twitter:NaseraA twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 23:19:55Peter R de Vries is een waardevolle toevoeging #kvdb lekkere felle kritische vragen en opmerkingen. Neem aub het programma over Peter. reageer retweet
Mevrouw NaseraA heeft er geen kijk op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
twitter:NaseraA twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 23:19:55Peter R de Vries is een waardevolle toevoeging #kvdb lekkere felle kritische vragen en opmerkingen. Neem aub het programma over Peter. reageer retweet
Karinaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
Peter zit al weer klaar om wat in te brengen
Gewoon zeggen dat je educatief bent en speelt voor basisscholen, middelbare scholen en mbo'ers en volwassenen die cultureel geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef opperkleurder het volgende:
Die twee gasten spelen nog geen buurthuis vol volgens mij.
Paling vs Haringquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
De Kattukse twisten zijn heftiger dan het Palestijnse conflict.
Ok doei.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht ik kijk weer eens mee. Heb er al bijna weer spijt van.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht ik kijk weer eens mee. Heb er al bijna weer spijt van.
Dat was inderdaad een zeldzaam geval waar een kant kiezen een dilemma werd. En laat het vermoorden van iemand geen punt zijn. Want ook Peterrr heeft bloed aan zijn handen (direct, dan wel indirect). En is/was een key figuur in de Amsterdamse onderwereld.quote:
Dat is met bijna allesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]Ach gewoon het topic erbij, dat is altijd een topshow.
Haha... ja, dat heb ik ook altijd ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af wie er nu eigenlijk naar gaan kijken.
Binnenkort weer DWDD.quote:
Wat heeft 'ie gedaan dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een zeldzaam geval waar een kant kiezen een dilemma werd. En laat het vermoorden van iemand geen punt zijn. Want ook Peterrr heeft bloed aan zijn handen (direct, dan wel indirect). En is/was een key figuur in de Amsterdamse onderwereld.
Als je een kant kiest, is het niet goed. Kies je geen kant, is het 'flets'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Als je niks te zeggen hebt moet je ook niet aan tafel gaan zitten.
Gewoon beweren dat je educatief bent en scholen proppen klassen vol totaal ongeïnteresseerde leerlingen in een zaaltje bij elkaar voor je.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af wie er nu eigenlijk naar gaan kijken.
Bij een bank willen werkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef regiliopeace het volgende:
Ga gewoon bij een bank werken man
Micha is een topshow. Deze twee lijken me echt superongrappig met hun showtje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef Martinello het volgende:
In de categorie lollige joden vind ik Micha Wertheim toch een paar streepjes beter.
Harde baas is dat, van de week weer een keer 2 oude showtjes gekeken van hem.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef Martinello het volgende:
In de categorie lollige joden vind ik Micha Wertheim toch een paar streepjes beter.
Ik vind hem niet zo goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Harde baas is dat, van de week weer een keer 2 oude showtjes gekeken van hem.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Heel die studio heeft nu Ebola met die niesbui.
Juridisch niks verkeerd, althans niet aantoonbaar. Maar als je ziet welke criminelen hij aanpakte in zijn verleden zul je zijn dat dat net niet de grote mannen zijn (maar soms wel een potentie hebben dat te kunnen worden). Als je dan ook kijkt naar de relatie met Cor en hoe dicht hij op het vuur zit qua informatie voorzienig. Dan is het lastig voor mij te ontkennen dat er meer aan de hand is. Zie nu ook Demmink het hand boven de hoofd houden. Voor wat, hoort wat.quote:
De kriebelziektequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Heel die studio heeft nu Ebola met die niesbui.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Micha is een topshow. Deze twee lijken me echt superongrappig met hun showtje.
Toch zie ik liever een compilatie van hem want aan het eind van een show van hem ben ik murw.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Harde baas is dat, van de week weer een keer 2 oude showtjes gekeken van hem.
Ik vind die Arabier op een Jood lijken en die Jood op een Arabier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Je zou niet zeggen dat het een jood is.
Kunnen ze hem gelijk ophangen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Tofik wordt meteen voor homo aangezien als hij in Gaza zou rondlopen denk ik
Is die met die grote neus niet de jood dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind die Arabier op een Jood lijken en die Jood op een Arabier.
Achter het centraal station, zoals hij zelf zei.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Tofik Dibi is weldenkend, heeft Tofikje al werk gevonden?
Nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is die met die grote neus niet de jood dan?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Je zou denken dat die George Tobal een jood is, maar oke.
Nee dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die met die luie ogen en die zijige stem.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Toch mooi die bezuinigen op cultuur. Dit soort figuren.
Als je in israel rondloopt lijken veel joden ook op Arabieren, je ziet bijna geen verschilquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Die Syriër ziet er joodser uit dan die jood.
Nee, die 'studeert'. Niemand die hem ooit heeft gezien op de faculteit, maar goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Tofik Dibi is weldenkend, heeft Tofikje al werk gevonden?
neuzen in dezelfde richtingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Peter R. de Vries ook wel wat joods hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |