Godverdomme deze man.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat ook lekker is zijn gefrituurde inktvisringen met knoflooksaus![]()
Hebben zo`n dingie aan de bovenkant zodat je makkelijk kan vasthoudenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe zijn die anders dan? Nog nooit gezien.
Nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat ook lekker is zijn gefrituurde inktvisringen met knoflooksaus![]()
nee, krijg ik honger en er is niksquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha kan je je anders niet beheersen dikzak
Ohquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, maar met sushi eten bedoel ik gewoon sushi ete nals in heel de kaart van sumo. Anders moet ik zeggen "aziatische warme gerechten die o.a. verkrijgbaar zijn bij de Sumo".
Grappig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben zo`n dingie aan de bovenkant zodat je makkelijk kan vasthouden
Tattas will be tattas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Andere konden voornamelijk klagen en omrekenen hoeveel geld ze ervoor betaalde![]()
Nederlandersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had een warm en koud buffet. Het warme was eenmalig en bestond uit paar rotstukjes vlees en het koude waren te accepteren salades (Weinig bijzonder verder). Ik doe dan niet moeilijk en schep mijn bord gewoon vol.
Andere konden voornamelijk klagen en omrekenen hoeveel geld ze ervoor betaalde![]()
Ja ik kan het echt niet, dan zit ik 4 uur aan tafel voor ik iets heb gegetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig.
Ik had laatst een bak rijst met wokspul met stokjes gegeten. Ging best aardig, maar ik kreeg wel een beetje kramp in m'n hand op een gegeven moment.
dit klinkt echt heel goorquote:
Lust je ook garnalen?quote:
garnalenquote:
Veel oefenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik kan het echt niet, dan zit ik 4 uur aan tafel voor ik iets heb gegeten
xDquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat lust ik wel weerVooral die kleintjes
Garnalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
garnalen
omg ik heb zo`n zin in Sumo
quote:
gadverquote:
Weg met die uitjesquote:
elangarnalen zekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat lust ik wel weerVooral die kleintjes
Speciaal omg. Mijn achilleshiel.quote:
Patat/friet speciaal, hamburger speciaal, berehap, turkeystickquote:
dit is grappig omdat het een friet speciaal isquote:
frietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit is grappig omdat het een friet speciaal is
inb4 patat
Friet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
inb4 patat
Het is friet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
inb4 patat
Het is curry.quote:
Rode ui is goddelijk lekker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die haten op uitjes
UitjesZowel klassenuitjes als rode uitjes xD
JR-godquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die haten op uitjes
UitjesZowel klassenuitjes als rode uitjes xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |