FF is al jaaaaren in ontwikkeling, met zelfs titelveranderingen (was eerst FF XIII versus)
Level 5 heeft al bevestigd bezig te zijn en Deep Down is er ook nog. Maar op dit moment: noppes.
Waarom dequote:Op donderdag 7 augustus 2014 06:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Road not Taken vind ik eigenlijk best leuk
Mag je tegenwoordig al niet eens meer even blozen in de vroege morgen?quote:
Ik vind Fez heel erg leuk. Snap wel waarom het zulke hoge review scores krijgt. Road Not Taken heb ik geprobeerd, maar ik vond de besturing frustrerend en houd niet van games waarbij je energielevels moet managen. Raak daar altijd heel gestresst van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:10 schreef jackson het volgende:
Ik start Fez op en dacht maar één ding: "Is dit een grap". Na 5min kom je er dan achter dat je de wereld kan draaien. Gedurende die 5min word je lastig gevallen met de meeste schrale graphics en een flinterdun "verhaal".
Road not Taken durf ik niet eens te downen....
De besturing frustrerend? Die snap ik even niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind Fez heel erg leuk. Snap wel waarom het zulke hoge review scores krijgt. Road Not Taken heb ik geprobeerd, maar ik vond de besturing frustrerend en houd niet van games waarbij je energielevels moet managen. Raak daar altijd heel gestresst van.
Ik kan geen minuut fatsoenlijk naar die rommel kijken op een 55" TV. Snap ook niet dat mensen het wel doen maar ik zal de clue wel missenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind Fez heel erg leuk. Snap wel waarom het zulke hoge review scores krijgt. Road Not Taken heb ik geprobeerd, maar ik vond de besturing frustrerend en houd niet van games waarbij je energielevels moet managen. Raak daar altijd heel gestresst van.
Het feit dat de besturing als in een SRPG gaat, dus een schaakbord. Normaal gesproken leuk, maar niet als je over elke stap na moet denken. Gooi ik zo'n boompje de verkeerde kant op, dan word je daar gelijk voor afgestraft. Ik merkte direct dat ik dat niet leuk vond en dat het mij frustreerde.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De besturing frustrerend? Die snap ik even niet?
Ja precies, bewegen in een grid zeg maar, ik snapte al even niet hoe je de besturing vervelend kon vinden aangezien je van ''vakje'' naar ''vakje'' beweegt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het feit dat de besturing als in een SRPG gaat, dus een schaakbord. Normaal gesproken leuk, maar niet als je over elke stap na moet denken. Gooi ik zo'n boompje de verkeerde kant op, dan word je daar gelijk voor afgestraft. Ik merkte direct dat ik dat niet leuk vond en dat het mij frustreerde.
Het is gewoon een tof spelletje. Beetje de boel heen en weer draaien en blokjes verzamelen. Heel goed ontworpen als je nagaat dat alles in 3D is, maar dat je maar 1 kant per keer in 2D kunt zien. Dat het er uit ziet alsof het uit de jaren 80 komt maakt mij dan weer geen reet uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan geen minuut fatsoenlijk naar die rommel kijken op een 55" TV. Snap ook niet dat mensen het wel doen maar ik zal de clue wel missen. Het feit dat ik het probeer vind ik al heel wat maar ik moet het gewoon niet meer doen.
Ja klopt. I know. Maar dat soort games zijn niet mijn favoriet. Als je 1 fout maakt, kun je het al niet meer perfect doen, en ik kan niet tegen dit soort dingen niet perfect doen. Eigenlijk had het een undo-knop moeten hebben voor mij, maar ik snap dat dan de uitdaging weg zou zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja precies, bewegen in een grid zeg maar, ik snapte al even niet hoe je de besturing vervelend kon vinden aangezien je van ''vakje'' naar ''vakje'' beweegt.
Dat laatste is volgens mij wel een beetje het hele punt van het spel, zorgen dat je met je beperkte energy level de puzzel oplost.
Ieder zijn ding!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja klopt. I know. Maar dat soort games zijn niet mijn favoriet. Als je 1 fout maakt, kun je het al niet meer perfect doen, en ik kan niet tegen dit soort dingen niet perfect doen. Eigenlijk had het een undo-knop moeten hebben voor mij, maar ik snap dat dan de uitdaging weg zou zijn.
Dus ik sla deze over
Echt bizar hoe ver perceptie uit elkaar kan liggen, de graphics van Fez zijn absoluut prachtig. Hij heeft terecht een dikke 9 op metacritic voor de ps4quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:10 schreef jackson het volgende:
Ik start Fez op en dacht maar één ding: "Is dit een grap". Na 5min kom je er dan achter dat je de wereld kan draaien. Gedurende die 5min word je lastig gevallen met de meeste schrale graphics en een flinterdun "verhaal".
Zo moeilijk is het niet. Als de wereld waar je bent op de kaart een gouden rand heeft dan heb je alle cubes en secrets gehaald, is dat niet zo dan is er nog shit te doen. Gebieden waar je nog niet geweest bent zijn grijs en in het spel zijn de deuren nog dicht. Het navigeren zelf kan alleen wat lastig zijn soms.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:24 schreef Rossdale het volgende:
Een uurtje Fez gespeeld gisteren, en ik ben nu alweer kwijt waar ik wel en niet geweest benEcht niet voor mij die game, veel te onoverzichtelijk...
De kaart had voor mij wel een stuk duidelijker mogen zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Als de wereld waar je bent op de kaart een gouden rand heeft dan heb je alle cubes en secrets gehaald, is dat niet zo dan is er nog shit te doen. Gebieden waar je nog niet geweest bent zijn grijs en in het spel zijn de deuren nog dicht. Het navigeren zelf kan alleen wat lastig zijn soms.
Nounou... ik waardeer indiegames als geen ander, maar om de graphics nou prachtig te noemen? Nee. Het werkt bij deze game en het creeert een leuke sfeer... maar bij prachtig denk ik toch aan iets heel anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Echt bizar hoe ver perceptie uit elkaar kan liggen, de graphics van Fez zijn absoluut prachtig. Hij heeft terecht een dikke 9 op metacritic voor de ps4
Misschien ben ik nogal visueel ingesteld.... Nouja, niet misschien, dat ben ik. Dan kan de gameplay geweldig zijn maar ik trek zulks totaal niet. Waarom Fez spelen als er zoveel beters te krijgen is? En dan die ballonnetjes met tekst erin. Blokken zo groot als mijn duimafdruk. En leuk? Nee, het is helemaal niet leukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Echt bizar hoe ver perceptie uit elkaar kan liggen, de graphics van Fez zijn absoluut prachtig. Hij heeft terecht een dikke 9 op metacritic voor de ps4
Het had geen 3d kaart moeten zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:55 schreef Retarded het volgende:
[..]
De kaart had voor mij wel een stuk duidelijker mogen zijn
Ik vind het prachtig... het oog voor detail, al die bewegende dieren etc., het shiften van je perceptie... ik vind het supermooi om te zien, die wereld leeft echt. Helemaal als je je bedenkt dat het door een persoon (idioot) gedaan is. Maar ik vind de graphics van een hotline miami ook echt mooi. Mooi hoe ze daarmee een supergewelddadige en 'gritty' sfeer neer zetten terwijl je letterlijk de pixels kan tellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
Nounou... ik waardeer indiegames als geen ander, maar om de graphics nou prachtig te noemen? Nee. Het werkt bij deze game en het creeert een leuke sfeer... maar bij prachtig denk ik toch aan iets heel anders.
Ik kom ook uit het 8/16 bit tijdperk, en snap best wat je bedoeld hoor... maar voor mij is er een verschil tussen oog voor detail/sfeer en prachtigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig... het oog voor detail, al die bewegende dieren etc., het shiften van je perceptie... ik vind het supermooi om te zien, die wereld leeft echt. Helemaal als je je bedenkt dat het door een persoon (idioot) gedaan is. Maar ik vind de graphics van een hotline miami ook echt mooi. Mooi hoe ze daarmee een supergewelddadige en 'gritty' sfeer neer zetten terwijl je letterlijk de pixels kan tellen.
Heeft voor mij persoonlijk veel meer karakter, 'ziel' en creativiteit dan bijvoorbeeld de graphics van een Black Flag of Battlefield. Mijn esthetische definitie van 'prachtig' op het gebied van computergames en graphics zal wellicht anders zijn dan die van jou maar ik vind deze games oprecht mooi en kan er enorm van genieten. En misschien heeft het feit dat ik uit het 8-bit tijdperk kom en deze gevoelens deels gebaseerd zijn op nostalgie er ook wel mee te maken, wie weet.
Ik kom ook uit het 8-bit/Commodore 64 tijdperk en ik heb juist zoiets van 'been there done that'. Ik heb er tegenwoordig echt helemaal niets meer mee, sterker nog, ik vind het vreselijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:28 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik kom ook uit het 8/16 bit tijdperk, en snap best wat je bedoeld hoor... maar voor mij is er een verschil tussen oog voor detail/sfeer en prachtig
Jij mag het wel schitterend vinden maar een ander mag het niet zeer matig vinden? Heeft niks met "haat" te maken maar meer een mening.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Die haat op FezMagische game met een enorm unieke artstyle en gameplay
Mwoah ik vind het wel vervelend worden dat er vaak teruggegrepen wordt naar 16 bit graphics, omdat het zo lekker retro is... Ok bij sommige games zoals Fez kan het wel omdat de gameplay echt heel goed is en de game door één persoon in elkaar is geknutseld, maar veel andere games heb ik echt het gevoel dat het een erg makkelijke stijlkeuze is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Die haat op FezMagische game met een enorm unieke artstyle en gameplay
Sowieso snap ik de algemene haat op de indie niet. Mensen die zeggen dat dat rommel is of oude troep of whatever hebben het echt niet helemaal begrepen imo. Blijf dan lekker bij je Battlefield 14 of Fifa 83 en ga daar lekker je leeftijdsgenoten trollen.
Detail en sfeer maken voor mij een game prachtig, niet 1080p.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:28 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik kom ook uit het 8/16 bit tijdperk, en snap best wat je bedoeld hoor... maar voor mij is er een verschil tussen oog voor detail/sfeer en prachtig
Noem eens voorbeelden? Bij een hotline miami werkt het in mijn optiek in stilistisch opzicht beter dan dat je haarscherp beeld zou hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het wel vervelend worden dat er vaak teruggegrepen wordt naar 16 bit graphics, omdat het zo lekker retro is... Ok bij sommige games zoals Fez kan het wel omdat de gameplay echt heel goed is en de game door één persoon in elkaar is geknutseld, maar veel andere games heb ik echt het gevoel dat het een erg makkelijke stijlkeuze is.
Je moet ook, net zoals bij de AAA titels, de krenten uit de pap zien te vissen. Games als shovel knight, terraria (en starbound), hotline miami, spelunky zijn wat mij betreft echt toppers die allemaal iets fris te brengen hebben (in het rogue-lite genre).quote:Daarnaast heb je ook nog dat indies vaak one-trick-ponies zijn, één origineel iets en dat dan continue maar hetzelfde. Beetje hetzelfde als de ook zo gehate vervolgen op gamereeksen.
Dat vind ik nog steeds een van de beste coops die er is. Ik heb hem echt meerdere malen doorlopen met verschillende personen.quote:Pixeljunk vind ik ook wel erg leuk hoor bijvoorbeeld, maar na twee chapters ben ik het wel weer beu. Het is continu hetzelfde en dat hou ik echt geen 10 - 15 uur vol.
Mijn buurvrouw is ook solide (stevig en sterk) maar ik date liever met haar dochter van 26, ongeacht hoe ik over de buurvrouw denk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Detail en sfeer maken voor mij een game prachtig, niet 1080p.
Maar goed, kwestie van smaak inderdaad. Maar verder valt er imo gametechnisch vrij weinig te klagen over een game als Fez... het is, objectief gezien, gewoon een supersolide puzzelgame... ongeacht hoe je over de graphics denkt.
een keer een milf neuken daten is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is ook solide (stevig en sterk) maar ik date liever met haar dochter van 26, ongeacht hoe ik over de buurvrouw denk.
Je bent duidelijk in de minderheid met je mening over Fez getuige die dikke 9 op metacritic op basis van 100 reviews. Just sayin'.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:48 schreef Sodapoppin het volgende:
gameplay van Fez echt heel goed vinden
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is ook solide (stevig en sterk) maar ik date liever met haar dochter van 26, ongeacht hoe ik over de buurvrouw denk.
Het oog wil ook wat... Daar doelde ik op.quote:
Ja dat zal best maar die mening op basis van 100 reviews zijn vast van mensen die alleen maar fez, zelda, pokemon, mario, pacman etc. spelen en/of speedrunnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je bent duidelijk in de minderheid met je mening over Fez getuige die dikke 9 op metacritic op basis van 100 reviews. Just sayin'.
Ah, de honderd in een dozijn gameplay dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:56 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja dat zal best maar die mening op basis van 100 reviews zijn vast van mensen die alleen maar fez, zelda, pokemon, mario, pacman etc. spelen en/of speedrunnen.
Ik ben meer van het bf4, cod, gtav, destiny gameplay en dergelijke
Ah ja... daar zal het aan liggen idd. Ik hou persoonlijk ook van Destiny en GTAV... en nu?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:56 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja dat zal best maar die mening op basis van 100 reviews zijn vast van mensen die alleen maar fez, zelda, pokemon, mario, pacman etc. spelen en/of speedrunnen.
voor de rest zie ik alleen maar 16 critic reviews met een gemiddelde van 90 rating en 133 user reviews waarvan er slechts 11 Positive hebben gestemd, 4 Mixed en 2 Negative en een gemiddelde user score van 7.1quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ah ja... daar zal het aan liggen idd. Ik hou persoonlijk ook van Destiny en GTAV... en nu?
User reviews op metacriticquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:59 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
voor de rest zie ik alleen maar 16 critic reviews met een gemiddelde van 90 rating en 133 user reviews waarvan er slechts 11 Positive hebben gestemd, 4 Mixed en 2 Negative en een gemiddelde user score van 7.1
dus niet die dikke 9 op metacritic op basis van 100 reviews, want het zijn er slechts 16
In mijn optiek is de buurvrouw lekker dan dr dochterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat... Daar doelde ik op.
Treurig is dat altijd: "ik vind me genaaid door DLC, ik geef iets een nul en vraag half reddit het ook te doen"quote:
Ik heb een beetje in mijn mond gespuugdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
In mijn optiek is de buurvrouw lekker dan dr dochter
Userscoresquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:59 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
voor de rest zie ik alleen maar 16 critic reviews met een gemiddelde van 90 rating en 133 user reviews waarvan er slechts 11 Positive hebben gestemd, 4 Mixed en 2 Negative en een gemiddelde user score van 7.1
dus niet die dikke 9 op metacritic op basis van 100 reviews, want het zijn er slechts 16
Ja klopt maar ik ben echt een liefhebber van moderne games van deze tijd en ik heb jarenlang world of warcraft gespeeld (quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, de honderd in een dozijn gameplay dus
Tuurlijk, indies zijn net zoals AAA-games niet heilig. Er zit een hoop middelmatigheid of zooi tussen, maar dat is ook het geval bij de 'grote' games.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:06 schreef Koopsie het volgende:
Meeste Indies vind ik ook pure rommel, maar met Fez vermaak ik me wel
fez, terraria en minecraft vind ik ook geen neuk aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een game als Fez bestond nog niet in de jaren '90 hoor. Terraria ook niet, ondanks dat de games hetzelfde uiterlijk hebben spelen ze heel anders.
Nee man, juist het sandbox maakt het tof. In goede games maak je zelf je verhalen dmv de gameplay.... zoals bij spelunky.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:16 schreef Jungle_Jim het volgende:
Minecraft zou geniaal zijn met missies en/of verhaal
Al met 4 man op de bank multiplayer gedaan? Dan is die game echt de shit!quote:
Wat had je anders aan de graphics gewild dan? Voor mij is het echt perfect zo.quote:Gisteren beide nieuwe spellen even kort ingekeken. Speltechnisch vond ik Fez wel leuk, maar die graphics hadden anders gekund, zonder dat het ten koste zou zijn gegaan van de gameplay.
Nee joh, gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:22 schreef Richie2000 het volgende:
Indie bash #334
Kunnen we hier niet een keer mee kappen. Smaken verschillen nou eenmaal. Om deze discussie nou weer om de haverklap op te rakelen is nou ook weer niet nodig.
Mijn god.... (!)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:09 schreef n8n het volgende:
Sfeer/artwork/gameplay < uncanny valley saaie shit *^de sterren en daar voorbij. Games met sfeer zijn echt zeldzaam tegenwoordig. Allemaal veel polygonen per object maar de werelden zijn leeg. Gameplay is altijd hetzelfde bij grote games. Verhaal stelt ook nooit wat voor, denk ik 4 AAA games gespeeld waarvan ik denk oké oké bij de storytelling en 2 daarvan zijn Sony exclusieve.
Doe mij maar een game met persoonlijkheid waar je lekker doorheen rost. Al die AAA games spelen op safe zo veel mogelijk proberend niemand voor het hoofd te stoten, dat is gewoon saai.
Goeie 8 / 16 bit graphics zijn retemoeilijk. Mensen onderschatten hoe lastig het is om een dergelijke artstyle goed te doen. Het is een vak apart.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het wel vervelend worden dat er vaak teruggegrepen wordt naar 16 bit graphics, omdat het zo lekker retro is... Ok bij sommige games zoals Fez kan het wel omdat de gameplay echt heel goed is en de game door één persoon in elkaar is geknutseld, maar veel andere games heb ik echt het gevoel dat het een erg makkelijke stijlkeuze is.
Daarnaast heb je ook nog dat indies vaak one-trick-ponies zijn, één origineel iets en dat dan continue maar hetzelfde. Beetje hetzelfde als de ook zo gehate vervolgen op gamereeksen.
Pixeljunk vind ik ook best wel leuk hoor bijvoorbeeld, maar na twee chapters ben ik het wel weer beu. Het is continu hetzelfde en dat hou ik echt geen 10 - 15 uur vol.
Nou heb ik wel VEEL liever gewoon 16-bits graphics dan 8-bits.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Goeie 8 / 16 bit graphics zijn retemoeilijk. Mensen onderschatten hoe lastig het is om een dergelijke artstyle goed te doen. Het is een vak apart.
Grappig dat je Pixeljunk noemt, want die hebben nu een aantal games waarvan 1 racer, 1 platformer, 1 tower defence game en 1 sidescrollerAls iets geen one tricky pony is
Die komen straks toch gewoon overal in de winkel te liggen? Zowel als bundel alswel als stand-alone.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:26 schreef videonatic het volgende:
Als er nog iemand een adresje voor een witte ps4 weet
ah top, aangezien ze online uitverkocht zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die komen straks toch gewoon overal in de winkel te liggen? Zowel als bundel alswel als stand-alone.
Mwah, niks mis met de graphics van Shovel Knight.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
8-bits zal best 'moeilijk' zijn, maar het ziet er niet uit.
Op de SNES had je ook al games als Donkey Kong Country en Eathworm, grafisch beide erg sterk voor de SNES.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou heb ik wel VEEL liever gewoon 16-bits graphics dan 8-bits.
8-bits zal best 'moeilijk' zijn, maar het ziet er niet uit. 16-bits (met daarin wat truukjes die destijds niet mogelijk waren, zoals die special effects in Fez), zijn prima.
Alles draait om visual design, dus als dat klopt, qua kleur, qua verhouding, qua algehele stijl, dan is dat memorabel. Als het met elkaar botst, dus een houterige sprite in schitterende achtergronden, of andersom, dan werkt het niet.
Games als Super Mario World en Sonic 1 en 2 zijn nu nog steeds schitterende games om te zien. Maar er kwamen in die tijd natuurlijk ook talloze games uit die veel minder indrukwekkend waren, puur en alleen omdat de kwaliteit van die visual design minder was.
Super Mario World en Sonic zaten redelijk aan het begin van de levenscyclus van de SNES en Megadrive, maar zelfs jaren later waren ze vrijwel ongeëvenaard, terwijl men toen toch ook jaren meer ervaring had met het programmeren voor die consoles.
Hoe heet het ook alweer? Ben het vergetenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:55 schreef Roces18 het volgende:
Ik zag deze pas nog langs me facebook timeline voorbij komen:
[ afbeelding ]
gouden tijden waren dat,(battle city)
Battle City?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe heet het ook alweer? Ben het vergeten
... Battle Cityquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe heet het ook alweer? Ben het vergeten
Denk het ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Maar het zou ook best Battle City kunnen zijn
huehue ik voor de gameboy, ook zo'n multicassette, gekocht op zo'n marktje in spanjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:01 schreef Roces18 het volgende:
Ik had hem vroeger op de NES, die zat ik zo'n casette waarop 100 spelletjes op stonden ofzo.
ik hou niet van doelloze spellen, gaan mij snel vervelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee man, juist het sandbox maakt het tof. In goede games maak je zelf je verhalen dmv de gameplay.... zoals bij spelunky.
Er is genoeg te doen alleen niet in een vaste missiestructuur. Je hoeft niks te doen als je niet wil. Er zijn zeker wel doelen te bereiken, volgens mij zitten er zelfs eindbazen in minecraft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:08 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik hou niet van doelloze spellen, gaan mij snel vervelen.
ja klopt, maar dat is zo'n beetje het enige. Alles wat je maakt is vrij nutteloos. Er zouden net iets meer doelen in moeten zitten, of structuur, en dan zou ik het echt geniaal vinden. Soort sim element zou ook tof zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er is genoeg te doen alleen niet in een vaste missiestructuur. Je hoeft niks te doen als je niet wil. Er zijn zeker wel doelen te bereiken, volgens mij zitten er zelfs eindbazen in minecraft.
Als je multiplayert dan is het ook gelijk al een stuk leuker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat is zo'n beetje het enige. Alles wat je maakt is vrij nutteloos. Er zouden net iets meer doelen in moeten zitten, of structuur, en dan zou ik het echt geniaal vinden. Soort sim element zou ook tof zijn.
Nintendo console-exclusive, daar hoef je in dit topic niet mee aan te komenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mwah, niks mis met de graphics van Shovel Knight.
Moet nog wel erg veel geduld hebben voor de Europese versie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo console-exclusive, daar hoef je in dit topic niet mee aan te komen
Minder dan de PS4 tot nu toequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:21 schreef Fokker101 het volgende:
verkoopt de xbone wel goed eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |