Tinypicquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
Uploaden op tinypic.com en dan die link tussen img-tags zetten.
Tinypic werkt ook prima.quote:
Tinypic is zo traag als dikke stront door een trechter vergeleken met imgur.quote:
Oh daar heb ik eigenlijk nooit last van. Al gebruik ik het sowieso amper.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tinypic is zo traag als dikke stront door een trechter vergeleken met imgur.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:38 schreef broma het volgende:
Begrijp er niks van, zoiets als latijn voor een chinees??
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:40 schreef LasTeR het volgende:
Het verbaast mij dat er nog geen C:/Users/broma/plaatje.jpeg link staat.
Had ooit een vriend die dat deedquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:40 schreef LasTeR het volgende:
Heb het hier op FOK! ook weleens gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had ooit een vriend die dat deedserieus
Als je het plaatje voor je hebt moet je even Alt + F4 indrukken.quote:
Ga naar www.imgur.com, sleep het plaatje vanaf je PC direct naar de site, klik op uploaden, kopieer het adres van de site en plak hem hier.quote:
Hee, goeie optie, die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Plaatje uitprinten en opsturen naar
Google Inc.
1600 Amphitheatre Parkway
Mountain View, CA 94043
USA
Binnen 10 werkdagen na ontvangst zal het plaatje vindbaar zijn op google en krijg je de link toegestuurd per email.
En ik Bing maar lastig vallen iedere keer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Google Inc.
Mountain View, CA 94043
USA
Binnen 10 werkdagen na ontvangst zal het plaatje vindbaar zijn op google en krijg je de link toegestuurd per email.
Bing is wel weer goed met de ordnance survey maps van het VK. Maar dat is ook echt het énige waar ze goed in zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En ik Bing maar lastig vallen iedere keer.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Google Inc.
Mountain View, CA 94043
USA
Vrouwen met humor; het moet niet gekker worden hier!quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:40 schreef LasTeR het volgende:
Jij upload hem toch aub??quote:
quote:
quote:
Nou, ga je gang.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:02 schreef broma het volgende:
Er zijn er niet veel die graag iemand helpen, lachen ja maar dat kan ik ook als het nodig is.
Stukken beterquote:
Helpen niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:02 schreef broma het volgende:
Er zijn er niet veel die graag iemand helpen, lachen ja maar dat kan ik ook als het nodig is.
Je bent zelf een gans.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef broma het volgende:
Ik probeer een nieuwe foto van het ganse voorwerp, even geduld!!
Gansquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef broma het volgende:
Ik probeer een nieuwe foto van het ganse voorwerp, even geduld!!
Hogedrukpoepstamper.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:12 schreef Basp1 het volgende:
Het lijkt wel alsof er diamantjes op zitten.
Is het van je oom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:13 schreef LasTeR het volgende:
Hee, wacht dit komt me erg bekend voor. Broma, ik zal even mijn oom bellen die weet dit vast.
In welke roestige kut heeft die gezeten danquote:
Nee sorry. Dit vind ik één van de mindere grappen in dit topic.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
O mijn god, TS is Abe!
[ afbeelding ]
Sorry, ik zal 'm wat kleiner makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry. Dit vind ik één van de mindere grappen in dit topic.
Snel, laat het hem zeggen voor hij vermoord word.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef LasTeR het volgende:
Há, mijn oom heeft me gebeld en heeft antwoord!!!
Oké...quote:
Het antwoord staat er gewoon boven, lees dat even als je die foto net gemaakt hebt tenminste.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:29 schreef broma het volgende:
Nee sorry Gloorbek, je bent het aan het verprutsen, ik stel een serieuse vraag, dacht op een eerlijk forum te zitten maar ik heb mij vergist, sorry voor de gekken!!
Plaats de hele text die er achter staat aub, dat helpt misschien voor de context.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:29 schreef broma het volgende:
Nee sorry Gloorbek, je bent het aan het verprutsen, ik stel een serieuse vraag, dacht op een eerlijk forum te zitten maar ik heb mij vergist, sorry voor de gekken!!
ontbreekt een enkel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:35 schreef broma het volgende:
Ik ken die hele tekst niet maar enkel ontbreekt uit hoeveel letters dat voorwerp bestaat.
o,okquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:35 schreef broma het volgende:
Ik ken die hele tekst niet maar enkel ontbreekt uit hoeveel letters dat voorwerp bestaat.
Eerst dit maar eens oplossen dan:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:44 schreef ace_eleven het volgende:
TS heeft zijn posts verdubbeld met dit topic, en dat na anderhalf jaar een account
Dat lijkt er aardig op, ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Het lijkt op een lippenstift.
[ afbeelding ]
wel ontopic blijven plzquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:55 schreef broma het volgende:
Oké Nober, dat zijn de initialen van de wereldkampioenen wielrennen + initiaal van de plaats waar zij wereldkampioen werden bvb de laatste PG-N = Philip Gilbert Nederland. AUB
Dat heeft dus geen ene kut m*t logica te maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:55 schreef broma het volgende:
Oké Nober, dat zijn de initialen van de wereldkampioenen wielrennen + initiaal van de plaats waar zij wereldkampioen werden bvb de laatste PG-N = Philip Gilbert Nederland. AUB
diamant lippenstiftquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Het lijkt op een lippenstift.
[ afbeelding ]
Behalve nachtsloten toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:57 schreef IBAZ het volgende:
Volgens mij is het de sleutel van dr. Who. Hier maakt hij alle sloten mee open.
En niet eens het antwoord in je eigen topic plaatsenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:55 schreef broma het volgende:
Of topicslotjes.quote:
quote:
De sonic screwdriver?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:57 schreef IBAZ het volgende:
Volgens mij is het de sleutel van dr. Who. Hier maakt hij alle sloten mee open.
En dit idd!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen ene kut m*t logica te maken.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:00 schreef 0108daniel het volgende:
Het is een storonk.
Gebruikte de metselaars vroeger.
Wat doet een 'storonk'?quote:
En dat is? Aangezien je heilig overtuigd bent dat je antwoord juist is.quote:
Dat is het apparaat waar ts naar opzoek is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat is? Aangezien je heilig overtuigd bent dat je antwoord juist is.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:49 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat is het apparaat waar ts naar opzoek is.
Er stonden ook foto's bij.
Google says: 'no'quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:00 schreef 0108daniel het volgende:
Het is een storonk.
Gebruikte de metselaars vroeger.
Net te laat, was 3 posts boven je al geplaatst :pquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:00 schreef TimMer1981 het volgende:
http://www.treasurenet.co(...)ut-you-hats-one.html
Dat kan kleiner. Spelbreker.quote:
dank daarvoor, ik hou wel van kleinquote:
you're welcomequote:
Geen Google, maar het is mogelijk via Imgurs Snail Mail.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Google Inc.
Mountain View, CA 94043
USA
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen Google, maar het is mogelijk via Imgurs Snail Mail.
http://imgur.com/blog/2013/04/01/upload-via-snail-mail/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |