Je bent zelf een gans.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef broma het volgende:
Ik probeer een nieuwe foto van het ganse voorwerp, even geduld!!
Gansquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:06 schreef broma het volgende:
Ik probeer een nieuwe foto van het ganse voorwerp, even geduld!!
Hogedrukpoepstamper.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:12 schreef Basp1 het volgende:
Het lijkt wel alsof er diamantjes op zitten.
Is het van je oom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:13 schreef LasTeR het volgende:
Hee, wacht dit komt me erg bekend voor. Broma, ik zal even mijn oom bellen die weet dit vast.
In welke roestige kut heeft die gezeten danquote:
Nee sorry. Dit vind ik één van de mindere grappen in dit topic.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
O mijn god, TS is Abe!
[ afbeelding ]
Sorry, ik zal 'm wat kleiner makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry. Dit vind ik één van de mindere grappen in dit topic.
Snel, laat het hem zeggen voor hij vermoord word.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef LasTeR het volgende:
Há, mijn oom heeft me gebeld en heeft antwoord!!!
Oké...quote:
Het antwoord staat er gewoon boven, lees dat even als je die foto net gemaakt hebt tenminste.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:29 schreef broma het volgende:
Nee sorry Gloorbek, je bent het aan het verprutsen, ik stel een serieuse vraag, dacht op een eerlijk forum te zitten maar ik heb mij vergist, sorry voor de gekken!!
Plaats de hele text die er achter staat aub, dat helpt misschien voor de context.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:29 schreef broma het volgende:
Nee sorry Gloorbek, je bent het aan het verprutsen, ik stel een serieuse vraag, dacht op een eerlijk forum te zitten maar ik heb mij vergist, sorry voor de gekken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |