Je aandacht over 600 verdelen of over 3. Welke denk je dat er een betere band uit ontstaat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik denk dat tussen 600 meer kwaliteit zit dan tussen 3. Ze praten wel alle 3 tegen me, dat dan weer wel.
Like je heel veel? In mijn eerste 24 uur op tinder heb ik wel 7 matches verzameld, maar ik like heel weinig.quote:
Deze claim.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hypocriet 1.
[..]
Hypocriet 2.
Jullie waren zelf aan het Lapohunten
Valt echt mee. Ben best wel kritisch. Maar zit er al veel langer op dan 24 uurquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Like je heel veel? In mijn eerste 24 uur op tinder heb ik wel 7 matches verzameld, maar ik like heel weinig.
En ik had hem verdomme bijna. Maar jij jaagt er echt op. Maar je mag hem hebben hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hypocriet 1.
[..]
Hypocriet 2.
Jullie waren zelf aan het Lapohunten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
En ik had hem verdomme bijna. Maar jij jaagt er echt op. Maar je mag hem hebben hoor
Was nu eigenlijk puur toeval, dacht dat ik te laat wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel goeie timing though
![]()
Maar zal morgen wel stokslagen van Re krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
Sick. Ik heb er nu 8 trouwens. Even doorsparen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Valt echt mee. Ben best wel kritisch. Maar zit er al veel langer op dan 24 uur
Silenus had er bijna 2000 dus het kan veel extremer
Ik had het net andersom, ik dacht dat ik net op tijd was en zag ineens zo'n roze kleur.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was nu eigenlijk puur toeval, dacht dat ik te laat waswel goeie timing though
![]()
![]()
Dat had ik ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het net andersom, ik dacht dat ik net op tijd was en zag ineens zo'n roze kleur.
Als Re dat doet moet je gewoon terug slaan.
Ik maakte een grapje, he.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was nu eigenlijk puur toeval, dacht dat ik te laat waswel goeie timing though
![]()
![]()
![]()
![]()
Re (denk ik) leest iedere ochtend het topic door en maakt dan schoon.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, he.
Tinder Tinder Tinder
Als ik kritisch ga zijn heb ik er in nog geen 100 jaar 8quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Sick. Ik heb er nu 8 trouwens. Even doorsparen.
Dat blijf ik vreemd vinden. Ik ben verre van een god qua uiterlijk en had er meestal toch een stuk of 30-40. Is het niet gewoon jouw locatie?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik kritisch ga zijn heb ik er in nog geen 100 jaar 8
Wist ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Re (denk ik) leest iedere ochtend het topic door en maakt dan schoon.
Swipen, Date, Rechts, Links, Rechts, Links, Tinder, Tinder Tinder.
Is dat zo'n vreemde gedachte van ons?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nog niet, wel weer iemand gebloktmaar jullie vragen je al zo ernstig af wat ik match
Menstruatie. Ik ga doodquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Liken Likken Zuigen Swipen Spuiten Momenten Menstruatie Hartje Kruisje
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik kritisch ga zijn heb ik er in nog geen 100 jaar 8
*belt 112*quote:
Ik ben het beu om naar oorzaken te zoekenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat blijf ik vreemd vinden. Ik ben verre van een god qua uiterlijk en had er meestal toch een stuk of 30-40. Is het niet gewoon jouw locatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |