quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik moet zeggen dat ik aardig Tinder moe begin te worden. Heb nu recent een match toegevoegd in m'n app maar daar nu alweer spijt van. Een 31 jarige die de hele tijd "ja tog?" zegt is niet aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Neeeheeee
Bizarre is dat hij op Tinder het gewoon nog zo ging "Ja ik ben ook in Utrecht geboren :-)"
En op app komt de msn taal tevoorschijn,dat kan echt niet
Echt iets na die post viel ik stil want wilde het laten doodbloeden. Nouja hij de middag erna weer stug door appen dus ik heel kortaf maar goed op een gegeven moment zei ik dat ik ff bezig was en toen kreeg ik van hem "Ik zit tog bij de kapper" dus ik vroeg of hij kaal ging.. nee.. hij ging voor kort met figuurtjes.. Ik dacht dat hij een grapje maakte en toen ineens kwamen de foto's binnen. Ja écht mét figuurtjes.. zoiets:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij is ook echt knap, echt een leuke vent om te zien gewoon.
Maar waarom beginnen ze daar niet gewoon gelijk mee dan hoef ik niet iedere keer mijn nummer uit te geven.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Ja nou ging mij eigenlijk om de combinatie van "spuiten en menstruatie"
Hier zijn mijn ogen al geopend.
Maar goed ging dus om deze man:
[..]
[..]
[..]
Echt iets na die post viel ik stil want wilde het laten doodbloeden. Nouja hij de middag erna weer stug door appen dus ik heel kortaf maar goed op een gegeven moment zei ik dat ik ff bezig was en toen kreeg ik van hem "Ik zit tog bij de kapper" dus ik vroeg of hij kaal ging.. nee.. hij ging voor kort met figuurtjes.. Ik dacht dat hij een grapje maakte en toen ineens kwamen de foto's binnen. Ja écht mét figuurtjes.. zoiets:
[ afbeelding ]
Na die foto's reageerde ik dus niet en toen kreeg ik nog een appje: "Vindt je het niets?" Ik heb hem toen overal geblokt en verwijderd![]()
Conclussie: Ik moet iets aan mijn mannen smaak doen.
Zeker, zodat ik lekker met zijn grote hoorn kan spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:23 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zou deze ook liken of niet UF?
Ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:17 schreef Kutmanager het volgende:
Ik heb ook maar 1 foto. Heeft dat er misschien iets mee te maken?
Hahaha prachtigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Ja nou ging mij eigenlijk om de combinatie van "spuiten en menstruatie"
Hier zijn mijn ogen al geopend.
Maar goed ging dus om deze man:
[..]
[..]
[..]
Echt iets na die post viel ik stil want wilde het laten doodbloeden. Nouja hij de middag erna weer stug door appen dus ik heel kortaf maar goed op een gegeven moment zei ik dat ik ff bezig was en toen kreeg ik van hem "Ik zit tog bij de kapper" dus ik vroeg of hij kaal ging.. nee.. hij ging voor kort met figuurtjes.. Ik dacht dat hij een grapje maakte en toen ineens kwamen de foto's binnen. Ja écht mét figuurtjes.. zoiets:
[ afbeelding ]
Na die foto's reageerde ik dus niet en toen kreeg ik nog een appje: "Vindt je het niets?" Ik heb hem toen overal geblokt en verwijderd![]()
Conclussie: Ik moet iets aan mijn mannen smaak doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Misschien daar maar eens iets aan doen dan.quote:
Gewoon zo'n geile he-unicorn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zeker, zodat ik lekker met zijn grote hoorn kan spelen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:26 schreef SiIk het volgende:
UF en ik hebben een gedeelde match. Goeden smaak wij.Te warm zeker? Ik lag al in bed maar het is niet te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Je kan ook een prive map aanmaken op facebook en daar wat foto's in gooien van jezelf die je leuk vindt en die dan op tinder gebruiken. Opgelost.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien daar maar eens iets aan doen dan.Maar ik heb vooral foto's samen met mijn matties, waar echt een paar veel te mooie gasten tussen zitten, wat volgens mij alleen maar averechts werkt.
[..]
Gewoon zo'n geile he-unicorn.
Nee!!! Dat is nog het aller ergste!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahaha prachtig
Zat hij je niet gewoon voor de gek gehouden?Please?
UF en ik hebben een gedeelde match. Goeden smaak wij.Ik vind dat wij allebei op een moment moeten reageren en dan precies t zelfde zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UF en ik hebben een gedeelde match. Goeden smaak wij.Hoe kwam je daar achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word echt moe van jouw hoge offtopic-gehalte.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:28 schreef yats het volgende:
[..]
Te warm zeker? Ik lag al in bed maar het is niet te doen.
Voordat je het weet gaat hij proberen daar een trio uit te slepen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vind dat wij allebei op een moment moeten reageren en dan precies t zelfde zeggen.
Ik heb geen tinder, dus over matches praten is wat moeilijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik word echt moe van jouw hoge offtopic-gehalte.
En nee, dat is het probleem niet.
Die heb ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook een prive map aanmaken op facebook en daar wat foto's in gooien van jezelf die je leuk vindt en die dan op tinder gebruiken. Opgelost.
Nouja, mijn beste foto's zijn foto's waarop ik het gewoon keihard naar m'n zin heb wat meestal is als ik met m'n vrienden ben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook een prive map aanmaken op facebook en daar wat foto's in gooien van jezelf die je leuk vindt en die dan op tinder gebruiken. Opgelost.
Ja, ik zie vaak een leuke man in een groep maar het is nooit de leukste van de fotoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien daar maar eens iets aan doen dan.Maar ik heb vooral foto's samen met mijn matties, waar echt een paar veel te mooie gasten tussen zitten, wat volgens mij alleen maar averechts werkt.
Goeie!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind dat wij allebei op een moment moeten reageren en dan precies t zelfde zeggen.
Ze liet een moment zien en ik had die ookquote:
Ja maar je moet hem zienquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Voordat je het weet gaat hij proberen daar een trio uit te slepen.
Ga weg dan. Ik heb geen zin in slotjes, en anderen hier ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen tinder, dus over matches praten is wat moeilijk.
Ja nou dat werkt niet alleen zo op tinder kan ik je vertellen. Al vind ik het in de kroeg sowieso minder erg, want ik gun het al mijn vrienden net zo goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, ik zie vaak een leuke man in een groep maar het is nooit de leukste van de fotoDan krijg ik altijd de neiging om hem naar rechts te swipen om te vragen naar zijn vriend
Zou doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Voordat je het weet gaat hij proberen daar een trio uit te slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |