Heeft wel een punt.quote:
Schuur heeft ie afgebroken wat niet nodig was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef marcodej het volgende:
Hij krijgt 14cm meer land, en nog zeikt ie?
Soms is logisch nadenken handiger dan een schutting precies volgens de regels op een erfgrens plaatsen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Heeft wel een punt.
Dhr visser had de erfgrens van de schutting moeten afmeten, toen zou gebleken zijn dat het water wss niet over de schuttint ging omdat de schutting niet goed stond.
Gast ga het nu niet voor iemand opnemen, ze zijn allebei triest bezig om 14cmquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Schuur heeft ie afgebroken wat niet nodig was.
Was eigen initiatief toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Doet ie zelf. Was niet de eis. Hij zoekt zelf problemen. Irritante vent is het.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Goed verwoordquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat een trieste gepensioneerde ouwe mierenneukende droeftoeters zeg.
Gewoon midden op het pad zetten die dingen, kunnen ze zeiken dat ze er niet langs kunnen die ouwe zeikerdsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom zetten ze dan niet gewoon tegen de eigen muur
Dit. Ik vind dit wel een van de meest vreemde uitspraken tot nu toe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef Wespensteek het volgende:
Weet iemand waarom die vrouw die dakgoot moet betalen, heeft zij die er af gehaald?
Boertjesomgeving . Geen ene grote stad in straal van 80 kmquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:54 schreef marcodej het volgende:
Waar komt dat minderwaardigheidscomplex tegen 'het Westen' toch vandaan?
Geen plaats voor, is te smal. Elk logisch mens zou ze tegen hun muur aan zetten omdat die kant breder is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef marcodej het volgende:
Waarom kunnen die kliko's niet tegen haar muur?
Vermoedelijk omdat hij op haar grond hangt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef Wespensteek het volgende:
Weet iemand waarom die vrouw die dakgoot moet betalen, heeft zij die er af gehaald?
komt door die hoge heren in den haag enzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:54 schreef marcodej het volgende:
Waar komt dat minderwaardigheidscomplex tegen 'het Westen' toch vandaan?
http://www.eerstehulpbijr(...)afl16%20kletsnat.pdfquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat hij op haar grond hangt.
Dus op basis eigen reglement.quote:... komt het de rijdende rechter dan ook - in afwijking van de letter van de wet -
(artikel 15 lid 3 Reglement) redelijk voor ....
Het kadaster was er toen ook geweest, en heeft toen ook een uitspraak gedaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Heeft wel een punt.
Dhr visser had de erfgrens van de schutting moeten afmeten, toen zou gebleken zijn dat het water wss niet over de schuttint ging omdat de schutting niet goed stond.
Als ik de mail in mijn spamfolder moet geloven zouden een hoop mannen maar wat blij zijn met 14 cm meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Je zou er maar naast wonen.
Gezeik om 14 fucking cmx1000
Uit de hand gelopen misschien? Er zitten gevaarlijke bejaarden tussen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:01 schreef Andromache het volgende:
bijv. vorige week tien tellen Jan Wooninck en dan opeens niks.
Wat wil je ook als ze je constant proberen te beflikkeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen misschien? Er zitten gevaarlijke bejaarden tussen.
persoonlijk ben ik daar wel blij mee. Dorp heeft veel 'goede' publiciteit erdoor gehadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:01 schreef Andromache het volgende:
Ik baal dat we Sliedrecht niet meer gaan zien.
Hoe zit het met de dakgoten daar?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:42 schreef franklop het volgende:
[..]
persoonlijk ben ik daar wel blij mee. Dorp heeft veel 'goede' publiciteit erdoor gehad
Verschrikkelijk, wat een zeikerd. Bepaalt de rechter dat íe een dakgoot moet plaatsen, breekt íe de schuur af en eist vervolgens dat de buren voor de kosten opdraaien. Terwijl van de buren de schuur best had mogen blijven staan. Dan gaat íe ook nog zeiken dat de het laatste deel van de schutting 14 cm op zijn grond staat. Wordt dat probleem ook uit de wereld geholpen, is íe nog niet tevreden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef marcodej het volgende:
Hij krijgt 14cm meer land, en nog zeikt ie?
Echt sommige mensenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, wat een zeikerd. Bepaalt de rechter dat íe een dakgoot moet plaatsen, breekt íe de schutting af en eist vervolgens dat de buren voor de kosten opdraaien. Terwijl van de buren de schutting best had mogen blijven staan. Dan gaat íe ook nog zeiken dat de het laatste deel van de schutting 14 cm op zijn grond staat. Wordt dat probleem ook uit de wereld geholpen, is íe nog niet tevreden.
Zelfs z'n eigen vrouw liet duidelijk merken dat ze haar man een zeurpiet vond....
Daar zijn ze allang langs geweest, met een woedende concierge die de schermen ging opruimen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:08 schreef roos85 het volgende:
Zouden ze nog langs die ouwe graftak gaan van wie de zon/wind schermen van het bejaardenhuis weg moesten omdat haar uitzicht werd verpest?
Ohja das waar ookquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Daar zijn ze allang langs geweest, met een woedende concierge die de schermen ging opruimen.
Mevrouw ging vanuit haar luie stoel alles goed bekijken en riep ik hoop dat het uit hun handen valt.
Het blijft vermakelijk al die bejaarden die elkaar zowat in de haren vliegen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ohja das waar ookDie heb ik gezien!
Om vogels weg te jagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:31 schreef Palomar het volgende:
ik ben het nu al kwijt, waarom die lijn met vlaggen?
Als die ouwe gek sterft, heeft Ria eindelijk een leven voor haar zelfquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een eigenwijze oude gek. Heb medelijden met die vrouw.
en dat om maar 40-45 cmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:54 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Die man vecht voor zijn Lebensraum.
Dat hoef ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had hier overigens allang de ondertiteling aan
Het is wachten tot-ie 't aan zijn hart krijgtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:53 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Beter laten ze per ongeluk een balk op meneer vallen, dan is iedereen beter af.
Nee ze gaan terug naar de mensenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:54 schreef Travel. het volgende:
Is dit al een nieuwe uitzending? in de zomer?
kan ze het wel ervenquote:
Je ziet haar zichtbaar lijden, ze is veroordeeld tot die manquote:
one in the pink, and one in the stink....quote:
Geloof niet dat z'n hart dat redt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef rubbereend het volgende:
wow, kan dit over 10 maanden nog een vervolg krijgen?
Ook een vervolg op de vishengelman en assholeleijerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Hier mag nog wel een vervolg op komen, wat een gestoorde gek
Volgens mij is die kerel al eens vaker geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Was dit trouwens weer een nieuwe aflevering?
Nee, alleen maar verplichte euthenasiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ergens wel heel treurig voor de omgeving van die man. Met zo'n man lijd je elke dag. Daar zit echt geen enkel positivisme of vreugde meer in.
Oh, ik nooit eerder gezien, maar ik vind die vent geweldig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Volgens mij is die kerel al eens vaker geweest.
Ja dit is de RR waar ze kijken of een zaak is opgelostquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Volgens mij is die kerel al eens vaker geweest.
Is dat wel z'n vrouw? Of heeft 'ie een Peter Jan Rensje gedaan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef SunChaser het volgende:
Zijn vrouw kreeg bijna die balk in tegen haar kin, roestige spijker erin
Dit was een vervolg en dat schuurtje gaat nog wel een stuk af, veel kans dat ie het zelf doet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Was dit trouwens weer een nieuwe aflevering?
Soms is deel 2 nog beter.quote:
De hekjes, schuttingen en overhangende dakgoten zijn een grote bron van vermaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:05 schreef Drebbelman het volgende:
Hardop moeten lachen. Ongelofelijk hoe mensen zo in hun eigen wereldje kunnen leven.
Dat krijg je als je met pensioen bent en niks meer meemaakt en je manier van vermaak op je plastic tuinstoel in de serre zitten is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:05 schreef Drebbelman het volgende:
Hardop moeten lachen. Ongelofelijk hoe mensen zo in hun eigen wereldje kunnen leven.
Vergeet de buren niet die stiekem grond inpikken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat krijg je als je met pensioen bent en niks meer meemaakt en je manier van vermaak op je plastic tuinstoel in de serre zitten is.
Als ik toch zo oud mocht wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms is deel 2 nog beter.![]()
"we gaan u helpen"
- Da"s nie nodig regel ik zelf wel.
Kraak kraak .
-Zo, nou klopt het toch.
![]()
Boze buurman moet balkje verwijderen van Rijdende Rechterquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:27 schreef Maanvis het volgende:
ik heb weer wat gemist.. samenvatting?.
Ik ga nog een keer kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Boze buurman moet balkje verwijderen van Rijdende Rechter
Nee overduidelijk niet. Narcistisch, dominant, whatever voor term je er aan wil hangen. Zeer laag IQ en een levensgrote bek. Zo'n type die denkt dat ie er alles uit kan gooien zonder in de gaten te hebben dat ie voor lul staat. Heel sneu, want dergelijke mensen maken het zichzelf vooral zo moeilijk. (en een ander erbij....) kheb er ook zo 1 in m'n familie....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Die man was volgens mij psychisch niet in orde. Zijn vrouw zegt nog iets over 'als hij straks zijn hoofd neerlegt (eufemisme voor 'als hij straks dood is') dan kan ik het huis verkopen'.
Dankjewelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Boze buurman moet balkje verwijderen van Rijdende Rechter
Als die man nou 50 was, dan had je wel een punt. Dit was gewoon een 'ouwe gek'.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:25 schreef empa1010 het volgende:
EQ was beter geweest wellicht, maar m.i. heeft intelligentie hier ook mee te maken, in het geval van deze man. Hij gedroeg zich absurd, vooral ook tegenover z'n vrouw. Echt zo'n type van, de hele wereld is gek en ik ben de enige normale.
daarom vind ik ook dat we ouderen niet meer serieus moeten nemen. Een baby ziet de wereld tenminste zoals ie is zonder vooroordelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Laag IQ weet ik niet. Maar dit zie je wel eens vaker bij oudere mensen, dat de rem er op een of andere manier niet meer op zit en de boosheid, het 'ik laat niet over me heen lopen', het in alle opzichten wint van de redelijkheid.
Ik zou zelfs nog (beginnende) dementie vermoeden.
Jou neem ik sowieso niet serieus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom vind ik ook dat we ouderen niet meer serieus moeten nemen. Een baby ziet de wereld tenminste zoals ie is zonder vooroordelen.
Bedoelde ze niet juist dat ze dan helemaal niets had omdat het huis officieel niet van haar was of iets dergelijks? (Het was me niet helemaal duidelijk.)quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Die man was volgens mij psychisch niet in orde. Zijn vrouw zegt nog iets over 'als hij straks zijn hoofd neerlegt (eufemisme voor 'als hij straks dood is') dan kan ik het huis verkopen'.
Nou, wees blij in de gedachte dat je zojuist iemands dag verpest hebt. Neem er een wijntje op!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jou neem ik sowieso niet serieus.
Die vrouw van die ouwe had niets te vertellen daar en die schuur gaat eraan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet juist dat ze dan helemaal niets had omdat het huis officieel niet van haar was of iets dergelijks? (Het was me niet helemaal duidelijk.)
Zoals ik het zeg, heb ik het uit de ondertiteling begrepen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet juist dat ze dan helemaal niets had omdat het huis officieel niet van haar was of iets dergelijks? (Het was me niet helemaal duidelijk.)
Alles stond in contract, er was niets van haar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg, heb ik het uit de ondertiteling begrepen.
Kan dus best dat ze er nu niks over te zeggen heeft, maar wel als hij dood is (en zij de boel erft?)?
zo lang heeft die vent niet meer ... als ie zich zo druk blijft makenquote:
Slopen kon ie nog aardig goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo lang heeft die vent niet meer ...
Als hij DOOD is, zeg ik toch.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alles stond in contract, er was niets van haar.
Ik vond het sneu toen ze zei: ja er is afgesproken dat als jij overlijdt, ik hier weg moet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Ff teruggekeken. Ik heb medelijden met die vrouw van die boze buurman...
ja...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:58 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik vond het sneu toen ze zei: ja er is afgesproken dat als jij overlijdt, ik hier weg moet.
Ja, nu ik nog een keer bekijk, lijkt dat wel de afspraak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:58 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik vond het sneu toen ze zei: ja er is afgesproken dat als jij overlijdt, ik hier weg moet.
Liefde maakt blind. Waarschijnlijk ook de gedachte dat alleen ook maar alleen is..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nu ik nog een keer bekijk, lijkt dat wel de afspraak.
Waarom blijft ze bij die man.
Misschien staat er ook iets in het contract dat ze minimaal zoveel jaar bij elkaar moeten blijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nu ik nog een keer bekijk, lijkt dat wel de afspraak.
Waarom blijft ze bij die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |