abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:53:37 #101
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143115950
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Uit de OP:

[..]

Ik neem het je ook niet kwalijk dat je het artikel eerder gelooft dan mij, zou ik andersom ook doen, maar ik geloof wel eerder mijn eigen ervaring dan het artikel.
Laffe huichelaar
pi_143115961
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor jou wellicht niet.

Je merkt pas echt wat een onvrij betuttelland Nederland is ("joah, je ken je toch geweaun an de reugels houwe?") als je er niet meer in zit.
Of je hoort van mensen dat Nederland ineens toch niet zo kut is als ze dachten. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen :) En hup, weer terug naar het gekkies subforum jij ;)
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_143115980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik neem het je ook niet kwalijk dat je het artikel eerder gelooft dan mij, zou ik andersom ook doen, maar ik geloof wel eerder mijn eigen ervaring dan het artikel.
Maar jij woont niet in de gemeente Huizen, neem ik aan. Gemeentes kunnen erg verschillen in wat ze wel of niet handhaven ;(
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:55:18 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143115987
Verkoop geen brood, maar het lichaam van christus.
Opgelost
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143115994
laat maar

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 09:57:21 ]
pi_143116005
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Discussiëren over een artikel wordt ook erg lastig als je er doodleuk je eigen feiten op nahoudt door afwijken van hetgeen gemeld wordt in het betreffende artikel en dit bovendien niet duidelijk aangeeft.

Het is bovendien een citaat van de gemeente en dus wat de gemeente denkt dat de wet- en regelgeving inhoudt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_143116013
christenen :r
Religie :r

Wat een trieste gemeente. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143116017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:55 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Prima maar noem maar eens een land waar het beter voor elkaar is dan hier? Buiten Scandinavië weet ik er geen.
Don't feed the stierenvechtert ;(
pi_143116022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:56 schreef superniger het volgende:
christenen :r
Religie :r

Wat een trieste gemeente. :')
maar even topic doorlezen ho maar...
pi_143116026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:56 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Don't feed the stierenvechtert ;(
sorry ;(
pi_143116028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:55 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Prima maar noem maar eens een land waar het beter voor elkaar is dan hier? Buiten Scandinavië weet ik er geen.
Dat hangt er helemaal vanaf wat je voorkeuren zijn, elk land is anders.

In Scandinavie is bruin brood bijna racistisch, dus vind ik niet zo'n sterk voorbeeld,
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143116029
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, als hij z'n broodje nog niet opheeft tegen de tijd dat ik weg wil zie ik een tweede potentieel probleem ontstaan.
Neuh.
pi_143116042
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Het gaat erom dat de gebakken friet het eindproduct is. van de snackbar. En het belegde broodje van de lunchroom. Onafgebakken friet, of een droog broodje niet. Van de bakker is het eindproduct dan weer wel brood.
Discutabel. Ik vind een croisantje zonder iets ook lekker, en neem dat wel eens mee. Net zoals mensen friet zonder iets als eindproduct afnemen.

Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt, maar ik vind het echt een vreemde zaak. Alleen de beperking van "verkopen om mee te nemen" en " mag alleen hier opeten" die snap ik wel, maar dat moet dan volledig zijn. Dus of helemaal niets meenemen en alles daar op laten eten, of alles toestaan.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:57:49 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143116044
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ze moeten ergens de grens trekken, en ze trekken de grens bij onbelegde broodjes. Belegde broodjes mag je gewoon meenemen. That's it.
Beleg de broodjes met tevredenheid, opgelost
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143116045
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:57 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

sorry ;(
Het mag natuurlijk wel. Maar je bent gewaarschuwd :D
pi_143116071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Beleg de broodjes met tevredenheid, opgelost
Croissantje tevredenheid vind ik wel lekker.
pi_143116074
quote:
11s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:57 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Het mag natuurlijk wel. Maar je bent gewaarschuwd :D
nee gezien zn laatste reactie neem ik je waarschuwing aan.
pi_143116105
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

In welk artikel staat dat? Ik lees namelijk dat gekochte waren per se ter plekke moeten worden genuttigd.
De interpretatie van de lokale journalist hoeft niet helemaal overeen te komen met de werkelijkheid ;). Als je het met goed fatsoen onder 'horeca' kan scharen, dus een broodjeszaak die bv belegde broodjes verkoopt, dan maakt het niet zoveel uit wat de klant er mee doet. Het zal er voornamelijk om zijn gegaan dat hij ook gesneden bruin verkocht en dat is duidelijk meer detailhandel. Waar exact die grens ligt is afhankelijk van de situatie.
pi_143116133
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:54 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Maar jij woont niet in de gemeente Huizen, neem ik aan. Gemeentes kunnen erg verschillen in wat ze wel of niet handhaven ;(
Dikke kans dat een concurrent van Bakker Bart een verzoek om handhaving heeft ingediend, dan moet de gemeente iets doen.
pi_143116146
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dikke kans dat een concurrent van Bakker Bart een verzoek om handhaving heeft ingediend, dan moet de gemeente iets doen.
Klinkt aannemelijk :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:03:37 #121
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_143116158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Verkoop geen brood, maar het lichaam van christus.
Opgelost
Prostitutie mag wel op zondag?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:03:47 #122
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143116165
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat een kutstreek zou dat zijn...
pi_143116177
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:57 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Discutabel. Ik vind een croisantje zonder iets ook lekker, en neem dat wel eens mee. Net zoals mensen friet zonder iets als eindproduct afnemen.

Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt, maar ik vind het echt een vreemde zaak. Alleen de beperking van "verkopen om mee te nemen" en " mag alleen hier opeten" die snap ik wel, maar dat moet dan volledig zijn. Dus of helemaal niets meenemen en alles daar op laten eten, of alles toestaan.
Die beperking zal zo niet in de regelgeving staan, dus daar kan een handhaver niet zo gek veel mee :P
pi_143116187
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De interpretatie van de lokale journalist hoeft niet helemaal overeen te komen met de werkelijkheid ;). Als je het met goed fatsoen onder 'horeca' kan scharen, dus een broodjeszaak die bv belegde broodjes verkoopt, dan maakt het niet zoveel uit wat de klant er mee doet. Het zal er voornamelijk om zijn gegaan dat hij ook gesneden bruin verkocht en dat is duidelijk meer detailhandel. Waar exact die grens ligt is afhankelijk van de situatie.
Het gaat hier om een letterlijk citaat van de gemeente in het artikel. De gemeente is dus van mening dat bakker Bart enkel broodjes mag verkopen die ter plekke genuttigd worden.
Of de bewering van de gemeente strookt met de daadwerkelijke wet-en regelgeving is een tweede, maar het beleid van de gemeente is hetgeen hier nu juist verdedigd wordt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_143116201
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat een kutstreek zou dat zijn...
Tja, daar ben ik het mee eens. Maar het gebeurt gewoon. Hoog tijd dat de gemeente haar winkeltijdenverordening aanpast om dit vrij te kunnen geven wat mij betreft :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')