quote:
ga toch weg manquote:"..is men dankbaar voor bovennatuurlijke genezing.."
Ik vind het nog knap lastig trouwens een ring- en pinkvinger de lucht in stekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
[..]
ga toch weg man![]()
Ander verschil is dat er nog nooit een oorlog uit naam van Metal is gevoerd
Ja dat is flink oefenen voordat je naar een "bandconcert" kunt gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het nog knap lastig trouwens een ring- en pinkvinger de lucht in stekenKrijg je meer een 'oké' teken van duikers maargoed.
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja dat is flink oefenen voordat je naar een "bandconcert" kunt gaan
Wait what? die gast zit ook nog in de politiek?http://nl.wikipedia.org/wiki/Marten_Wiersma
Zou hem best nog wel eens kunnen zijnquote:Wiersma is geboren in Friesland.... Hij is lid van de Protestantse Kerk in Nederland.
quote:
Somebody, pass me the popcorn!quote:
O, tof. Ik ga wel even kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
Voor de liefhebber, obituary 16 januari in alkmaar.
Geen idee eigenlijk. Ligt aan het aanbod natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, tof. Ik ga wel even kijken.
Hé maar waarom niet eens een keer Marduk of zo?
Snap ik. Ik klaag ook niet. Ik vind het allang tof dat er metal speelt in Alkmaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ligt aan het aanbod natuurlijk.
Inderdaad, ik heb het niet voor het zeggen helaas.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Snap ik. Ik klaag ook niet. Ik vind het allang tof dat er metal speelt in Alkmaar.
Maar als we toch bezig zijn...
Wellicht een leuk cadeautje voor mijzelfquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:31 schreef lifeblind het volgende:
Mocht iemand zich nog vervelen op 29 november, we spelen met Faal op Into Darkness, met een ontzettend gave line-up!
[ [url=https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10527867_713617995386308_2129666691986006398_n.jpg]afbeelding ]
[/url]
Nachtje in een hotel daarquote:
De rest is ook echt goed. Zeker Mortuus wordt genieten.quote:
Zo lang het maar niet van die minimalistische black is kan ik het meestal wel waarderen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De rest is ook echt goed. Zeker Mortuus wordt genieten.
Zitten jullie trouwens ook in het hotel aan de overkant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |