ontbreekt een enkel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:35 schreef broma het volgende:
Ik ken die hele tekst niet maar enkel ontbreekt uit hoeveel letters dat voorwerp bestaat.
o,okquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:35 schreef broma het volgende:
Ik ken die hele tekst niet maar enkel ontbreekt uit hoeveel letters dat voorwerp bestaat.
Eerst dit maar eens oplossen dan:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:44 schreef ace_eleven het volgende:
TS heeft zijn posts verdubbeld met dit topic, en dat na anderhalf jaar een account
Dat lijkt er aardig op, ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Het lijkt op een lippenstift.
[ afbeelding ]
wel ontopic blijven plzquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:55 schreef broma het volgende:
Oké Nober, dat zijn de initialen van de wereldkampioenen wielrennen + initiaal van de plaats waar zij wereldkampioen werden bvb de laatste PG-N = Philip Gilbert Nederland. AUB
Dat heeft dus geen ene kut m*t logica te maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:55 schreef broma het volgende:
Oké Nober, dat zijn de initialen van de wereldkampioenen wielrennen + initiaal van de plaats waar zij wereldkampioen werden bvb de laatste PG-N = Philip Gilbert Nederland. AUB
diamant lippenstiftquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Het lijkt op een lippenstift.
[ afbeelding ]
Behalve nachtsloten toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:57 schreef IBAZ het volgende:
Volgens mij is het de sleutel van dr. Who. Hier maakt hij alle sloten mee open.
En niet eens het antwoord in je eigen topic plaatsenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:55 schreef broma het volgende:
Of topicslotjes.quote:
quote:
De sonic screwdriver?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:57 schreef IBAZ het volgende:
Volgens mij is het de sleutel van dr. Who. Hier maakt hij alle sloten mee open.
En dit idd!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen ene kut m*t logica te maken.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:00 schreef 0108daniel het volgende:
Het is een storonk.
Gebruikte de metselaars vroeger.
Wat doet een 'storonk'?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |