Godver, ik let niet opquote:
69, wat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef SonicVolcano het volgende:
TR gemacht![]()
Trouwens 69 likes voor mijn moment gisterenHet is een gave
Meer dan terechtquote:
Ja.quote:
Ik wil graag witte watten.quote:
Bijna 600quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Prima veel. Hoeveel matches heb je?
quote:
ja lapojacht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
Jacht geopend? Ik haal m'n knuppel alvast
Het is dat 12 pagina's vol praten te lastig is.quote:
Als de juiste er maar bij zitquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef yats het volgende:
[..]
Het is dat 12 pagina's vol praten te lastig is.
Tsjaquote:
Het gaat toch om kwaliteit en niet om de kwantiteit?quote:
Absoluut, maar ik denk dat tussen 600 meer kwaliteit zit dan tussen 3. Ze praten wel alle 3 tegen me, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat toch om kwaliteit en niet om de kwantiteit?
Je aandacht over 600 verdelen of over 3. Welke denk je dat er een betere band uit ontstaat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik denk dat tussen 600 meer kwaliteit zit dan tussen 3. Ze praten wel alle 3 tegen me, dat dan weer wel.
Like je heel veel? In mijn eerste 24 uur op tinder heb ik wel 7 matches verzameld, maar ik like heel weinig.quote:
Deze claim.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hypocriet 1.
[..]
Hypocriet 2.
Jullie waren zelf aan het Lapohunten
Valt echt mee. Ben best wel kritisch. Maar zit er al veel langer op dan 24 uurquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Like je heel veel? In mijn eerste 24 uur op tinder heb ik wel 7 matches verzameld, maar ik like heel weinig.
En ik had hem verdomme bijna. Maar jij jaagt er echt op. Maar je mag hem hebben hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hypocriet 1.
[..]
Hypocriet 2.
Jullie waren zelf aan het Lapohunten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
En ik had hem verdomme bijna. Maar jij jaagt er echt op. Maar je mag hem hebben hoor
Was nu eigenlijk puur toeval, dacht dat ik te laat wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel goeie timing though
![]()
Maar zal morgen wel stokslagen van Re krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
Sick. Ik heb er nu 8 trouwens. Even doorsparen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Valt echt mee. Ben best wel kritisch. Maar zit er al veel langer op dan 24 uur
Silenus had er bijna 2000 dus het kan veel extremer
Ik had het net andersom, ik dacht dat ik net op tijd was en zag ineens zo'n roze kleur.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was nu eigenlijk puur toeval, dacht dat ik te laat waswel goeie timing though
![]()
![]()
Dat had ik ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het net andersom, ik dacht dat ik net op tijd was en zag ineens zo'n roze kleur.
Als Re dat doet moet je gewoon terug slaan.
Ik maakte een grapje, he.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was nu eigenlijk puur toeval, dacht dat ik te laat waswel goeie timing though
![]()
![]()
![]()
![]()
Re (denk ik) leest iedere ochtend het topic door en maakt dan schoon.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, he.
Tinder Tinder Tinder
Als ik kritisch ga zijn heb ik er in nog geen 100 jaar 8quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Sick. Ik heb er nu 8 trouwens. Even doorsparen.
Dat blijf ik vreemd vinden. Ik ben verre van een god qua uiterlijk en had er meestal toch een stuk of 30-40. Is het niet gewoon jouw locatie?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik kritisch ga zijn heb ik er in nog geen 100 jaar 8
Wist ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Re (denk ik) leest iedere ochtend het topic door en maakt dan schoon.
Swipen, Date, Rechts, Links, Rechts, Links, Tinder, Tinder Tinder.
Is dat zo'n vreemde gedachte van ons?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nog niet, wel weer iemand gebloktmaar jullie vragen je al zo ernstig af wat ik match
Menstruatie. Ik ga doodquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Liken Likken Zuigen Swipen Spuiten Momenten Menstruatie Hartje Kruisje
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik kritisch ga zijn heb ik er in nog geen 100 jaar 8
*belt 112*quote:
Ik ben het beu om naar oorzaken te zoekenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat blijf ik vreemd vinden. Ik ben verre van een god qua uiterlijk en had er meestal toch een stuk of 30-40. Is het niet gewoon jouw locatie?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik moet zeggen dat ik aardig Tinder moe begin te worden. Heb nu recent een match toegevoegd in m'n app maar daar nu alweer spijt van. Een 31 jarige die de hele tijd "ja tog?" zegt is niet aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Neeeheeee
Bizarre is dat hij op Tinder het gewoon nog zo ging "Ja ik ben ook in Utrecht geboren :-)"
En op app komt de msn taal tevoorschijn,dat kan echt niet
Echt iets na die post viel ik stil want wilde het laten doodbloeden. Nouja hij de middag erna weer stug door appen dus ik heel kortaf maar goed op een gegeven moment zei ik dat ik ff bezig was en toen kreeg ik van hem "Ik zit tog bij de kapper" dus ik vroeg of hij kaal ging.. nee.. hij ging voor kort met figuurtjes.. Ik dacht dat hij een grapje maakte en toen ineens kwamen de foto's binnen. Ja écht mét figuurtjes.. zoiets:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij is ook echt knap, echt een leuke vent om te zien gewoon.
Maar waarom beginnen ze daar niet gewoon gelijk mee dan hoef ik niet iedere keer mijn nummer uit te geven.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Ja nou ging mij eigenlijk om de combinatie van "spuiten en menstruatie"
Hier zijn mijn ogen al geopend.
Maar goed ging dus om deze man:
[..]
[..]
[..]
Echt iets na die post viel ik stil want wilde het laten doodbloeden. Nouja hij de middag erna weer stug door appen dus ik heel kortaf maar goed op een gegeven moment zei ik dat ik ff bezig was en toen kreeg ik van hem "Ik zit tog bij de kapper" dus ik vroeg of hij kaal ging.. nee.. hij ging voor kort met figuurtjes.. Ik dacht dat hij een grapje maakte en toen ineens kwamen de foto's binnen. Ja écht mét figuurtjes.. zoiets:
[ afbeelding ]
Na die foto's reageerde ik dus niet en toen kreeg ik nog een appje: "Vindt je het niets?" Ik heb hem toen overal geblokt en verwijderd![]()
Conclussie: Ik moet iets aan mijn mannen smaak doen.
Zeker, zodat ik lekker met zijn grote hoorn kan spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:23 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zou deze ook liken of niet UF?
Ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:17 schreef Kutmanager het volgende:
Ik heb ook maar 1 foto. Heeft dat er misschien iets mee te maken?
Hahaha prachtigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Ja nou ging mij eigenlijk om de combinatie van "spuiten en menstruatie"
Hier zijn mijn ogen al geopend.
Maar goed ging dus om deze man:
[..]
[..]
[..]
Echt iets na die post viel ik stil want wilde het laten doodbloeden. Nouja hij de middag erna weer stug door appen dus ik heel kortaf maar goed op een gegeven moment zei ik dat ik ff bezig was en toen kreeg ik van hem "Ik zit tog bij de kapper" dus ik vroeg of hij kaal ging.. nee.. hij ging voor kort met figuurtjes.. Ik dacht dat hij een grapje maakte en toen ineens kwamen de foto's binnen. Ja écht mét figuurtjes.. zoiets:
[ afbeelding ]
Na die foto's reageerde ik dus niet en toen kreeg ik nog een appje: "Vindt je het niets?" Ik heb hem toen overal geblokt en verwijderd![]()
Conclussie: Ik moet iets aan mijn mannen smaak doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Misschien daar maar eens iets aan doen dan.quote:
Gewoon zo'n geile he-unicorn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zeker, zodat ik lekker met zijn grote hoorn kan spelen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:26 schreef SiIk het volgende:
UF en ik hebben een gedeelde match. Goeden smaak wij.Te warm zeker? Ik lag al in bed maar het is niet te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Je kan ook een prive map aanmaken op facebook en daar wat foto's in gooien van jezelf die je leuk vindt en die dan op tinder gebruiken. Opgelost.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien daar maar eens iets aan doen dan.Maar ik heb vooral foto's samen met mijn matties, waar echt een paar veel te mooie gasten tussen zitten, wat volgens mij alleen maar averechts werkt.
[..]
Gewoon zo'n geile he-unicorn.
Nee!!! Dat is nog het aller ergste!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahaha prachtig
Zat hij je niet gewoon voor de gek gehouden?Please?
UF en ik hebben een gedeelde match. Goeden smaak wij.Ik vind dat wij allebei op een moment moeten reageren en dan precies t zelfde zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UF en ik hebben een gedeelde match. Goeden smaak wij.Hoe kwam je daar achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word echt moe van jouw hoge offtopic-gehalte.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:28 schreef yats het volgende:
[..]
Te warm zeker? Ik lag al in bed maar het is niet te doen.
Voordat je het weet gaat hij proberen daar een trio uit te slepen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vind dat wij allebei op een moment moeten reageren en dan precies t zelfde zeggen.
Ik heb geen tinder, dus over matches praten is wat moeilijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik word echt moe van jouw hoge offtopic-gehalte.
En nee, dat is het probleem niet.
Die heb ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook een prive map aanmaken op facebook en daar wat foto's in gooien van jezelf die je leuk vindt en die dan op tinder gebruiken. Opgelost.
Nouja, mijn beste foto's zijn foto's waarop ik het gewoon keihard naar m'n zin heb wat meestal is als ik met m'n vrienden ben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook een prive map aanmaken op facebook en daar wat foto's in gooien van jezelf die je leuk vindt en die dan op tinder gebruiken. Opgelost.
Ja, ik zie vaak een leuke man in een groep maar het is nooit de leukste van de fotoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien daar maar eens iets aan doen dan.Maar ik heb vooral foto's samen met mijn matties, waar echt een paar veel te mooie gasten tussen zitten, wat volgens mij alleen maar averechts werkt.
Goeie!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind dat wij allebei op een moment moeten reageren en dan precies t zelfde zeggen.
Ze liet een moment zien en ik had die ookquote:
Ja maar je moet hem zienquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Voordat je het weet gaat hij proberen daar een trio uit te slepen.
Ga weg dan. Ik heb geen zin in slotjes, en anderen hier ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen tinder, dus over matches praten is wat moeilijk.
Ja nou dat werkt niet alleen zo op tinder kan ik je vertellen. Al vind ik het in de kroeg sowieso minder erg, want ik gun het al mijn vrienden net zo goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, ik zie vaak een leuke man in een groep maar het is nooit de leukste van de fotoDan krijg ik altijd de neiging om hem naar rechts te swipen om te vragen naar zijn vriend
Zou doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Voordat je het weet gaat hij proberen daar een trio uit te slepen.
Right, anders doe je even een beetje normaal. Ik heb nog nooit voor een slotje gezorgd in dit topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga weg dan. Ik heb geen zin in slotjes, en anderen hier ook niet.
Beetje offtopic hoor je mij niet over, maar bij jou is het echt gewoon 90% van je posts.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar je moet hem zien
Mancandy.
Stelletje loopse poezen zijn jullie ook.quote:
Sluikreclame voor Unicef wellicht met al die negerkindjes overal ^_^quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:05 schreef Jhovall het volgende:
Als ultieme raskapitalist *kuch* vraag ik mij af wat het verdien-model is van tinder,
Je ziet helemaal geen reclame. Of verkopen ze je persoonlijke data, op wat voor soort mensen je op valt?
En colorruns! *blerg*quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:07 schreef rvi007 het volgende:
[..]
Sluikreclame voor Unicef wellicht met al die negerkindjes overal ^_^
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Dolfinarium, Kwantum, Praxis, Gamma (verf colourrun), Specsavers (zonnebrillen).
Tinder is inderdaad gekoppeld aan facebook dus daar zullen de inkomsten dan wel vandaan komen.quote:
Ik las ergens dat IAC/InterActiveCorp (eigenaar van Match.com/OkCupid etc) er geld in geduwd had om zelf wat mogelijkheden te onderzoeken, dus eigenlijk lijden ze hier verlies op, om vervolgens met iets anders weer een berg geld te verdienen..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tinder is inderdaad gekoppeld aan facebook dus daar zullen de inkomsten dan wel vandaan komen.
Fokkers komen daar nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Bij evenementen en shit krijg je toch altijd van die prullen? Heb er echt nog duizend liggen.
Je moet FB hebben om gebruik te maken van tinder. Misschien is het een marketingstrategie om mensen weer FB profielen aan te laten maken? Ik zou het zelf nooit doen, maar misschien zijn er mensen die speciaal voor tinder registreren op FB.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:06 schreef Aisomont het volgende:
Tinder verdient als het goed is nu nog niks met de app. Maar als ik er even snel over nadenk, gaat het mij bijna logisch lijken dat alle fake profielen betalen om in de app te blijven. Niet dat ze daar nou heel veel geld aan kunnen verdienen... Het is voor mij heel onlogisch dat er zóveel fake profielen zijn terwijl ze zo vaak geliked worden en dus heel vaak gerapporteerd worden. Je zou verwachten dat die fake profielen dan veel sneller verdwijnen, en dat gebeurd niet. En dan komt de complottheorie om de hoek kijken.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:25 schreef UnicornFarts het volgende:
Hier kan je er genoeg over vinden.
Ik denk dat het percentage dat Tinder gebruikt die geen FB-account hadden, heel klein is. Zeker als je het afzet tegen het aantal mensen dat al wel op FB zit. 250 miljoen mensen zitten op FB, 10 miljoen op Tinder. Denk dat nog niet eens 10% geen FB-account had. Dus dan heb je het over een groei van FB van nog niet eens een half procentje. Is het niet waard om veel geld aan uit te geven lijkt mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet FB hebben om gebruik te maken van tinder. Misschien is het een marketingstrategie om mensen weer FB profielen aan te laten maken? Ik zou het zelf nooit doen, maar misschien zijn er mensen die speciaal voor tinder registreren op FB.
Waarvan je je ook nog kan afvragen of het fakes zijn of niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben al een paar tegen gekomen die volgens mij puur voor Tinder een FB account hebben gemaakt. Maneschijntje, Trotsemama, dat soort dingen
Gebeurd geregeldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:45 schreef Miestroliett het volgende:
Dikke troep, nu al 4 keer gehad dat ik een melding kreeg van een nieuwe match dan kijk ik en hopppaaaaa helemaal niks
Nooit last vanquote:
Dan word ik gelijk al unmatched door vrouwen somsquote:
Denk het ja. Sorry voor deze deuk in je ego.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan word ik gelijk al unmatched door vrouwen soms
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan word ik gelijk al unmatched door vrouwen soms
Welk egoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Denk het ja. Sorry voor deze deuk in je ego.
Kan ik zelf ook begrijpenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben je dan misschien per ongeluk geliked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |