Zullen we de democratie dan ook gelijk maar afschaffen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd om ALLE geloofsgekkies uit alle overheidstakken te verbannen. We leven niet meer in de Middeleeuwen!
Mwah, als hij z'n broodje nog niet opheeft tegen de tijd dat ik weg wil zie ik een tweede potentieel probleem ontstaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar zal het probleem niet zitten.
Als als als. Ik woon in Amsterdam en hier hebben we dat soort gezeik gelukkig nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als hij z'n broodje nog niet opheeft tegen de tijd dat ik weg wil zie ik een tweede potentieel probleem ontstaan.
Als je de positie in het alfabet van alle letters in 'Bakker Bart' bij elkaar optelt en vermenigvuldigt met iets kom je ook precies op 666 uitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, God heeft geen problemen met mensen die op zondag broodjes eten bij Bakker Bart, maar de teringlijders die de broodjes mee naar huis nemen, daar heeft hij een gruwelijke hekel aan. Staat ook in de Bijbel:
Leviticus 34:23-24 "Aldus sprak de Heere: "Het is geen probleem als je zondag broodjes eet bij Bakker Bart. Maar het is een zonde om ze mee naar huis te nemen en daar op te eten."
ILLUMNIAITTTIEIIIIIIEEEEquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je de positie in het alfabet van alle letters in 'Bakker Bart' bij elkaar optelt en vermenigvuldigt met iets kom je ook precies op 666 uit
edit: nvmquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je mag best friet (of broodjes) kopen om mee naar huis te nemen. Net als je bij Bakker Bart mag. Gebakken/belegd=bereid dus horeca. Als je echter bij de snackbar een doos afbakfriet zou kopen, dan zou het vergelijkbaar zijn met een brood en dan mag het niet
Ze moeten ergens de grens trekken, en ze trekken de grens bij onbelegde broodjes. Belegde broodjes mag je gewoon meenemen. That's it.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schattig sarcasme, maar je snapt zelf ook wel dat ik aangeef dat je analogie hier mank gaat. Of heb ik je te hoog ingeschat?
Nee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar jij vindt het dus te verklaren dat ik bij Bakker Bart in Huizen een broodje Kipfilet voor mezelf mag kopen, en voor m'n peuter geen croissantje met niks?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:19 schreef timmmmm het volgende:
Wel raar dat een horecagelegenheid die er geen detailhandel naast heeft ook losse broodjes en croissants verkoopt. Die mogen dat dus wel op zonder. Maarja, ze zullen de grens ergens moeten trekken
Doe mij een broodje kaas. Maar dan graag ongesneden en zonder kaas en boter!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze moeten ergens de grens trekken, en ze trekken de grens bij onbelegde broodjes. Belegde broodjes mag je gewoon meenemen. That's it.
Ja, en 'Bakker Bart' is Latijn voor 'Satan is mijn Heer en Meester' (als je de letters een beetje doorheen haalt, er een paar weghaalt en een paar toevoegt, en je ogen een beetje dichtknijpt). Ik denk dat het wel duidelijk is waarom God een hekel aan die mensen heeft...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je de positie in het alfabet van alle letters in 'Bakker Bart' bij elkaar optelt en vermenigvuldigt met iets kom je ook precies op 666 uit
In welk artikel staat dat? Ik lees namelijk dat gekochte waren per se ter plekke moeten worden genuttigd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze moeten ergens de grens trekken, en ze trekken de grens bij onbelegde broodjes. Belegde broodjes mag je gewoon meenemen. That's it.
Bij de meeste bakkers kan je als je er om vraagt ook gewoon broodjes om thuis af te bakken kopen hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
edit: nvm
Maar.. een brood is toch altijd gebakken door de bakker, of zie ik dat nu verkeerd?
Of is het omdat ze het zelf niet in huis bakken?
En toch is het gras niet groener in andere landenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:46 schreef El_Matador het volgende:
Kleine kutregeltjes in miniatuurpolitiestaatje Nederland.
Dat staat nergens. Mijn ervaring in de horeca waar we ook te maken hadden met deze regelgeving zegt dat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
In welk artikel staat dat? Ik lees namelijk dat gekochte waren per se ter plekke moeten worden genuttigd.
Ja, en bij een snackbar friet om thuis af te bakken. Waarom mag de een afgebakken (dus klaargemaakte) broodjes niet meegeven, en de ander afgebakken (dus klaargemaakte) frietjes wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij de meeste bakkers kan je als je er om vraagt ook gewoon broodjes om thuis af te bakken kopen hoor
Want de verplichte winkelsluiting op zondag heeft niets te maken met geloof?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:12 schreef KaBuf het volgende:
Toch wel mooi dat veel users er maar gewoon gelijk van uitgaan dat het te maken heeft met geloof
Nou ja, het zal vast ergens staan, maar ik zou niet weten waar. In een subartikeltje in een wetje ergens waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat staat nergens. Mijn ervaring in de horeca waar we ook te maken hadden met deze regelgeving zegt dat.
De winkel is toch open...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Want de verplichte winkelsluiting op zondag heeft niets te maken met geloof?
Het gaat erom dat de gebakken friet het eindproduct is. van de snackbar. En het belegde broodje van de lunchroom. Onafgebakken friet, of een droog broodje niet. Van de bakker is het eindproduct dan weer wel brood.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, en bij een snackbar friet om thuis af te bakken. Waarom mag de een afgebakken (dus klaargemaakte) broodjes niet meegeven, en de ander afgebakken (dus klaargemaakte) frietjes wel.
Vind het een beetje vaag
Uit de OP:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat staat nergens. Mijn ervaring in de horeca waar we ook te maken hadden met deze regelgeving zegt dat.
quote:Bakker Bart in Huizen heeft beide vergunningen en mag dus alleen in de lunchroom broodjes verkopen die daar of op het terras worden opgegeten.”
Kan ik me niks bij voorstellen. Dan zou de McDrive in dergelijke gemeentes ook ook dicht zijn op zondag.quote:
Voor jou wellicht niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En toch is het gras niet groener in andere landen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |