Ik ben heel schattigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij lukte het ook niet zo goed. Al werd ik in het homo topic wel schattig genoemd dus dat heb ik dan wel weer mee.
Ik zou dat laatste doen.. R.I.Pquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is 100000 posts hebben een reden om een feestje te geven?
Of zal ik een condoleance register openen.
Ik in mijn rugtas uiteraardquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie van jullie had dan een laptop bij zich?
Sjonge, dat ik dat niet doorhad zeg.
Ja dat was echt zo'n rare kerelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag ook laatst een filmpje van een FOK!ker die zichzelf filmde terwijl hij door een huis liep. Het werd overigens nog gekker. Hij pakte vervolgens ook één voor één alle producten uit zijn koelkast om te benoemen wat hij in huis had xD
Ik ben tegen selfiesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur me eerst maar een paar selfies ter bewijs.
Voortaan zal ik iedereen fouilleren bij binnenkomst.quote:
Ik zag ooit een filmpje van een FOK!ker die een tong80 topic lasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag ook laatst een filmpje van een FOK!ker die zichzelf filmde terwijl hij door een huis liep. Het werd overigens nog gekker. Hij pakte vervolgens ook één voor één alle producten uit zijn koelkast om te benoemen wat hij in huis had xD
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voortaan zal ik iedereen fouilleren bij binnenkomst.
Ik moet opeens weer denken aan die tomaatjes, maar dat geheel terzijde.
Ik werd toen genoemdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Jaloers. Mooi dat je The next level gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd toen genoemd![]()
Ik gebruik trouwens vanaf vandaag Head & Shoulders shampoo, wat vind je daar van?
Jep jep, Etsu was wel goed voor onsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het wel luxe dat er zelfs salade voor ons was bereid
Soms als ik in de spiegel kijk ken ik ook mijn twijfels, en dat denk ik, fok nou niet zo veel. Maar dan denk ik ook weer: jij bent helemaal the man, jij moet gewoon twee keer zoveel posten!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik keek laatst in de spiegel en toen zag ik een hele rare fokker
Ja kloptquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een held.
Penisbaard of zo had je ook nog
Het smaakte helaas niet naar gravel. Beetje soppig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloers. Mooi dat je The next level gaat
Hij heeft de lat hooggelegd voor dat nasi spektakel van mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep jep, Etsu was wel goed voor ons
Bedankt voor deze courage.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms als ik in de spiegel kijk ken ik ook mijn twijfels, en dat denk ik, fok nou niet zo veel. Maar dan denk ik ook weer: jij bent helemaal the man, jij moet gewoon twee keer zoveel posten!
Dat klopt. Head & Shoulders is the next level op soep die naar gravel smaakt. Kennelijk is die smaak te omschrijven als soppigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het smaakte helaas niet naar gravel. Beetje soppig.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft de lat hooggelegd voor dat nasi spektakel van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |