Ik wist helemaal niet dat jij GGMM had gemeet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een FOK!ker gemeet die zich terugtrok in het rookhok om zijn laptop erbij te pakken en begon te FOK!ken
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een FOK!ker gemeet die zich terugtrok in het rookhok om zijn laptop erbij te pakken en begon te FOK!ken
Wat een royale treurnis.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beperking als je daarvoor naar 3fm belt
Mja, ik duim voor jequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NopeMaar ze waren eerst aan het inventariseren of ik deze week of liever volgende week had.
Dus ik neem aan dat er best aardig wat mensen op af komen
Omg daar moet ik ook heenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was op een Eurosongfestival bijeenkomst.
Gaat hij nog uitleggen hoe hij hem gebruiktquote:
kan jij niet real life emogiffen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet je laptop meenemen naar een FOK!meet
hoe moet je anders duidelijkreacties geven op wat een ander zegt
quote:
ik heb daar niet het gezicht voor :squote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
kan jij niet real life emogiffen?
herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit moet wel over Mortaxx gaan op de VI meet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo`n filmpje heeft Capuchon_jongen ook weleens gemaakt toen hij boodschappen ging doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Advancedpauper was echt een enorme mongool.
Mij lukte het ook niet zo goed. Al werd ik in het homo topic wel schattig genoemd dus dat heb ik dan wel weer mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die heb ik gezien. De gevaarlijke rit naar den aldiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n filmpje heeft Capuchon_jongen ook weleens gemaakt toen hij boodschappen ging doen
Hij reed wel echt als een dronken idioot jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. De gevaarlijke rit naar den aldi
Met Moiraquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus dát deed jij stiekem in Etsu zijn badkamer!
Het filmpje paste wel bij het beeld dat ik van hem had, hij was wel zichzelf gebleven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij reed wel echt als een dronken idioot ja
Vertelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Advancedpauper was echt een enorme mongool.
Ik ben heel schattigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij lukte het ook niet zo goed. Al werd ik in het homo topic wel schattig genoemd dus dat heb ik dan wel weer mee.
Ik zou dat laatste doen.. R.I.Pquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is 100000 posts hebben een reden om een feestje te geven?
Of zal ik een condoleance register openen.
Ik in mijn rugtas uiteraardquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie van jullie had dan een laptop bij zich?
Sjonge, dat ik dat niet doorhad zeg.
Ja dat was echt zo'n rare kerelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag ook laatst een filmpje van een FOK!ker die zichzelf filmde terwijl hij door een huis liep. Het werd overigens nog gekker. Hij pakte vervolgens ook één voor één alle producten uit zijn koelkast om te benoemen wat hij in huis had xD
Ik ben tegen selfiesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur me eerst maar een paar selfies ter bewijs.
Voortaan zal ik iedereen fouilleren bij binnenkomst.quote:
Ik zag ooit een filmpje van een FOK!ker die een tong80 topic lasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag ook laatst een filmpje van een FOK!ker die zichzelf filmde terwijl hij door een huis liep. Het werd overigens nog gekker. Hij pakte vervolgens ook één voor één alle producten uit zijn koelkast om te benoemen wat hij in huis had xD
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voortaan zal ik iedereen fouilleren bij binnenkomst.
Ik moet opeens weer denken aan die tomaatjes, maar dat geheel terzijde.
Ik werd toen genoemdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Jaloers. Mooi dat je The next level gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd toen genoemd![]()
Ik gebruik trouwens vanaf vandaag Head & Shoulders shampoo, wat vind je daar van?
Jep jep, Etsu was wel goed voor onsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het wel luxe dat er zelfs salade voor ons was bereid
Soms als ik in de spiegel kijk ken ik ook mijn twijfels, en dat denk ik, fok nou niet zo veel. Maar dan denk ik ook weer: jij bent helemaal the man, jij moet gewoon twee keer zoveel posten!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik keek laatst in de spiegel en toen zag ik een hele rare fokker
Ja kloptquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een held.
Penisbaard of zo had je ook nog
Het smaakte helaas niet naar gravel. Beetje soppig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloers. Mooi dat je The next level gaat
Hij heeft de lat hooggelegd voor dat nasi spektakel van mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep jep, Etsu was wel goed voor ons
Bedankt voor deze courage.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms als ik in de spiegel kijk ken ik ook mijn twijfels, en dat denk ik, fok nou niet zo veel. Maar dan denk ik ook weer: jij bent helemaal the man, jij moet gewoon twee keer zoveel posten!
Dat klopt. Head & Shoulders is the next level op soep die naar gravel smaakt. Kennelijk is die smaak te omschrijven als soppigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het smaakte helaas niet naar gravel. Beetje soppig.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft de lat hooggelegd voor dat nasi spektakel van mij.
Ik 10.000quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik tijdens mijn FOK! carrière beter had gemultiquote zat ik nu op 50000.
Ik moet echt nog bedenken welke side dishes ik ga maken en of mijn pan wel groot genoeg is om alle gasten goed te voeden.quote:
Tegen roos?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd toen genoemd![]()
Ik gebruik trouwens vanaf vandaag Head & Shoulders shampoo, wat vind je daar van?
Matima Foreiro de Felo is niet zo heel knap hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wil net zo'n mooie vriendin als Raemon
Etsu redde het ook met een mini oven schaal en 6 mensenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet echt nog bedenken welke side dishes ik ga maken en of mijn pan wel groot genoeg is om alle gasten goed te voeden.
Wie ben jij?quote:
nee. alleen geld toe gekregen omdat ik zo goed wasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi
Nog geld kwijtgeraakt bij de hoeren recentelijk?
Ik heb al zoveel aan mijn hoofd, gelukkig heb ik nu in elk geval geen roos.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. Head & Shoulders is the next level op soep die naar gravel smaakt. Kennelijk is die smaak te omschrijven als soppig
Ik heb daar al geen last van, maar je kan maar beter voorbereid zijn, voor je het weet gaat dat roos naar de next level.quote:
Ik ken je toevallig maar we werken hier met lijstjesquote:
houdtquote:
Nooit van gehoord.quote:
Saté was ik sowieso al van plan want dat is een essentieel deel van Nasi a la Johannes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Etsu redde het ook met een mini oven schaal en 6 mensenEn saté is lekker
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Saté was ik sowieso al van plan want dat is een essentieel deel van Nasi a la Johannes.
Satéquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Saté was ik sowieso al van plan want dat is een essentieel deel van Nasi a la Johannes.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken je toevallig maar we werken hier met lijstjes
Naam Fokker89
Leeftijd 25
religie Nee
burgerlijke staat Alleenstaand
hoogst genoten opleiding groep 5
woonplaats/province Flevoland
voetbalclub Nee, ik voetbal niet
favoriete drankje Pils
favoriete film Harold & kumar
lievelingsdier Honten
lievelingskleur Blauw
politieke voorkeur nee
Invullen a.u.b
Ik zou zeggen, leef je uit, en stuur me een DM met de link naar je verslagquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
Johannes dit weekend ga ik ramen maken en foto's maken als de toko er nog zit
Ga het natuurlijk posten in de befaamde reeks, of mag je dan alleen nasi maken?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leef je uit, en stuur me een DM met de link naar je verslag
Harold&Kumarquote:
White Castle was wel lachen onder genot van de nodige medicinale plantenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Harold&KumarSeriously?
Is groep 5 je huidige opleiding?
Nee hoor, als je goed kijkt is het fotoverslag wat ik daar zelf heb gemaakt een variatie op nasi. Dit aangezien Knut al perfect had uitgelegd hoe mijn nasi wordt bereid.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga het natuurlijk posten in de befaamde reeks, of mag je dan alleen nasi maken?
Poeh nee, als ik hier weg ben en een eigen huisje heb dan ga ik wel een keer lekkere pasta maken enz voor julliequote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij nog een culinaire specialiteit?
Nee, verder wilde ze me niet meer hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Harold&KumarSeriously?
Is groep 5 je huidige opleiding?
Ja dan welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
White Castle was wel lachen onder genot van de nodige medicinale planten
Pasta a la Ama, klinkt goedquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee, als ik hier weg ben en een eigen huisje heb dan ga ik wel een keer lekkere pasta maken enz voor jullie
en grandma's boyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan wel
Beetje zelfde soort humor als Dude where is my car
Adiosquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga eindelijk beginnen aan Vikings
Bye
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pasta a la Ama, klinkt goed
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want deed me aan Fylax denken
Iedereen heeft een politieke voorkeurquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:13 schreef Amoeba het volgende:
Naam Amoeba
Leeftijd 20
religie Nee
burgerlijke staat Alleenstaand
hoogst genoten opleiding vwo
woonplaats/provinceBrabant
![]()
voetbalclub ZSV Zeilberg (10 jaar terug)
favoriete drankje Fanta
favoriete film Bridge over the River Kwai
lievelingsdier gleufdier
lievelingskleur wit
politieke voorkeur niet bepaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |