Ik 10.000quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik tijdens mijn FOK! carrière beter had gemultiquote zat ik nu op 50000.
Ik moet echt nog bedenken welke side dishes ik ga maken en of mijn pan wel groot genoeg is om alle gasten goed te voeden.quote:
Tegen roos?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd toen genoemd![]()
Ik gebruik trouwens vanaf vandaag Head & Shoulders shampoo, wat vind je daar van?
Matima Foreiro de Felo is niet zo heel knap hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wil net zo'n mooie vriendin als Raemon
Etsu redde het ook met een mini oven schaal en 6 mensenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet echt nog bedenken welke side dishes ik ga maken en of mijn pan wel groot genoeg is om alle gasten goed te voeden.
Wie ben jij?quote:
nee. alleen geld toe gekregen omdat ik zo goed wasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi
Nog geld kwijtgeraakt bij de hoeren recentelijk?
Ik heb al zoveel aan mijn hoofd, gelukkig heb ik nu in elk geval geen roos.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. Head & Shoulders is the next level op soep die naar gravel smaakt. Kennelijk is die smaak te omschrijven als soppig
Ik heb daar al geen last van, maar je kan maar beter voorbereid zijn, voor je het weet gaat dat roos naar de next level.quote:
Ik ken je toevallig maar we werken hier met lijstjesquote:
houdtquote:
Nooit van gehoord.quote:
Saté was ik sowieso al van plan want dat is een essentieel deel van Nasi a la Johannes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Etsu redde het ook met een mini oven schaal en 6 mensenEn saté is lekker
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Saté was ik sowieso al van plan want dat is een essentieel deel van Nasi a la Johannes.
Satéquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Saté was ik sowieso al van plan want dat is een essentieel deel van Nasi a la Johannes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |