De maatschappij heeft speciale plekken voor figuren als jij. Daar slapen mensen als ik, dagelijks goed van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit te twijfelen om nu Rayman Legends te halen, maar ik weet dat ik toch niet aan spelen toe kom.![]()
Ja dat is het inderdaad.quote:Vulpx wilde even voor zichzelf bevestigen dat hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zuinig is op zijn spulletjes, ofzo.
Ja dat is ook zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook al 3 controllers versleten en zo veel game ik niet eens... De kwaliteit van de stickjes is gewoon niet echt super en daar kun je als gebruiker weinig aan doen. Of hij snel slijt of niet ligt ook wel aan de type games die je speelt natuurlijk.
Bij shooters gebruik je de sticks toch wel wat intensiever dan bij racegames bijvoorbeeld.
Dat is een vrij logische conclusie dan he.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:32 schreef VulpX het volgende:
Meneertje ik heb alle consoles ooit gehad en als dingen vaak stuk gaan kan het nooit mijn schuld zijn.
Het is alleen multiplayer maar je kunt wel met 2 vrienden op de bank tegen 3 andere mensen (online) spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef Sodapoppin het volgende:
Is awesomenauts echt een multiplayer game en/of kan je deze ook co-op spelen/met 2 controllers/vrienden?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:31 schreef Cikx het volgende:
Lijst van PS4 discounts deze zomer:Rayman Legends komt regelmatig bij Zavvi langs voor 20 euro. Dan heb je de retail-versie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit te twijfelen om nu Rayman Legends te halen, maar ik weet dat ik toch niet aan spelen toe kom.
Injustice Gods Among Us Ultimate Edition was trouwens 2 maanden terug ofzo maar 15 euro op PSN, dus de nieuwe aanbieidng is niet echt geweldig.
Ook NBA2K14 is natuurlijk nog idioot duur, zelfs met deze zogenaamde 'aanbieding'.
Trials Fusion voor 27 euro en Tomb Raider zijn het overwegen waard. Ik twijfel nog.
oke nice, bedanktquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is alleen multiplayer maar je kunt wel met 2 vrienden op de bank tegen 3 andere mensen (online) spelen.
Ik ben niet objectief, ik vind het een van de allerleukste spellen ooit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:42 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
oke nice, bedanktspeel jij m toevallig en kan je vertellen of het een beetje een leuk spel is en nog veel gespeeld wordt? Hij is of komt in de aanbieding vandaag dus misschien wil ik m wel halen
Trals Fusion + season pass voor 27 euro? Goede dealquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rayman Legends komt regelmatig bij Zavvi langs voor 20 euro. Dan heb je de retail-versie.
Injustice Gods Among Us Ultimate Edition was trouwens 2 maanden terug ofzo maar 15 euro op PSN, dus de nieuwe aanbieidng is niet echt geweldig.
Ook NBA2K14 is natuurlijk nog idioot duur, zelfs met deze zogenaamde 'aanbieding'.
Trials Fusion voor 27 euro en Tomb Raider zijn het overwegen waard. Ik twijfel nog.
Jij hebt die extreme ook nog niet gedaan hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trals Fusion + season pass voor 27 euro? Goede deal
Nog niet, nee. Ben nu aan het werk. Vanavond weer Trials tijdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij hebt die extreme ook nog niet gedaan hevan die DLC?
wordt er gefrustreerd van, zeker als je de herhaling kijkt van de top10 die het wel gelukt is
![]()
Ja en nee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trals Fusion + season pass voor 27 euro? Goede deal
Hmm, even afwachten voor hoeveel die in de US Store komt, als daar ook deze summer sale is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rayman Legends komt regelmatig bij Zavvi langs voor 20 euro. Dan heb je de retail-versie.
Ze scheuren op de rand van de sticks, dat is niet waar ik normaal met mijn nagels bij in de buurt kom eigenlijk. Wellicht heb ik mijn duim niet midden op de stick en meer op de onderrand ofzo. Vooral als je bij een FPS vooruit rent. Dus stick naar boven en indrukken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.
Ik vertrouw ze ook voor geen meter als Destiny straks uitkomt, dus ik zet uit voorzorg andere sticks erop als ze binnen zijn.
Maar toch vraag ik me af, zit jij dan miss meer met je nagels direct op het rubber o.i.d.?
Toch twijfel ik af en toe hoe je die stick in de hand hebt bij Fifaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze scheuren op de rand van de sticks, dat is niet waar ik normaal met mijn nagels bij in de buurt kom eigenlijk. Wellicht heb ik mijn duim niet midden op de stick en meer op de onderrand ofzo. Vooral als je bij een FPS vooruit rent. Dus stick naar boven en indrukken.
7 oktober, er komt een demo versie op Plus met 5 auto's en 1 omgeving.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb de PS4 sinds maart en geen problemen met mn controllers, speel ongeveer 4 uurtjes per week.
Trouwens, wanneer komt Drive club uit? Deze is gratis met plus toch?
Dan hou ik mijn controller onderstebovenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch twijfel ik af en toe hoe je die stick in de hand hebt bij Fifa
Kan t je wel aanraden, vind het zelf heel relaxed spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:39 schreef VulpX het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon voorzichtiger met hun spullen of gamen rustiger. Ik heb ook sinds launch de console en nog geen spoortje wear and tear op mijn controllers.
Maar ik zet er misschien ook binnenkort andere sticks in, als ik de controllers toch al open maak om er een andere accu in te zetten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:31 schreef Cikx het volgende:
Lijst van PS4 discounts deze zomer:wauw, durven ze nog 40 eur voor injustice te vragen, terwijl deze 6eur was via de USA saleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit te twijfelen om nu Rayman Legends te halen, maar ik weet dat ik toch niet aan spelen toe kom.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
welke tekken ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:40 schreef Rijst het volgende:
Tekken speelt so fucking fijn op een DS4
speel je op je ps3 met een ds 4 zeker ?quote:
Godver de godverdomme, ik had bijna je tijd verbeterd, ga ik op het einde vol onderuit. Dit spel haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:
Uhmmm het is bijna 50% overal? Plus 10% of meer als je Plus hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:55 schreef Disker91 het volgende:
Nou nou, wel 10% op de meeste producten....
LEGO De Hobbit?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
tot volgend weekend
(oh en wil lego movie ook nog, maar die staat dr nog niet op)
ja, de lego games zijn geweldig om samen te spelen met vriendin / kindquote:
liever voor die 15 een tweedehands boxed eigenlijklquote:
Ja dat vond ik ook altijd maar op de PS4 volledig digitaal gegaan. Vooral omdat ik lui ben eigenlijk..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liever voor die 15 een tweedehands boxed eigenlijkl
Oh ja ik zie hetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm het is bijna 50% overal? Plus 10% of meer als je Plus hebt.
Mja relaxed datj e de deur niet uithoeft idd, maar je kan niets meer 2e hands verkopenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook altijd maar op de PS4 volledig digitaal gegaan. Vooral omdat ik lui ben eigenlijk..
Belachelijk inkomen van jequote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef Disker91 het volgende:
Dan nog zijn veel games veel te duur voor mij
1, zoek een goede baanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het![]()
Dan nog zijn veel games veel te duur voor mijBelachelijke digitale prijzen ook.
Tja, wat ik in de winkel voor dezelfde, zo niet lagere prijs kan krijgen. Plus dat ik het nog kan verkopen als ik het zat benquote:
Onzin, tijd zatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:07 schreef Jimbo het volgende:
MAAR WE WETEN ALLEMAAL DAT ALS JE EINDELIJK GELD HEBT, EN EEN BAAN, ER GEEN TIJD MEER IS OM TE SPELEN![]()
struggles sinds ik weer werk
En je vindt elke game kut, dus geen probleemquote:
1. Heb ik, en nog een leuke studie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1, zoek een goede baan
2. werken voor je #$@$@# cheld.
3. spendeer geld uit stap 2. op PSN
4. spelen en nooit meer zeuren over financiën
kusjes
Jimbo
Met een Nokia 3310 werkt dit prima! Dus eigenlijk moet sony even een deal makenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van 10 hoog naar beneden gooien!
Komt omdat hij azijn pist door stressquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je vindt elke game kut, dus geen probleem
Ligt toch echt aan jou danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook al 3 controllers versleten en zo veel game ik niet eens... De kwaliteit van de stickjes is gewoon niet echt super en daar kun je als gebruiker weinig aan doen. Of hij snel slijt of niet ligt ook wel aan de type games die je speelt natuurlijk.
Bij shooters gebruik je de sticks toch wel wat intensiever dan bij racegames bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |