Sjalotjes >quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die haten op uitjes
UitjesZowel klassenuitjes als rode uitjes xD
Ik pak fucking veel van die fruit shit altijdquote:
fc ossquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar ben je voor als je uit oss komt
turkeystick ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat/friet speciaal, hamburger speciaal, berehap, turkeystickAllemaal lekker, allemaal zit er ui in
dit dus ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Ok kan alles wel opnoemen wat ik lekker vind maar ben eigenlijk nieuwsgieriger wat jullie echt NIET lekker vinden (of niet graag eten) van de snackbar. Bij mij is dat toch wel de nasibal en bamischijf
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Turkeystick is zo lekker. Kalkoen en ui zit er in
frikandelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Ok kan alles wel opnoemen wat ik lekker vind maar ben eigenlijk nieuwsgieriger wat jullie echt NIET lekker vinden (of niet graag eten) van de snackbar. Bij mij is dat toch wel de nasibal en bamischijf
top kankerlulquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
Ik heb nog nooit iemnd alle 7 gangen vol zien krijgen maar volgens mij gaat daar verandering in komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik pak fucking veel van die fruit shit altijd. Als tussendoortje omdat er zoveel frituur bij zit dan moet ik altijd wat fris hebben
.
Hetzelfde eigenlijk. Ik eet qua snacks sowieso meestal een frikandel speciaal of een kroket. Toen ik vegetarisch at nam ik altijd een kaassouflé, maar eigenlijk vind ik die ook niet geweldig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
FB / Minder K*****quote:
Wie?quote:
Baas.quote:
Kankertopicquote:
Wie kent HMF niet.quote:
toen stond er kkquote:
DOe maar ja. Deze laatste grap sloeg echt nergens op namelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
sneelotjes xD
Ik moet echt eens aan Vikings beginnen
Je houdt zelf van frikandellensaus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liever met frikandellensaus of curry
Nee johquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemnd alle 7 gangen vol zien krijgen maar volgens mij gaat daar verandering in komen
Grootste troll van dit hele forumquote:
Waarom typ je de hele typ xD? Zoveel smiley's hier je kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
sneelotjes xD
Ik moet echt eens aan Vikings beginnen
Ken ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DOe maar ja. Deze laatste grap sloeg echt nergens op namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |