Niet op jou, als dat niet duidelijk was hoop ik nu.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:03 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Huh? waar is dat een reactie op?
Ok, dan zijn we het eens ;-)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet op jou, als dat niet duidelijk was hoop ik nu.
Op de zoekteams natuurlijk.
Mogelijk antwoord 1: De meiden dachten om 13:00: "zullen we nu al terug naar Boquete of kijken we nog even aan de andere kant, ahh moet kunnen, we gaan gewoon rond 15:00 weer terug, kijken of daar wat leuks is" - zou ik ook doen trouwensquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Vraag 1. Waarom zijn K & L doorgelopen na de Mirador? Tja, misschien wel omdat ze er gewoon zin in hadden. K was immers ook "ondernemend en vol initiatief" (http://www.answersforkris.com/kris/)
Vraag 2. Waarom heeft de "grote zoekactie" zich beperkt tot het mini-gebiedje rond de Mirador?
Dat blijft een raadsel.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:02 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Kijk, het zal wel weer aan mij liggen, maar als ik deze beelden zie, dan heb ik niet bepaald het idee dat verdwalen zo goed als onmogelijk is. Man, dat paadje is op sommige stukken nog geen meter breed. Het is blijkbaar het pad omdat er wat zand/modder in het midden ligt, maar tis dat ze het erbij zeggen. Je zou haast neonpijlen en vangrails verwachten als je afgaat op 'verdwalen is onmogelijk' maar ik durf te stellen dat, als dit de beelden van het pad zijn, je sneller verdwaalt dan je denkt. Als je op dat fucking paadje blijft misschien niet, maar als je em eenmaal kwijt bent zie je em ook niet zo snel weer terug!
Thanks! Gezien!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij 02-07 staan in de spoiler wat screencaps.
En op een gegeven moment kan ik me best voorstellen dat de blaas even geleegd moet worden en dat doe je denk ik toch niet graag vlakbij het pad.quote:
Eens. Heb ook al diverse plekken in het filmpje voorbij zien komen waar je volgens mij makkelijk van het pad af kan (om welke reden dan ook).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:02 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Kijk, het zal wel weer aan mij liggen, maar als ik deze beelden zie, dan heb ik niet bepaald het idee dat verdwalen zo goed als onmogelijk is. Man, dat paadje is op sommige stukken nog geen meter breed. Het is blijkbaar het pad omdat er wat zand/modder in het midden ligt, maar tis dat ze het erbij zeggen. Je zou haast neonpijlen en vangrails verwachten als je afgaat op 'verdwalen is onmogelijk' maar ik durf te stellen dat, als dit de beelden van het pad zijn, je sneller verdwaalt dan je denkt. Als je op dat fucking paadje blijft misschien niet, maar als je em eenmaal kwijt bent zie je em ook niet zo snel weer terug!
Eens! Als het Kris is althans, zie het niet goed. Voor de rest is die rugzak op de foto ook niet aangetroffen op de foto's die zijn gelekt van het appartement...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:10 schreef El_Matador het volgende:
Deze foto is trouwens vermoedelijk ook een van Kris (staat op Ingrid Lommers' Facebook):
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)1b4aee584e352b158f54
- rugzak lijkt de hare (staat voor haar) maar lijkt anders dan de gevonden rugzak
- zie de waterfles
- bergschoenen nauwelijks te zien maar ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat die blauwe schoen van haar was, op haar laatste foto lijken ze bruine bergschoenen, en hier ook...
- zie de zonnebril - anders dan de 2 (!) zonnebrillen in de rugzak
Foto is gemaakt in de buurt van Alto Boquete, althans dat zegt de beschrijving.
In Bocas del Toro, de eilanden, zijn geen bergen en kan dus niet daar gemaakt zijn.
Dit had ik vorige week ook al geschreven, Mata: Die foto is gemaakt aan de Caribische kust en verspreid voor de zoekactie. Rechts op de foto staat Edwin Cornelis, en zijn foto's van Kris en Lisanne zijn ook in de media terechtgekomen. Er is echt geen twijfel mogelijk dat dat Kris is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:10 schreef El_Matador het volgende:
Deze foto is trouwens vermoedelijk ook een van Kris (staat op Ingrid Lommers' Facebook):
Daar lijkt het afgaande op de foto's in ieder geval niet op. Met name de laatste foto van Kris lijkt redelijk spontaan gemaakt en daar heeft ze geen rugtas bij zich. Lisanne zal er eentje op haar rug hebben bij het maken van de foto. Zou natuurlijk kunnen dat er nog een rugtas van Kris naast staat maar lijkt me gezien de spontaan ogende foto niet het geval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:18 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Eens! Als het Kris is althans, zie het niet goed. Voor de rest is die rugzak op de foto ook niet aangetroffen op de foto's die zijn gelekt van het appartement...
Zelf heb ik altijd gedacht dat de meiden allebei een rugzak hebben gehad.
Hmm, flink hoge klif voor de kust dan. Maar het lijkt kalksteen en niet vulkanisch, ok.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit had ik vorige week ook al geschreven, Mata: Die foto is gemaakt aan de Caribische kust en verspreid voor de zoekactie. Rechts op de foto staat Edwin Cornelis, en zijn foto's van Kris en Lisanne zijn ook in de media terechtgekomen. Er is echt geen twijfel mogelijk dat dat Kris is.
Beide GSMs, beide bh's in 1 rugzak lijkt me ook heel onlogisch als je er 2 bij je hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:23 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Daar lijkt het afgaande op de foto's in ieder geval niet op. Met name de laatste foto van Kris lijkt redelijk spontaan gemaakt en daar heeft ze geen rugtas bij zich. Lisanne zal er eentje op haar rug hebben bij het maken van de foto. Zou natuurlijk kunnen dat er nog een rugtas van Kris naast staat maar lijkt me gezien de spontaan ogende foto niet het geval.
Je zou verwachten als ze van plan waren om te zwemmen o.i.d. ze ook wel iets van een handdoek mee hadden genomen. Met handdoeken erbij zou je dan weer verwachten dat ze dan ook wel een 2e rugtas mee hadden genomen om het 'gewicht' een beetje te verdelen onder elkaar.
Denk zelf dat ze dus erg weinig spullen meehadden en dus daadwerkelijk ook met maar 1 rugtas op weg zijn gegaan.
Eensquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:25 schreef El_Matador het volgende:
Beide GSMs, beide bh's in 1 rugzak lijkt me ook heel onlogisch als je er 2 bij je hebt.
Maar ik spot die rugzak nergens in hun appartement.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, flink hoge klif voor de kust dan. Maar het lijkt kalksteen en niet vulkanisch, ok.
Helder, dus dan blijven de andere punten staan. De rugzak lijkt echt anders (zie het motief wat aan de buitenkant zit op de gevonden tas).
Wellicht de tas van de andere dame of heer op de foto?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:29 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Maar ik spot die rugzak nergens in hun appartement.
oh wacht, die hebben al een tas op hun rug. Dus dat zou dubbelop zijn. Vreemd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:30 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Wellicht de tas van de andere dame of heer op de foto?
De gevonden rugtas is van Lisanne, zoals ze bij zich had op schilhol.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:10 schreef El_Matador het volgende:
- rugzak lijkt de hare (staat voor haar) maar lijkt anders dan de gevonden rugzak
- zie de waterfles
- bergschoenen nauwelijks te zien maar ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat die blauwe schoen van haar was, op haar laatste foto lijken ze bruine bergschoenen, en hier ook...
In Bocas del Toro, de eilanden, zijn geen bergen en kan dus niet daar gemaakt zijn.
Dat broekje van Kris en de lycra van Lisanne hebben ook geen zakken. Ik ken weinig vrouwen die hun telefoon in hun zak dragen idd. Zeker niet als je gaat hiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:29 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Maar ik spot die rugzak nergens in hun appartement.
En ik heb nooit mijn telefoon in mijn zak.
Ze hadden meerdere zonnebrillen bij zich. Er lag er ook nog 1 op het bed van hun kamer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:10 schreef El_Matador het volgende:
- zie de waterfles
Ok, in de zijvakjes met rits zou inderdaad goed kunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:36 schreef El_Matador het volgende:
Daarom: ik denk echt maar 1 rugzak (of de andere rugzak moet verloren gegaan zijn en toen de spullen in de overgebleven rugzak gedaan).
Precies, dat dacht ik dus ook. op WS zei men echter dat de gevonden rugzak die van Kris was (wat ik niet geloofde).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:35 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
De gevonden rugtas is van Lisanne, zoals ze bij zich had op schilhol.
Geruit van buiten, blauw van binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vakje binnenin, bij de rug. Wat veel rugzakken hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ok, in de zijvakjes met rits zou inderdaad goed kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |