Nee, mijn vertaling klopte niet. Heb het nog es nageluisterd, ze spreekt constant in de "had ik gedaan, en zou ik gedaan hebben" tijd (is een grammaticale naam voor, even geen zin het op te zoeken).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:44 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Oliva zei ze hun gewaarschuwd had. Maar de meisjes haar niet echt begrepen.
Maar Oliva zou de meisjes toch niet gewaarschuwd hebben als ze terugwaarts wandelden?...
Dus het tijdstip klopt niet.
De foto's zijn genomen vanaf onderaan gefotografreerd.quote:Wat bedoel je met "vanaf onderaan genomen"?
Die is er niet. Zonnebrand, elke soort / factor dan ook moet je gewoon om de zoveel uur weer smeren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:18 schreef Mula het volgende:
[..]
Er is ook zonnebrand wat je maar een keer per dag hoeft te smeren. Als dat de dagen daarvoor goed werkte, zou ik voor een relatief korte wandeling op de berg niet extra zonnebrand meenemen.
Gezien. Er komt maar 1 woord in mij op; o shit, ze zullen toch niet zo dom geweest zijn om dit pad te nemen. Er zijn zoveel mogelijkheden om een (fatale) smak te maken en na dit gezien hebbend, verbaasd een noodoproep op dit pad mij niet meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je deze video al gezien?
http://www.telemetro.com/(...)35.html#.U7UACbHp2iT
Korte plaatjessamenvatting staat in de OP.
Dat vond ik ook in de 1vandaag reportage die gisteren is uitgezonden naar voren komen, ik meende bij moeder wat twijfel te zien, maar door de stellige uitspraken van haar man ging ze in zijn mening mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het komt mijns inziens vooral door Hans Kremers (die ik prima begrijp en respecteer, daar niet van). Die pusht heel erg een misdrijfscenario. Deels idd omdat hij niet kan of wil geloven dat zijn dochter "domme beslissingen" gemaakt heeft, maar ook omdat de feiten zo vreemd zijn.
Dank je, die kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:47 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
De foto's zijn genomen vanaf onderaan gefotografreerd.
http://www.volkskrant.nl/(...)ris-en-Lisanne.dhtml
''Tussen 1 en 4 uur 's nachts zijn er negentig foto's genomen. De meesten zijn zwart, maar op enkele staat een rotswand van onderaf gefotografeerd.''
Dit vind ik vreemd.
Dus hier denk ik nu aan.quote:''Tussen 1 en 4 uur 's nachts zijn er negentig foto's genomen. De meesten zijn zwart, maar op enkele staat een rotswand van onderaf gefotografeerd.''
Dit vind ik vreemd
Idd, vooral die "grot" vond ik treffend. Peter R. de Vries vond dat ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook in de 1vandaag reportage die gisteren is uitgezonden naar voren komen, ik meende bij moeder wat twijfel te zien, maar door de stellige uitspraken van haar man ging ze in zijn mening mee.
Punt blijft:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:52 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Dus hier denk ik nu aan.
Wekt de indruk dat ze een paar meter downstairs zijn gevallen (gegooit hoe dan ook), daar terecht zijn gekomen, en misschien niet eens zo heel ver downstairs maar wel zo dat ze er niet meer uit konden. Toen uit paniek foto's hebben gemaakt. Maar dat is de indruk die het nu op mij wekt. Hoeft niemand mee eens te zijn.
In de tropen blijf je idd de hele dag door smeren, met een bleke huid in de volle zon (ja, eigen ervaring).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die is er niet. Zonnebrand, elke soort / factor dan ook moet je gewoon om de zoveel uur weer smeren.
Ken jij het gebied daar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:50 schreef Rubella het volgende:
Mij is altijd door (indianen) gidsen verteld dat als je voor een groene muur komt en je hebt geen gids, dan omdraaien. De gevaren zijn te groot.
Klopt, en ergens ook wel logisch. Het lijkt mij als ouder moeilijk te geloven dat mijn kind "schuldig" zou zijn aan haar eigen overlijden, dat je dat niet wilt geloven en eigenlijk uit zelfbescherming naar een andere verklaring zoekt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Idd, vooral die "grot" vond ik treffend. Peter R. de Vries vond dat ook.
Het was duidelijk naar een misdrijf toeredenerend.
Eensquote:Een foto waar je nauwelijks iets op ziet een "grot" noemen is geen objectieve benadering. Ik snap hem, daar niet van, maar objectief gezien is het niet heel "zuiver".
Dat zegt ie in EenVandaag, zie OP bovenaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:58 schreef caracamel68 het volgende:
Ik heb dat niet eens gezien met Peter R. de Vries. Even een link zoeken!
Ik vind dat dus ook.
Als de meisjes idd beneden iets van een grot of iets waren, en daar dus niet meer uit konden komen.
Maar het wel regende dus dan daarna zo zijn hun lichaamsdelen toch door de rivier meegenomen??
Ik ga de link even zoeken van Peter R de Vries.
Ik heb op een aantal continenten in regenwouden rondgehuppeld, waaronder Costa Rica. Dit lijkt erg op dit gebied. Dat is gewoon een groene muur om je heen met af en toe een vennetje of een waterval.quote:
Die rode auto is al debunked en aan de Boquete kant (waar de meiden waren is niks, geen wegen, geen bereik, alleen een paar huisjes zoals in de OP)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:03 schreef VaLkyRie het volgende:
Kwam dit blog weer tegen: http://www.rtvutrecht.nl/(...)en-kris-vermist.html
Best raar om nu die data te lezen en af te zetten tegen de data die we nu pas weten van Kris en Lisanne. Op dat blok reppen ze btw over gevonden afval op 12 en 13 april. Misschien eten wat ze bij zich hebben. Moeilijk na te gaan wat destijds wel en niet zo was. Zelfde geldt voor die rode auto die gezien zou zijn.
Het gaat hier over dit padquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:01 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ik heb op een aantal continenten in regenwouden rondgehuppeld, waaronder Costa Rica. Dit lijkt erg op dit gebied. Dat is gewoon een groene muur om je heen met af en toe een vennetje of een waterval.
Als je een aantal trektochten onder leiding van een gids doet, dan leer je diep respect te hebben voor de jungle. Klimmen en dalen op de (altijd) glibberige paden, dieptes aan de kant van de weg die je moeilijk ziet. De mogelijkheden om een ongeluk te krijgen zijn legio.
Ik heb geen idee waar die koeien lopen, maar kan me voorstellen op het "platform" van Alto Romero:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:13 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Thanks! Gezien!
Nog een vraagje: rond minuut 4:30 zie je een aantal van die koeien lopen en daarna een soort klein huisje waar ze aan het rusten/schuilen zijn.
Ligt deze locatie nog voor de locatie van waar hun resten zijn gevonden? Met andere woorden zouden ze hier uberhaupt geweest kunnen zijn?
Daar waar die koeien lopen ziet er namelijk uit als een redelijk open gebied. Dat lijkt mij namelijk nou juist een goede plek om te verblijven en een locatie met een grote kans om (vanuit de lucht) gespot en gered te worden.
Kwam dat oude nieuws toevallig vandaag weer ergens tegen. Het ging indertijd om een mogelijke schuilplaats die iemand ontdekt had. Het leek alsof er wat mensen gerust hadden en ze vonden een chipszak met daarin wat afval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:03 schreef VaLkyRie het volgende:
Op dat blok reppen ze btw over gevonden afval op 12 en 13 april. Misschien eten wat ze bij zich hebben. Moeilijk na te gaan wat destijds wel en niet zo was.
Dat komt dan niet overeen met het filmpje waar El Matador op doelt, want dat is een "pad" dat eigenlijk niet de naam pad mag hebben. Of zijn de ouders misschien niet zover gegaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:04 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het gaat hier over dit pad
zo beschrijven de ouders het in de VK :
volgens de ouders van Kris Kremers is het onwaarschijnlijk dat hun dochter in de jungle is verdwaald. 'Ze hebben het nu met eigen ogen gezien en er is eigenlijk maar één pad', zegt de woordvoerster van de familie. 'Het gaat voor- of achteruit, dus waarom zijn ze niet terug gelopen?
Wat was er met die rode auto dan? Indianenenverhaal? Ik was alweer vergeten dat ze het er toen over hadden...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die rode auto is al debunked en aan de Boquete kant (waar de meiden waren is niks, geen wegen, geen bereik, alleen een paar huisjes zoals in de OP)
Geen idee, maar het was in Boquete, in Chiriqui. Toen waren de meiden al op de Mirador en stonden ze in die quebrada foto's te nemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Wat was er met die rode auto dan? Indianenenverhaal? Ik was alweer vergeten dat ze het er toen over hadden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |