dat is dan maar zoquote:
Mihoenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel loempia is enige goede van aziatische keuken
pffquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel loempia is enige goede van aziatische keuken
ben teleurgesteldquote:
mensen die dit voor anderen kopen op een meet aan de waalquote:
quote:
Ik vind moster + mayo een hemelse combi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms als dat nog op mijn bord ligt
Ik heb mij tijdens VI-oranje echt misselijk gegeten. Ik bleef maar in het pad van die Mora meisjes staanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijdens WK at ik elke dag bitterballen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die dit voor anderen kopen op een meet aan de waal
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
FB / Minder K*****
alvast bedankt
sushiquote:
nee zonder mihoenquote:
Meh.quote:
Dat buffet daarvoor was toch niet echt goed las ik?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij tijdens VI-oranje echt misselijk gegeten. Ik bleef maar in het pad van die Mora meisjes staan
Mensen die je het broodje uit je handen kijken en het vervolgens zelf opeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die dit voor anderen kopen op een meet aan de waal
Nooit gehad, klinkt wel lekkerquote:
tvpquote:
Ik bedoelde gewoon dat Mihoen lekker isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee zonder mihoen
geen loempia van de chinees die zijn goor
gewoon van zo'n kraampje
Ik ken de TS, dus ik moest lichtelijk hard emogiffen.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die je het broodje uit je handen kijken en het vervolgens zelf opeten.
miste wel de meer of minder kanker opmerking die gemaakt had kunnen wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken de TS, dus ik moest lichtelijk hard emogiffen.
Niet echt nee, maar ik doe niet aan zeiken en zeuren. Ik heb mijn bord gewoon 2/3x volgeladen en het naar binnen gewerkt. Theatraal en afkeurende doen win je niks mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat buffet daarvoor was toch niet echt goed las ik?
Las dat je niet eens voor een tweede keer mocht opscheppenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar ik doe niet aan zeiken en zeuren. Ik heb mijn bord gewoon 2/3x volgeladen en het naar binnen gewerkt. Theatraal en afkeurende doen win je niks mee.
Alles eten behalve sushiquote:
Met stokjes eten.quote:
Ik neem kinderstokjesquote:
Aanraderquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit gehad, klinkt wel lekkerMexicano is sowieso wel lekker
jaaquote:
krijg het niet wegquote:
wat heb je gegetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
vandaag uit eten geweest
#viesdikworden
Hoe zijn die anders dan? Nog nooit gezien.quote:
Ok, maar met sushi eten bedoel ik gewoon sushi ete nals in heel de kaart van sumo. Anders moet ik zeggen "aziatische warme gerechten die o.a. verkrijgbaar zijn bij de Sumo"quote:
Je had een warm en koud buffet. Het warme was eenmalig en bestond uit paar rotstukjes vlees en het koude waren te accepteren salades (Weinig bijzonder verder). Ik doe dan niet moeilijk en schep mijn bord gewoon vol.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las dat je niet eens voor een tweede keer mocht opscheppen![]()
Maar dat was dus onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |