abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143098426
quote:
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag: hoe zijn de schoenen, botten en rugzak vanaf die plek bij de rivier terechtgekomen?
Als ik dàt wist, echt dan was de gehele zaak opgelost.
Ikzelf zou het belangrijk vinden waar de laatste foto's genomen zijn.
En dus die plaatsen gaan zoeken.
pi_143098462
Via @ websleuths

There's a new article in today's Panama America where the parents of Kris still maintain that there could have been third-party involvement in the death of Kris and Lisanne. Their doubts are based among other factors on the emergency call made just an hour later having reached the CD, which means that they could not have gotten so quickly to the river which swept them away. So he is saying he doubts it's a river crossing accident. At this point I think he should hire a private investigator to find out what happened.

http://www.panamaamerica.com.pa/prov...r-manipulacion
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143098480
Gaat lekker met al die tijdstippen:

"It's very strange all that day and Lisanne Kris was showing happy to the vegetation, the report records that the last picture was taken at 2:00 pm that day and between 3:00 pm and 4:00 pm, are told us, registering a emergency call on your mobile phone, in which the time between one thing and another is very short and could not have come close to the river in which the evidence was found. "

bron: http://www.panamaamerica.(...)o-haber-manipulacion
pi_143098497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:56 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Als ik dàt wist, echt dan was de gehele zaak opgelost.
Ikzelf zou het belangrijk vinden waar de laatste foto's genomen zijn.
En dus die plaatsen gaan zoeken.
tja wat een vraag he ! :Y)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143098525
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:52 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag: hoe zijn de schoenen, botten en rugzak vanaf die plek bij de rivier terechtgekomen?
Als het in de jungle regent, dan regent het ook met hoofdletters. Zeker in het begin van het regenseizoen. Er kunnen dan beekjes gevormd zijn die de zaken meegenomen hebben naar het laagste punt. En dit is meestal een rivier.
pi_143098548
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:58 schreef Stupidisco het volgende:
Gaat lekker met al die tijdstippen:

"It's very strange all that day and Lisanne Kris was showing happy to the vegetation, the report records that the last picture was taken at 2:00 pm that day and between 3:00 pm and 4:00 pm, are told us, registering a emergency call on your mobile phone, in which the time between one thing and another is very short and could not have come close to the river in which the evidence was found. "

bron: http://www.panamaamerica.(...)o-haber-manipulacion
Lekker ruim tijdframe ook; noodoproep tussen 15:00 en 16:00 uur.
pi_143098680
quote:
tja wat een vraag he !
Helaas ik ben daar nooit geweest.
De gidsen kennen het gebied wèl! daar op hun duimpje.
De foto's zijn van onderaf genomen,... De foto's geven zwarte foto's, rotsen en een paar takken.
Wekt op mìj de indruk dat ze ..naar beneden gevallen zijn ergens in dat gebied (of gegooit) of iets?

Ik kan er echt geen wijs meer uit worden.
pi_143098854
Goed, ik heb hem nu zo.

De discussie over van wie welke beha was heb ik achterwege gelaten:
• maakt het onnodig gecompliceerd
• Kris strapless en Lisanne zwart klopt met de foto's
• voor de zaak is het niet heel erg belangrijk

Wat vinden we er zo van?

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143098925
Getuigen verklaringen kloppen niet, en waarom niet?
Waarom liegt de mevrouw van de taalschool?
Want ze loog ze zei dat ze op dat tijdstip de meisjes gezien zou hebben.
Die meiden waren toen allang aan het wandelen die pianista.
Het klopt van geen kant en dat maakt het zo moeilijk ook.
pi_143098929
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:09 schreef El_Matador het volgende:
Goed, ik heb hem nu zo.

De discussie over van wie welke beha was heb ik achterwege gelaten:
• maakt het onnodig gecompliceerd
• Kris strapless en Lisanne zwart klopt met de foto's
• voor de zaak is het niet heel erg belangrijk

Wat vinden we er zo van?

[ afbeelding ]
Zonnebrand . Ze moeten zich bewust zijn geweest van het verbrandingsgevaar tijdens de wandeling op het open terrein.
pi_143098946
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:11 schreef Rubella het volgende:

[..]

Zonnebrand . Ze moeten zich bewust zijn van het verbrandingsgevaar tijdens de wandeling op het open terrein.
Staat erbij, zeker de rossige Kris kan niet zonder idd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143098967
-edit- antwoord al gegeven door iemand-
pi_143099007
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:12 schreef Za het volgende:

[..]

[..]

Die was achtergelaten op de kamer, net als haar paspoort.
Ik zie die rugzak niet op de foto's, kan jij hem aanwijzen?

dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:14:45 #189
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143099052
Die zwarte lycra komt toch van een getuigenverklaring die sowieso niet kan kloppen?
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143099078
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:14 schreef Domnivoor het volgende:
Die zwarte lycra komt toch van een getuigenverklaring die sowieso niet kan kloppen?
Klopt, maar het is wel logisch als je de foto op Schiphol bekijkt.

pi_143099093
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:13 schreef El_Matador het volgende:

Ik zie die rugzak niet op de foto's, kan jij hem aanwijzen?
Het enige dat ik weet is dat vanaf het begin is gemeld dat de rugzak van Kris op haar kamer is gevonden net als haar paspoort, tesamen met foto's om dit te onderbouwen, deze foto's zijn geplaatst hier zag ik.

Welke rugzak zie jij niet?
pi_143099133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zou een zwarte! lycra een erg slechte keuze vinden voor een wandeling. Hooguit als je erg vroeg vertrekt en het is nog fris. Het zwart en de soort stof zorgt ervoor dat je na een kwartier in de volle zon gekookt bent.
  † In Memoriam † dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:18:40 #193
240917 Mula
pi_143099197
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Staat erbij, zeker de rossige Kris kan niet zonder idd.
Er is ook zonnebrand wat je maar een keer per dag hoeft te smeren. Als dat de dagen daarvoor goed werkte, zou ik voor een relatief korte wandeling op de berg niet extra zonnebrand meenemen.
pi_143099292
quote:
Er is ook zonnebrand wat je maar een keer per dag hoeft te smeren. Als dat de dagen daarvoor goed werkte, zou ik voor een relatief korte wandeling op de berg niet extra zonnebrand meenemen.
Wellicht heeft Kris zichzelf voor de wandeling ingesmeerd.
pi_143099312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:18 schreef Mula het volgende:

[..]

Mmm, kan, maar als je gaat zwemmen moet je elke zonnebrand opnieuw smeren. Ook zijn de tropen iets anders dan een gemiddeld dagje Scheveningen. Veel en vaak smeren is het devies. Verder was op de nachtkastjes en in de rest van de kamer geen flesjes van dergelijke producten te zien.
pi_143099376
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:18 schreef Mula het volgende:

[..]

Alles is mogelijk, maar met de tropische zon in Panama lijkt het me heel logisch om mee te nemen. Het staat niet in de weg, toch?

pi_143099386
quote:
Ze zijn er niet vanuit gegaan het een lange wandeling zou worden.
pi_143099422
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:15 schreef Za het volgende:

[..]

Het enige dat ik weet is dat vanaf het begin is gemeld dat de rugzak van Kris op haar kamer is gevonden net als haar paspoort, tesamen met foto's om dit te onderbouwen, deze foto's zijn geplaatst hier zag ik.

Welke rugzak zie jij niet?
Zie het plaatje met het overzicht. De trekrugzak met de lichtere band op de rug zoals op de foto in Bocas, waar Kris op staat met haar bruine zonnebril.

Die trekrugzak heb ik niet op de kamerfoto's gezien.

pi_143099469
Snap niet dat jullie met een ''rugzak'' bezig zijn.

Er zijn laatste foto's.
Waar ìk dus nu aan denk.
Een soort dal ofzo, waar de laatste foto's genomen zijn?
pi_143099494
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:23 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Ze zijn er niet vanuit gegaan het een lange wandeling zou worden.
Dat weet je niet natuurlijk. Kan goed zijn dat ze vooraf al hebben bedacht "als het leuk is, lopen we na de Mirador nog een stukje door".

Bovendien vind ik ~5 uur wandelen (2:15 omhoog en ~2:45 terug) geen korte wandeling waar je je niet in hoeft te smeren. Kris verbrandt snel en heeft echt zonnebrand nodig. Lijkt me echt een flesje wat je meeneemt op welke wandeling dan ook, ook al is/was deze voornamelijk door het dichte bos.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')