ja.quote:
Helaas niet. Ik had graag pungent stench en flotsam gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog mensen naar Into The Grave geweest? Ik heb me vermaakt.
Was het wat? Vond hem in het voorprogramma van Rob Zombie tenenkrommend slechtquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja.
en een dag eerder deed Marilyn Manson ook al zoiets op datzelfde festival.
Blijkbaar vinden nog genoeg mensen het leuk. Ik vind er niets aan, een keer op Graspop en een keer op Werchter gezien. Beide keren was het slechtquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Was het wat? Vond hem in het voorprogramma van Rob Zombie tenenkrommend slecht
het ging wel. Maar er stonden leukere bands op dat festival.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Was het wat? Vond hem in het voorprogramma van Rob Zombie tenenkrommend slecht
Ja, Mechanical animals tour heb ik ook gezien, Tilburg. Jemig wat stonk Manson en Brard ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:18 schreef bartrid het volgende:
Ergens in 1998 op de Mechanical animals tour gezien en toen ging het nog wel, daarna op Rock im Park was het een parodie op zichzelf.
Goede keuze.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:00 schreef bartrid het volgende:
Pungent StenchBeen caught buttering maar eens onder het stof vandaan gehaald..
Jep, vorige week nog in Graz gezien.quote:
Het enige dat mij bijgebleven is is z'n opkomst: Good evening Amsterdamquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, Mechanical animals tour heb ik ook gezien, Tilburg. Jemig wat stonk Manson en Brard ook.
quote:
ga toch weg manquote:"..is men dankbaar voor bovennatuurlijke genezing.."
Ik vind het nog knap lastig trouwens een ring- en pinkvinger de lucht in stekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
[..]
ga toch weg man![]()
Ander verschil is dat er nog nooit een oorlog uit naam van Metal is gevoerd
Ja dat is flink oefenen voordat je naar een "bandconcert" kunt gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het nog knap lastig trouwens een ring- en pinkvinger de lucht in stekenKrijg je meer een 'oké' teken van duikers maargoed.
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja dat is flink oefenen voordat je naar een "bandconcert" kunt gaan
Wait what? die gast zit ook nog in de politiek?http://nl.wikipedia.org/wiki/Marten_Wiersma
Zou hem best nog wel eens kunnen zijnquote:Wiersma is geboren in Friesland.... Hij is lid van de Protestantse Kerk in Nederland.
quote:
Somebody, pass me the popcorn!quote:
O, tof. Ik ga wel even kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
Voor de liefhebber, obituary 16 januari in alkmaar.
Geen idee eigenlijk. Ligt aan het aanbod natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, tof. Ik ga wel even kijken.
Hé maar waarom niet eens een keer Marduk of zo?
Snap ik. Ik klaag ook niet. Ik vind het allang tof dat er metal speelt in Alkmaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ligt aan het aanbod natuurlijk.
Inderdaad, ik heb het niet voor het zeggen helaas.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Snap ik. Ik klaag ook niet. Ik vind het allang tof dat er metal speelt in Alkmaar.
Maar als we toch bezig zijn...
Wellicht een leuk cadeautje voor mijzelfquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:31 schreef lifeblind het volgende:
Mocht iemand zich nog vervelen op 29 november, we spelen met Faal op Into Darkness, met een ontzettend gave line-up!
[ [url=https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10527867_713617995386308_2129666691986006398_n.jpg]afbeelding ]
[/url]
Nachtje in een hotel daarquote:
De rest is ook echt goed. Zeker Mortuus wordt genieten.quote:
Zo lang het maar niet van die minimalistische black is kan ik het meestal wel waarderen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De rest is ook echt goed. Zeker Mortuus wordt genieten.
Zitten jullie trouwens ook in het hotel aan de overkant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |