twitter:NaseraA twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 23:19:55Peter R de Vries is een waardevolle toevoeging #kvdb lekkere felle kritische vragen en opmerkingen. Neem aub het programma over Peter. reageer retweet
Mevrouw NaseraA heeft er geen kijk op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
twitter:NaseraA twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 23:19:55Peter R de Vries is een waardevolle toevoeging #kvdb lekkere felle kritische vragen en opmerkingen. Neem aub het programma over Peter. reageer retweet
Karinaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
Peter zit al weer klaar om wat in te brengen
Gewoon zeggen dat je educatief bent en speelt voor basisscholen, middelbare scholen en mbo'ers en volwassenen die cultureel geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef opperkleurder het volgende:
Die twee gasten spelen nog geen buurthuis vol volgens mij.
Paling vs Haringquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
De Kattukse twisten zijn heftiger dan het Palestijnse conflict.
Ok doei.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht ik kijk weer eens mee. Heb er al bijna weer spijt van.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht ik kijk weer eens mee. Heb er al bijna weer spijt van.
Dat was inderdaad een zeldzaam geval waar een kant kiezen een dilemma werd. En laat het vermoorden van iemand geen punt zijn. Want ook Peterrr heeft bloed aan zijn handen (direct, dan wel indirect). En is/was een key figuur in de Amsterdamse onderwereld.quote:
Dat is met bijna allesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]Ach gewoon het topic erbij, dat is altijd een topshow.
Haha... ja, dat heb ik ook altijd ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af wie er nu eigenlijk naar gaan kijken.
Binnenkort weer DWDD.quote:
Wat heeft 'ie gedaan dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een zeldzaam geval waar een kant kiezen een dilemma werd. En laat het vermoorden van iemand geen punt zijn. Want ook Peterrr heeft bloed aan zijn handen (direct, dan wel indirect). En is/was een key figuur in de Amsterdamse onderwereld.
Als je een kant kiest, is het niet goed. Kies je geen kant, is het 'flets'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Als je niks te zeggen hebt moet je ook niet aan tafel gaan zitten.
Gewoon beweren dat je educatief bent en scholen proppen klassen vol totaal ongeïnteresseerde leerlingen in een zaaltje bij elkaar voor je.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af wie er nu eigenlijk naar gaan kijken.
Bij een bank willen werkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef regiliopeace het volgende:
Ga gewoon bij een bank werken man
Micha is een topshow. Deze twee lijken me echt superongrappig met hun showtje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef Martinello het volgende:
In de categorie lollige joden vind ik Micha Wertheim toch een paar streepjes beter.
Harde baas is dat, van de week weer een keer 2 oude showtjes gekeken van hem.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef Martinello het volgende:
In de categorie lollige joden vind ik Micha Wertheim toch een paar streepjes beter.
Ik vind hem niet zo goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Harde baas is dat, van de week weer een keer 2 oude showtjes gekeken van hem.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Heel die studio heeft nu Ebola met die niesbui.
Juridisch niks verkeerd, althans niet aantoonbaar. Maar als je ziet welke criminelen hij aanpakte in zijn verleden zul je zijn dat dat net niet de grote mannen zijn (maar soms wel een potentie hebben dat te kunnen worden). Als je dan ook kijkt naar de relatie met Cor en hoe dicht hij op het vuur zit qua informatie voorzienig. Dan is het lastig voor mij te ontkennen dat er meer aan de hand is. Zie nu ook Demmink het hand boven de hoofd houden. Voor wat, hoort wat.quote:
De kriebelziektequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Heel die studio heeft nu Ebola met die niesbui.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Micha is een topshow. Deze twee lijken me echt superongrappig met hun showtje.
Toch zie ik liever een compilatie van hem want aan het eind van een show van hem ben ik murw.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Harde baas is dat, van de week weer een keer 2 oude showtjes gekeken van hem.
Ik vind die Arabier op een Jood lijken en die Jood op een Arabier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Je zou niet zeggen dat het een jood is.
Kunnen ze hem gelijk ophangen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Tofik wordt meteen voor homo aangezien als hij in Gaza zou rondlopen denk ik
Is die met die grote neus niet de jood dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind die Arabier op een Jood lijken en die Jood op een Arabier.
Achter het centraal station, zoals hij zelf zei.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Tofik Dibi is weldenkend, heeft Tofikje al werk gevonden?
Nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is die met die grote neus niet de jood dan?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Je zou denken dat die George Tobal een jood is, maar oke.
Nee dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die met die luie ogen en die zijige stem.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Toch mooi die bezuinigen op cultuur. Dit soort figuren.
Als je in israel rondloopt lijken veel joden ook op Arabieren, je ziet bijna geen verschilquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Die Syriër ziet er joodser uit dan die jood.
Nee, die 'studeert'. Niemand die hem ooit heeft gezien op de faculteit, maar goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef luxerobots het volgende:
neuzen in dezelfde richtingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Peter R. de Vries ook wel wat joods hebben.
Zal Pelle dat ook vinden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Peter R. de Vries ook wel wat joods hebben.
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
Alle neuzen in dezelfde richting, ik moet lachen
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Peter R heeft zondag genoten van PEC Zwolle.
Ik vond er geen kut aan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Tofik Dibi is een slapjanus. Een man die niet uit de kast durft te komen, omdat hij weet dat hij dan wordt verketterd door dezelfde gemeenschap waarvoor hij nu zo vurig (en hypocriet) in de bres springt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Wie ben jij? Waarom heb jij geen UI?quote:
Begin jij ook al?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie ben jij? Waarom heb jij geen UI?
En anderzijds ook weer logisch. Homo's zijn geen universele kiezersgroep. Marokkanen kiezen wel vaak een linkse partij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tofik Dibi is een slapjanus. Een man die niet uit de kast durft te komen, omdat hij weet dat hij dan wordt verketterd door dezelfde gemeenschap waarvoor hij nu zo vurig (en hypocriet) in de bres springt.
Mag allemaal hoor, maar hij valt wel door de mand.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Sneijder valt moeilijk te kleineren.
Die jongen zou nog wel eens heel groot kunnen worden .quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Sneijder valt moeilijk te kleineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft Sofian Akouili naar Volendam gebracht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
Heeft Peter R. al iets gemaakelaard eigenlijk?
Heb je concretere informatie dat hij homo is. Hijzelf ontkent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tofik Dibi is een slapjanus. Een man die niet uit de kast durft te komen, omdat hij weet dat hij dan wordt verketterd door dezelfde gemeenschap waarvoor hij nu zo vurig (en hypocriet) in de bres springt.
Mag allemaal hoor, maar hij valt wel door de mand.
Lees dit maar eens: http://www.moniquesamuel.(...)-leider-beken-kleur/quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Tofik wordt meteen voor homo aangezien als hij in Gaza zou rondlopen denk ik
En VI/ Derksen, maar dat zal ik hier maar niet hardop roepenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Telegraafbash, vrijwel altijd terecht.
Laten we dit niet weer oprakelen Wilfriet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Heufd het volgende:
Ben fan van Derksen, maar wat hij voor en ook tijdens het WK allemaal over Van Gaal verkondigde was wel echt gênant.
Geen idee. Ik in elk geval welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Geroyeerd bij deze.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Heufd het volgende:
Ben fan van Derksen, maar wat hij voor en ook tijdens het WK allemaal over Van Gaal verkondigde was wel echt gênant.
Ik ben helemaal #TeamMansjester in deze.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En VI/ Derksen, maar dat zal ik hier maar niet hardop roepen![]()
Nee zeker niet. Krijgt wss een hele ouwe harses.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die stoppelbaard staat niet geweldig bij Peter.
Dat van Derksen was zielig inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En VI/ Derksen, maar dat zal ik hier maar niet hardop roepen![]()
Isis neemt de wereld niet over, hoewel ik het geweld van Isis zeker niet wil bagatelliseren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Isis neemt de wereld over, pec wint de schaal en hier zit peter een soort van rancuneuze column te ventileren.
Nee Van Gaal in lederhose was gênantquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Heufd het volgende:
Jij bent toch ook een VI hooligan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal #TeamMansjester in deze.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Hier kan zelfs Mark Rutte Ronald Koeman een puntje aan zuigen.
Mooi bruggetjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef marcodej het volgende:
Als Louis op het strand van Kattuk was geweest, waren die mensen niet overleden.
Worden we wereldkampioen?!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we dit niet weer oprakelen Wilfriet.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef alors het volgende:
Ooooh nog twee weken wachten voordat het grote genot gaat beginnen!
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een VI hooligan?
Vueltaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef alors het volgende:
Ooooh nog twee weken wachten voordat het grote genot gaat beginnen!
Zie de link die ik zojuist gaf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je concretere informatie dat hij homo is. Hijzelf ontkent.
Idd, als een imitatie-Mussolini op een marktplein schreeuwen is pas gênant.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee Van Gaal in lederhose was gênant
Dat is het nadeel van de show, het moet steeds een stukje harder en erger. Hier hebben ze zich voorbij gelopen. En het was pijnlijk duidelijk dat dit programma echt aan zijn eind is. Maar de baas rook dat er nog wat knaken in het vat zaten en nu gaat het nog 2 jaar door. Leuk naar afzeik tv kijken waar zelfs de tafelheren elkaar niet kunnen luchten of zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Heufd het volgende:
Oh. Dacht het. Maar ik kijk het zelf ook niet, dus ging er soort van automatisch vanuit dat jij ook VI aanhanger wasquote:
Is toch water naar de zee dragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
Laatste itempje wordt wel erg kort zo.
Fokkers hebben toch overal verstand vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom gaan ze over sport lopen lullen met Peter R de Vries, terwijl de gemiddelde FOK!ker nog meer sportkennis heeft dan die man?
Ze nodigden Jort Kelder uit om WO1 te komen duiden. De normale gasten zijn op vakantie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom gaan ze over sport lopen lullen met Peter R de Vries, terwijl de gemiddelde FOK!ker nog meer sportkennis heeft dan die man?
Ik deel de mening van Heufd. Royeer mij ook maar dan.quote:
Dat hangt er vanaf hoe groot de kamer is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef OProg het volgende:
Past hun ego wel in de kamer als ze er beiden in zitten?
Ik heb toen een keer bij de islamitische omroep, praatprogramma De Halve Maan, Monique Samuel en Tofik Dibi gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie de link die ik zojuist gaf.
Formaat kathedraal, zou dat passen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe groot de kamer is.
Lot genoten vinden elkaar altijd. Ze delen narcisme en onbegrip van de buitenwereld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef OProg het volgende:
Past hun ego wel in de kamer als ze er beiden in zitten?
BN'ers weigeren vaak als er andere gasten komen die hun reputatie kunnen schaden. Je zou Mauro en Verdonk ook nooit samen in een talkshow zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat Peter niet gisteren aan tafel zat, toen Knoops er zat. Dan had er nog even wat gekibbeld kunnen worden over de Deventer Moordzaak. Knoops begeleidt Louwes in diens strijd om z'n onschuld te bewijzen, terwijl Peter nog steeds denkt dat Louwes schuldig is.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:50 schreef Zipportal het volgende:
KNRM. Volgens Kristel van Eijk is dat een bond voor voetbal.
Verdonk was al jaren weg uit de politiek toen Mauro opdook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
BN'ers weigeren vaak als er andere gasten komen die hun reputatie kunnen schaden. Je zou Mauro en Verdonk ook nooit samen in een talkshow zien.
Weet ik, maar ze zei wel dat Mauro had gelogen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Verdonk was al jaren weg uit de politiek toen Mauro opdook.
Ik ben je link even aan het lezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie de link die ik zojuist gaf.
In een column. Ik geloof niet dat Mauro echt veel zou kunnen schaden bij Verdonk gelet op de situatie waar die al jaren inzit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Weet ik, maar ze zei wel dat Mauro had gelogen.
De link die ik gaf, ging precies daar over:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer bij de islamitische omroep, praatprogramma De Halve Maan, Monique Samuel en Tofik Dibi gezien.
Samuel confronteerde Tofik toen met zijn geaardheid, naar mijn mening loog Tofik toen. Tofik ging gelijk in de aanval. Terwijl als ik homo zou zijn, zou ik het gewoon zeggen. Geen boze reactie geven van: 'je kent me helemaal niet'.
Maarja, zelf ontkent hij. Eigenlijk moet je daar dan vanuit gaan.
Van de tranen van Mauro win je het niet in een debat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef OProg het volgende:
[..]
In een column. Ik geloof niet dat Mauro echt veel zou kunnen schaden bij Verdonk gelet op de situatie waar die al jaren inzit.
Die borden staan er bij elke strandopgang.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef empa1010 het volgende:
Ik vind dat ze hier wel beter voor mogen waarschuwen ter plaatse. Borden plaatsen in het Duits enz. Wat ze nu doen is niet genoeg blijkbaar.
Ik red iedereen die in nood is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst spotten en daarna nog redden. Dan ben je waarschijnlijk te laat.
Nou ja, Mauro zat aan één tafel met een laffe CDA-politicus, die PVV-beleid gedoogde en zelfs een nadrukkelijke rol had in de totstandkoming van dat kabinet (als CDA-partijvoorzitter).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
BN'ers weigeren vaak als er andere gasten komen die hun reputatie kunnen schaden. Je zou Mauro en Verdonk ook nooit samen in een talkshow zien.
Probeer ik een keer zelfmoord, komt er zo'n muts me "redden" en dat alleen om een helden status...quote:
Ik zie het, ik had die uitzending gezien en mijn mensenkennis, voor wat het waard is, zegt dat Tofik loog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De link die ik gaf, ging precies daar over:
http://www.moniquesamuel.(...)-leider-beken-kleur/
Ik denk dat Bleker daar ook spijt van heeft. Vooral het speciale briefje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, Mauro zat aan één tafel met een laffe CDA-politicus, die PVV-beleid gedoogde en zelfs een nadrukkelijke rol had in de totstandkoming van dat kabinet (als CDA-partijvoorzitter).
Wat zegt jouw mensenkennis over Mark Rutte?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie het, ik had die uitzending gezien en mijn mensenkennis, voor wat het waard is, zegt dat Tofik loog.
Maar het is geen concreet bewijs over de geaardheid van Dibi.
Yep, dat ene briefje heeft zijn politieke carrière gesloopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Bleker daar ook spijt van heeft. Vooral het speciale briefje.
Ik woon in Den Haag, en een kennis van mij, kent Rutte al sinds zijn studententijd. Rutte had nooit een vrouw, maar ook nooit een man. Beetje eeuwige maagd typje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat zegt jouw mensenkennis over Mark Rutte?
Op pauze gezet. Ik zie nog steeds oud politici terugkeren die al een voor een gevallen kabinet hebben gezeten of weggestuurd werden door de kamer. De media en wij mensen hebben een kort geheugen. Anders had de PVDA ook nooit meer zo groot geweest en had het niet eens meer bestaan na Wouter Bos. Maar de politiek weet dat wachten alle wonden heelt, het domme volk slikt het.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dat ene briefje heeft zijn politieke carrière gesloopt.
Ja een echte einselganger, maar heeft toch eerder een "platonische" relatie met een man dan met een vrouw.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag, en een kennis van mij, kent Rutte al sinds zijn studententijd. Rutte had nooit een vrouw, maar ook nooit een man. Beetje eeuwige maagd typje.
Hier ben ik het mee eens. Wilders heeft ook duidelijk gelogen, bijvoorbeeld over zijn film, de inhoud had hij bekend gemaakt, doorgegeven, vanwege de veiligheidsanalyse. Of het gedraai binnen 24 (48?) uur omtrent de verhoging van de AOW.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:04 schreef waxmask het volgende:
oud politici terugkeren die al een voor een gevallen kabinet hebben gezeten of weggestuurd werden door de kamer. De media en wij mensen hebben een kort geheugen. Anders had de PVDA ook nooit meer zo groot geweest en had het niet eens meer bestaan na
Die Monique Samuel legt de vinger precies op de zere plek. Haar column is nu eigenlijk nog actueler dan toen. Want Dibi staat nu bij Gaza-demonstraties en deelt mede dat hij radicaliseert. Hij ontkent zichzelf en springt in de bres voor zijn aangeleerde religie. Dat mag hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar geloofwaardig is hij niet meer. Het is een laffe, of anders op z'n minst een bange man.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie het, ik had die uitzending gezien en mijn mensenkennis, voor wat het waard is, zegt dat Tofik loog.
Maar het is geen concreet bewijs over de geaardheid van Dibi.
Rutte lijkt me echt een carrièretijger.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag, en een kennis van mij, kent Rutte al sinds zijn studententijd. Rutte had nooit een vrouw, maar ook nooit een man. Beetje eeuwige maagd typje.
Ik ben geen fan van Tofik, maar er is geen 'smoking gun' qua bewijs dat hij zijn geaardheid ontkent of verzwijgt. Dus we weten niet of hij bang is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die Monique Samuel legt de vinger precies op de zere plek. Haar column is nu eigenlijk nog actueler dan toen. Want Dibi staat nu bij Gaza-demonstraties en deelt mede dat hij radicaliseert. Hij ontkent zichzelf en springt in de bres voor zijn aangeleerde religie. Dat mag hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar geloofwaardig is hij niet meer. Het is een laffe, of anders op z'n minst een bange man.
Ten eerste zit hij in de politiek, ten tweede leven we in een wereld waar je geaardheid je de kop kan kosten. Ik vind dat iedereen voor zichzelf mag uitmaken of dat uit de kast komen goed is voor je eigen ontwikkeling en het je helpt je doel te behalen. Dat jij het niet leuk vind ok, maar je kan in deze tijd niemand meer dwingen er voor uit te komen. Ook niet met druk middelen door te zeggen dat het laf en bang is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die Monique Samuel legt de vinger precies op de zere plek. Haar column is nu eigenlijk nog actueler dan toen. Want Dibi staat nu bij Gaza-demonstraties en deelt mede dat hij radicaliseert. Hij ontkent zichzelf en springt in de bres voor zijn aangeleerde religie. Dat mag hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar geloofwaardig is hij niet meer. Het is een laffe, of anders op z'n minst een bange man.
Ik vind ook dat hij zelf mag weten of hij zijn geaardheid kenbaar maakt, laat dat voorop staan. Maar zoals Monique Samuel al goed uitlegt in haar stuk: Dibi heeft besloten om politiek actief te zijn. En dat ook nog eens bij GroenLinks, niet bij de SGP of zo...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ten eerste zit hij in de politiek, ten tweede leven we in een wereld waar je geaardheid je de kop kan kosten. Ik vind dat iedereen voor zichzelf mag uitmaken of dat uit de kast komen goed is voor je eigen ontwikkeling en het je helpt je doel te behalen. Dat jij het niet leuk vind ok, maar je kan in deze tijd niemand meer dwingen er voor uit te komen. Ook niet met druk middelen door te zeggen dat het laf en bang is.
99% van de Nederlanders bekeerd zich tot de Islam als er daadwerkelijk een mes op je keel gehouden wordt.
En ik vind politici (hetero of homo) met rare kinky bezigheden in bed belangrijker om te weten dan de geaardheid. Maar je hoort nooit over een premier die van poep/plas en dierensex houdt. Terwijl dat meer over iemand zou zeggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:14 schreef Specularium het volgende:
Iemand in elkaar beuken omdat ie niet wil zeggen dat ie homo is is ook weer zoiets.
Rutte is niet alleen vrijgezel, maar heeft ook nog nooit een serieuze relatie gehad, aldus de informatie die ik heb. Dat geldt niet voor de meeste mensen die vrijgezel zijn. En vooral niet voor de meeste mensen die vrijgezel zijn en succesvol en communicatief sterk zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rutte lijkt me echt een carrièretijger.
Het is eigenlijk best eens goed dat we een premier hebben die vrijgezel is. Miljoenen Nederlanders zijn vrijgezel. En het is eigenlijk ook raar dat er wordt gespeculeerd over de geaardheid van Rutte, alleen omdat hij vrijgezel is.
Stel nu eens dat Tofik Dibi geen homo is. Ik vind hem ook verdacht, op mij komt hij over als een homo. Maar je verwijt hem lafheid, terwijl we eigenlijk geen bewijs hebben dat hij homo is, hij ontkent het zelfs.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij zelf mag weten of hij zijn geaardheid kenbaar maakt, laat dat voorop staan. Maar zoals Monique Samuel al goed uitlegt in haar stuk: Dibi heeft besloten om politiek actief te zijn. En dat ook nog eens bij GroenLinks, niet bij de SGP of zo...
Het is duidelijk dat de druk van moslim-extremisten op mensen als Dibi in het verleden groot is geweest. Zie bijvoorbeeld deze artikelen:
http://www.at5.nl/artikel(...)den-zoals-tofik-dibi
http://www.at5.nl/artikel(...)-ons-de-mond-snoeren
Nu Dibi de politiek heeft verlaten, had hij in alle rust kunnen verhuizen en ergens een anoniem (en vrij!) bestaan kunnen opbouwen. In plaats daarvan lijkt hij te zijn gezwicht voor de druk van intolerante moslims in zijn omgeving. Dibi kiest liever partij voor radicale moslims dan dat hij een lans breekt voor homoseksuele moslims die niet uit de kast durven te komen.
Het is maar goed dat hij niet meer in de politiek zit. Zijn geloofwaardigheid is namelijk volledig verdwenen. Zonde, want talent had hij best.
Mijn beste vriend is bijna 40 en heeft precies hetzelfde, al is hij meer hetero in de omgang en interesses. Geen relaties, amper neukertjes, en ik ken hem al vanaf de kleuterschool. Wat ik bij hem merk (terwijl hij toch 2 HBO diploma's op zak heeft) dat hij ruggespraak heeft. Met de meest futiele zaken komt hij bij ons om advies vragen. Dat merk ik bij Mark ook een beetje, hij heeft Jort, maar das geen partner maar meer het evil vriendje waar hij vroeger niet mee om mocht gaan omdat hij een slechte invloed had.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Miljoenen Nederlanders zijn vrijgezel, maar de meeste hebben regelmatig een relatie of tenminste ooit een relatie gehad. Vooral de succesvolle en communicatief sterke mensen h
[..]
Rutte is niet alleen vrijgezel, maar heeft ook nog nooit een serieuze relatie gehad, aldus de informatie die ik heb. Dat geldt niet voor de meeste mensen die vrijgezel zijn. En vooral niet voor de meeste succesvolle en communicatief sterke mensen.
Ikzelf vind het grootste probleem van Rutte trouwens dat hij wel kan balanceren en de regering bij elkaar kan houden.
Maar dat hij geen talent heeft om dingen voor elkaar te krijgen. Dat zien we nu ook bij de neergeschoten Boeing, Rutte probeert vooral de grote jongens niet voor de voeten te lopen. Daarin is Rutte een matige kleurloze manager en niet te vergelijken met echt succesvolle mensen als bijv. Steve Jobs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |