Ik wist helemaal niet dat jij GGMM had gemeet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een FOK!ker gemeet die zich terugtrok in het rookhok om zijn laptop erbij te pakken en begon te FOK!ken
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een FOK!ker gemeet die zich terugtrok in het rookhok om zijn laptop erbij te pakken en begon te FOK!ken
Wat een royale treurnis.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beperking als je daarvoor naar 3fm belt
Mja, ik duim voor jequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NopeMaar ze waren eerst aan het inventariseren of ik deze week of liever volgende week had.
Dus ik neem aan dat er best aardig wat mensen op af komen
Omg daar moet ik ook heenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was op een Eurosongfestival bijeenkomst.
Gaat hij nog uitleggen hoe hij hem gebruiktquote:
kan jij niet real life emogiffen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet je laptop meenemen naar een FOK!meet
hoe moet je anders duidelijkreacties geven op wat een ander zegt
quote:
ik heb daar niet het gezicht voor :squote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
kan jij niet real life emogiffen?
herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit moet wel over Mortaxx gaan op de VI meet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo`n filmpje heeft Capuchon_jongen ook weleens gemaakt toen hij boodschappen ging doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Advancedpauper was echt een enorme mongool.
Mij lukte het ook niet zo goed. Al werd ik in het homo topic wel schattig genoemd dus dat heb ik dan wel weer mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die heb ik gezien. De gevaarlijke rit naar den aldiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n filmpje heeft Capuchon_jongen ook weleens gemaakt toen hij boodschappen ging doen
Hij reed wel echt als een dronken idioot jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. De gevaarlijke rit naar den aldi
Met Moiraquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus dát deed jij stiekem in Etsu zijn badkamer!
Het filmpje paste wel bij het beeld dat ik van hem had, hij was wel zichzelf gebleven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij reed wel echt als een dronken idioot ja
Vertelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Advancedpauper was echt een enorme mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |