Het antwoord staat er gewoon boven, lees dat even als je die foto net gemaakt hebt tenminste.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:29 schreef broma het volgende:
Nee sorry Gloorbek, je bent het aan het verprutsen, ik stel een serieuse vraag, dacht op een eerlijk forum te zitten maar ik heb mij vergist, sorry voor de gekken!!
Plaats de hele text die er achter staat aub, dat helpt misschien voor de context.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:29 schreef broma het volgende:
Nee sorry Gloorbek, je bent het aan het verprutsen, ik stel een serieuse vraag, dacht op een eerlijk forum te zitten maar ik heb mij vergist, sorry voor de gekken!!
ontbreekt een enkel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:35 schreef broma het volgende:
Ik ken die hele tekst niet maar enkel ontbreekt uit hoeveel letters dat voorwerp bestaat.
o,okquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:35 schreef broma het volgende:
Ik ken die hele tekst niet maar enkel ontbreekt uit hoeveel letters dat voorwerp bestaat.
Eerst dit maar eens oplossen dan:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:44 schreef ace_eleven het volgende:
TS heeft zijn posts verdubbeld met dit topic, en dat na anderhalf jaar een account
Dat lijkt er aardig op, ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Het lijkt op een lippenstift.
[ afbeelding ]
wel ontopic blijven plzquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:55 schreef broma het volgende:
Oké Nober, dat zijn de initialen van de wereldkampioenen wielrennen + initiaal van de plaats waar zij wereldkampioen werden bvb de laatste PG-N = Philip Gilbert Nederland. AUB
Dat heeft dus geen ene kut m*t logica te maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:55 schreef broma het volgende:
Oké Nober, dat zijn de initialen van de wereldkampioenen wielrennen + initiaal van de plaats waar zij wereldkampioen werden bvb de laatste PG-N = Philip Gilbert Nederland. AUB
diamant lippenstiftquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Het lijkt op een lippenstift.
[ afbeelding ]
Behalve nachtsloten toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:57 schreef IBAZ het volgende:
Volgens mij is het de sleutel van dr. Who. Hier maakt hij alle sloten mee open.
En niet eens het antwoord in je eigen topic plaatsenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:55 schreef broma het volgende:
Of topicslotjes.quote:
quote:
De sonic screwdriver?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:57 schreef IBAZ het volgende:
Volgens mij is het de sleutel van dr. Who. Hier maakt hij alle sloten mee open.
En dit idd!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen ene kut m*t logica te maken.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:00 schreef 0108daniel het volgende:
Het is een storonk.
Gebruikte de metselaars vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |