twitter:NaseraA twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 23:19:55Peter R de Vries is een waardevolle toevoeging #kvdb lekkere felle kritische vragen en opmerkingen. Neem aub het programma over Peter. reageer retweet
Mevrouw NaseraA heeft er geen kijk op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
twitter:NaseraA twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 23:19:55Peter R de Vries is een waardevolle toevoeging #kvdb lekkere felle kritische vragen en opmerkingen. Neem aub het programma over Peter. reageer retweet
Karinaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
Peter zit al weer klaar om wat in te brengen
Gewoon zeggen dat je educatief bent en speelt voor basisscholen, middelbare scholen en mbo'ers en volwassenen die cultureel geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef opperkleurder het volgende:
Die twee gasten spelen nog geen buurthuis vol volgens mij.
Paling vs Haringquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
De Kattukse twisten zijn heftiger dan het Palestijnse conflict.
Ok doei.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht ik kijk weer eens mee. Heb er al bijna weer spijt van.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht ik kijk weer eens mee. Heb er al bijna weer spijt van.
Dat was inderdaad een zeldzaam geval waar een kant kiezen een dilemma werd. En laat het vermoorden van iemand geen punt zijn. Want ook Peterrr heeft bloed aan zijn handen (direct, dan wel indirect). En is/was een key figuur in de Amsterdamse onderwereld.quote:
Dat is met bijna allesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]Ach gewoon het topic erbij, dat is altijd een topshow.
Haha... ja, dat heb ik ook altijd ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af wie er nu eigenlijk naar gaan kijken.
Binnenkort weer DWDD.quote:
Wat heeft 'ie gedaan dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een zeldzaam geval waar een kant kiezen een dilemma werd. En laat het vermoorden van iemand geen punt zijn. Want ook Peterrr heeft bloed aan zijn handen (direct, dan wel indirect). En is/was een key figuur in de Amsterdamse onderwereld.
Als je een kant kiest, is het niet goed. Kies je geen kant, is het 'flets'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Als je niks te zeggen hebt moet je ook niet aan tafel gaan zitten.
Gewoon beweren dat je educatief bent en scholen proppen klassen vol totaal ongeïnteresseerde leerlingen in een zaaltje bij elkaar voor je.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af wie er nu eigenlijk naar gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |