SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 8% gewijzigd door Ama op 05-08-2014 23:19:10 ]Your beauty never ever scared me.
je bent raar manquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd niet van chinees eten
ik weet ook nog steeds niet verschil tussen bami en nasi
ik zeg altijd sliertjes of rijst
rijst
Die dingen ben ik echt zo snel zatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijdens WK at ik elke dag bitterballen
Wat ik tegen hem zeg helpt sowieso niet. Maar mijn moeder heeft die pot dicht gelijmd, dus je moet hem echt helemaal breken om het geld eruit halen. Dat doet hij niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wtfheb je hem daar op aangesproken?
doe nor /snowquote:
ik houd niet van aziatisch eten.quote:
voorzichtig eten altijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
bitterballen brand ik mn bakkes altijd aan
maar bamischijf is lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd niet van aziatisch eten.
dat is niet raar ofzo
wij ook niet thuisquote:
oh goed van je moederquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik tegen hem zeg helpt sowieso niet. Maar mijn moeder heeft die pot dicht gelijmd, dus je moet hem echt helemaal breken om het geld eruit halen. Dat doet hij niet.
ga kopen is goed manquote:
Al geef je mij 10 euro, bamischijfquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar bamischijf is lekker
je hebt nooit gegeten zeg je
ik doneer je wel euro
is bami met die sliertjes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar bamischijf is lekker
je hebt nooit gegeten zeg je
ik doneer je wel euro
geef mij maar 10 euro haal ik wel bamischijfquote:
Keilekker.quote:
Wel Kwekkeboomquote:
Op broodje.quote:
Jaquote:
nee bedankt danquote:
Alleen op broodje inderdaadquote:
Wel het lekkerst.quote:
Vind je loempia ook niet lekker zeker?quote:
FB / Minder K*****quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Bitterballen zijn altijd zo van "ok de buitenkant is bevroren yay *bijt erin ASDASDASFDGFHFG KK WERM".
En mayo.quote:
jawel loempia is enige goede van aziatische keukenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je loempia ook niet lekker zeker?
Ik ook niet trouwens.
dat is dan maar zoquote:
Mihoenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel loempia is enige goede van aziatische keuken
pffquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel loempia is enige goede van aziatische keuken
ben teleurgesteldquote:
mensen die dit voor anderen kopen op een meet aan de waalquote:
quote:
Ik vind moster + mayo een hemelse combi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms als dat nog op mijn bord ligt
Ik heb mij tijdens VI-oranje echt misselijk gegeten. Ik bleef maar in het pad van die Mora meisjes staanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijdens WK at ik elke dag bitterballen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die dit voor anderen kopen op een meet aan de waal
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
FB / Minder K*****
alvast bedankt
sushiquote:
nee zonder mihoenquote:
Meh.quote:
Dat buffet daarvoor was toch niet echt goed las ik?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij tijdens VI-oranje echt misselijk gegeten. Ik bleef maar in het pad van die Mora meisjes staan
Mensen die je het broodje uit je handen kijken en het vervolgens zelf opeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die dit voor anderen kopen op een meet aan de waal
Nooit gehad, klinkt wel lekkerquote:
tvpquote:
Ik bedoelde gewoon dat Mihoen lekker isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee zonder mihoen
geen loempia van de chinees die zijn goor
gewoon van zo'n kraampje
Ik ken de TS, dus ik moest lichtelijk hard emogiffen.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die je het broodje uit je handen kijken en het vervolgens zelf opeten.
miste wel de meer of minder kanker opmerking die gemaakt had kunnen wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken de TS, dus ik moest lichtelijk hard emogiffen.
Niet echt nee, maar ik doe niet aan zeiken en zeuren. Ik heb mijn bord gewoon 2/3x volgeladen en het naar binnen gewerkt. Theatraal en afkeurende doen win je niks mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat buffet daarvoor was toch niet echt goed las ik?
Las dat je niet eens voor een tweede keer mocht opscheppenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar ik doe niet aan zeiken en zeuren. Ik heb mijn bord gewoon 2/3x volgeladen en het naar binnen gewerkt. Theatraal en afkeurende doen win je niks mee.
Alles eten behalve sushiquote:
Met stokjes eten.quote:
Ik neem kinderstokjesquote:
Aanraderquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit gehad, klinkt wel lekkerMexicano is sowieso wel lekker
jaaquote:
krijg het niet wegquote:
wat heb je gegetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
vandaag uit eten geweest
#viesdikworden
Hoe zijn die anders dan? Nog nooit gezien.quote:
Ok, maar met sushi eten bedoel ik gewoon sushi ete nals in heel de kaart van sumo. Anders moet ik zeggen "aziatische warme gerechten die o.a. verkrijgbaar zijn bij de Sumo"quote:
Je had een warm en koud buffet. Het warme was eenmalig en bestond uit paar rotstukjes vlees en het koude waren te accepteren salades (Weinig bijzonder verder). Ik doe dan niet moeilijk en schep mijn bord gewoon vol.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las dat je niet eens voor een tweede keer mocht opscheppen![]()
Maar dat was dus onzin
Godverdomme deze man.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat ook lekker is zijn gefrituurde inktvisringen met knoflooksaus![]()
Hebben zo`n dingie aan de bovenkant zodat je makkelijk kan vasthoudenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe zijn die anders dan? Nog nooit gezien.
Nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat ook lekker is zijn gefrituurde inktvisringen met knoflooksaus![]()
nee, krijg ik honger en er is niksquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha kan je je anders niet beheersen dikzak
Ohquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, maar met sushi eten bedoel ik gewoon sushi ete nals in heel de kaart van sumo. Anders moet ik zeggen "aziatische warme gerechten die o.a. verkrijgbaar zijn bij de Sumo".
Grappig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben zo`n dingie aan de bovenkant zodat je makkelijk kan vasthouden
Tattas will be tattas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Andere konden voornamelijk klagen en omrekenen hoeveel geld ze ervoor betaalde![]()
Nederlandersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had een warm en koud buffet. Het warme was eenmalig en bestond uit paar rotstukjes vlees en het koude waren te accepteren salades (Weinig bijzonder verder). Ik doe dan niet moeilijk en schep mijn bord gewoon vol.
Andere konden voornamelijk klagen en omrekenen hoeveel geld ze ervoor betaalde![]()
Ja ik kan het echt niet, dan zit ik 4 uur aan tafel voor ik iets heb gegetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig.
Ik had laatst een bak rijst met wokspul met stokjes gegeten. Ging best aardig, maar ik kreeg wel een beetje kramp in m'n hand op een gegeven moment.
dit klinkt echt heel goorquote:
Lust je ook garnalen?quote:
garnalenquote:
Veel oefenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik kan het echt niet, dan zit ik 4 uur aan tafel voor ik iets heb gegeten
xDquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat lust ik wel weerVooral die kleintjes
Garnalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
garnalen
omg ik heb zo`n zin in Sumo
quote:
gadverquote:
Weg met die uitjesquote:
elangarnalen zekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat lust ik wel weerVooral die kleintjes
Speciaal omg. Mijn achilleshiel.quote:
Patat/friet speciaal, hamburger speciaal, berehap, turkeystickquote:
dit is grappig omdat het een friet speciaal isquote:
frietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit is grappig omdat het een friet speciaal is
inb4 patat
Friet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
inb4 patat
Het is friet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
inb4 patat
Het is curry.quote:
Rode ui is goddelijk lekker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die haten op uitjes
UitjesZowel klassenuitjes als rode uitjes xD
JR-godquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sjalotjes >quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pak fucking veel van die fruit shit altijdquote:
fc ossquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar ben je voor als je uit oss komt
turkeystick ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat/friet speciaal, hamburger speciaal, berehap, turkeystickAllemaal lekker, allemaal zit er ui in
dit dus ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Ok kan alles wel opnoemen wat ik lekker vind maar ben eigenlijk nieuwsgieriger wat jullie echt NIET lekker vinden (of niet graag eten) van de snackbar. Bij mij is dat toch wel de nasibal en bamischijf
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Turkeystick is zo lekker. Kalkoen en ui zit er in
frikandelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Ok kan alles wel opnoemen wat ik lekker vind maar ben eigenlijk nieuwsgieriger wat jullie echt NIET lekker vinden (of niet graag eten) van de snackbar. Bij mij is dat toch wel de nasibal en bamischijf
top kankerlulquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
Ik heb nog nooit iemnd alle 7 gangen vol zien krijgen maar volgens mij gaat daar verandering in komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik pak fucking veel van die fruit shit altijd. Als tussendoortje omdat er zoveel frituur bij zit dan moet ik altijd wat fris hebben
.
Hetzelfde eigenlijk. Ik eet qua snacks sowieso meestal een frikandel speciaal of een kroket. Toen ik vegetarisch at nam ik altijd een kaassouflé, maar eigenlijk vind ik die ook niet geweldig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
FB / Minder K*****quote:
Wie?quote:
Baas.quote:
Kankertopicquote:
Wie kent HMF niet.quote:
toen stond er kkquote:
DOe maar ja. Deze laatste grap sloeg echt nergens op namelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
sneelotjes xD
Ik moet echt eens aan Vikings beginnen
Je houdt zelf van frikandellensaus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liever met frikandellensaus of curry
Nee johquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemnd alle 7 gangen vol zien krijgen maar volgens mij gaat daar verandering in komen
Grootste troll van dit hele forumquote:
Waarom typ je de hele typ xD? Zoveel smiley's hier je kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
sneelotjes xD
Ik moet echt eens aan Vikings beginnen
Ken ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DOe maar ja. Deze laatste grap sloeg echt nergens op namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |