Ik vind moster + mayo een hemelse combi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms als dat nog op mijn bord ligt
Ik heb mij tijdens VI-oranje echt misselijk gegeten. Ik bleef maar in het pad van die Mora meisjes staanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijdens WK at ik elke dag bitterballen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die dit voor anderen kopen op een meet aan de waal
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
FB / Minder K*****
alvast bedankt
sushiquote:
nee zonder mihoenquote:
Meh.quote:
Dat buffet daarvoor was toch niet echt goed las ik?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij tijdens VI-oranje echt misselijk gegeten. Ik bleef maar in het pad van die Mora meisjes staan
Mensen die je het broodje uit je handen kijken en het vervolgens zelf opeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die dit voor anderen kopen op een meet aan de waal
Nooit gehad, klinkt wel lekkerquote:
tvpquote:
Ik bedoelde gewoon dat Mihoen lekker isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee zonder mihoen
geen loempia van de chinees die zijn goor
gewoon van zo'n kraampje
Ik ken de TS, dus ik moest lichtelijk hard emogiffen.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die je het broodje uit je handen kijken en het vervolgens zelf opeten.
miste wel de meer of minder kanker opmerking die gemaakt had kunnen wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken de TS, dus ik moest lichtelijk hard emogiffen.
Niet echt nee, maar ik doe niet aan zeiken en zeuren. Ik heb mijn bord gewoon 2/3x volgeladen en het naar binnen gewerkt. Theatraal en afkeurende doen win je niks mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat buffet daarvoor was toch niet echt goed las ik?
Las dat je niet eens voor een tweede keer mocht opscheppenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar ik doe niet aan zeiken en zeuren. Ik heb mijn bord gewoon 2/3x volgeladen en het naar binnen gewerkt. Theatraal en afkeurende doen win je niks mee.
Alles eten behalve sushiquote:
Met stokjes eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |