abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143078072
Verleden jaar een smart tv gekocht bij media markt, in mei van dit kwam er rood haar streepje in het beeld, media markt gebeld, enz.. na een lange tijd kwam er eindelijk een montuur van ce repair bij ons thuis langs, die heer is slechts 10 minuten binnen geweest, en niets gedaan omdat onze tv kapot gegaan was door water... de tv staat normaal in de woonkamer.. de heer haalde de achterkant eraf ging op zijn knieėn erachter en nam een foto met zijn mobiel.

Mijn vrouw kreeg niets te zien, waar en hoe het komt over de waterschade.. kortom na lang aandringen bij media markt omdat ik graag die foto wilde zien, kreeg ik hem binnen per mail..

CE repair blijft aanvoeren dat dit hun bewijst last is, maar die foto is niet uit onze tv, nu mij vraag om hulp, komt bij iemand deze foto bekend voor, omdat linksonder ook een nummer staat

https://www.mixturecloud.com/media/oVdCz90L

Deze foto zelf genomen van de achterkant van onze tv, ik kan niets vinden wat er maar iets op lijkt ook geen waterschade aan de printplaten groene/witte uitslag

https://www.mixturecloud.com/media/wb3H1IH5

Alle tips en hulp zijn welkom

Martin

[ Bericht 2% gewijzigd door babbyshop op 05-08-2014 07:16:09 ]
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
pi_143078127
Wgr
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Forum Admin dinsdag 5 augustus 2014 @ 07:29:03 #3
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_143078154
schupje WGR
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_143078176
Begin eens je beklag te doen bij Mediamarkt dat die foto niet de foto van jouw tv is.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_143078214
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:10 schreef babbyshop het volgende:

omdat linksonder ook een nummer staat
IMG_1912. Ofwel foto 1912 die met het toestel is gemaakt. Typisch een nummer waar je niets aan hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 augustus 2014 @ 07:48:50 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143078238
Staat in de exit info misschien nog het moment van opname van de foto?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143078245
Wij zijn natuurlijk bij media markt langs geweest, en die gaan ervan uit dat ce repair de waarheid spreekt, en ze wilde echt niet de tv open maken om te vergelijken...
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 07:56:41 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_143078283
Mediamarkt :') De reden dat ik nooit meer naar die schreeuwtent ga, is dat ze garanties gewoon afwijzen met een k*tsmoesje.
Na het grote succes van "waterschade" bij telefoons hebben ze dat nu dus uitgebreid naar TV's :X

Dit lijkt me een mooi moment om je rechtsbijstandsverzekering te bellen. Daarbij: misschien hebben ze de TV wel nat gemaakt voordat ze hem verkochten.
censuur :O
pi_143078284
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:48 schreef Ynske het volgende:
Staat in de exit info misschien nog het moment van opname van de foto?
staat niets in, al gekeken,

bedankt voor de tip
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
  PR/Manusje van alles dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:01:38 #10
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143078313
Ga naar die toko, schroef hem daar op de balie open.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_143078339
Kansloos van de Mediamarkt. Open een Twitteraccount en doe daar je beklag.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143078415
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga naar die toko, schroef hem daar op de balie open.
en dan??? die jongens moeten de hele dag mensen aan horen die klachten hebben zal hun een zorg zijn of het wel of niet klopt, ze zeggen gewoon ik heb daar geen verstand van...
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:15:04 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143078433
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:13 schreef babbyshop het volgende:

[..]

en dan??? die jongens moeten de hele dag mensen aan horen die klachten hebben zal hun een zorg zijn of het wel of niet klopt, ze zeggen gewoon ik heb daar geen verstand van...
Ik denk dat je beter een nieuwe tv kan kopen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:16:51 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143078456
Bel je rechtsbijstand. De enige manier. Of schrijf een aangetekende naar het hoofdkantoor van Mediamarkt en doe je beklag. Vertel ze, dat je hen een bepaalde periode geeft om het op te lossen, voordat je verdere stappen gaat ondernemen. Hint op Kassa en Radar en zo. En op berichten op Facebook en Twitter. En vermeld tussen neus en lippen door je rechtsbijstand. Wijs ze erop, dat het tamelijk onwaarschijnlijk is, dat een tv, in een huiskamer, waterschade oploopt, tenzij hij net uit een overstromingsgebied komt.

Overigens, als zij beweren dat hij door waterschade kapot is gegaan, kun je hem claimen bij je inboedelverzekering. Je hebt tenslotte het rapport van mensen die er verstand van hebben, dat het ook echt zo is :P
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_143078503
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter een nieuwe tv kan kopen.
daar gaat het mij niet om, het gaat mij vooral om dat ze met een valse foto aan komen, niet media markt maar ce repair Dordrecht dat vindt ik het ergste, daarom mijn vraag om hulp was of iemand heel misschien weleens die foto gezien had.
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
pi_143078511
Eerst aangetekende brief sturen met daarin een termijn die ze krijgen om het probleem op te lossen.
Doen ze daar niets mee, dan uit handen geven aan de rechtsbijstandvertekering.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:31:51 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143078593
Hoe willen ze trouwens bewijzen dat die foto inderdaad een foto van jouw tv is? Er zijn immers al 1912 foto's gemaakt met die camera. Kan best de foto van iemand anders zijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_143078625
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe willen ze trouwens bewijzen dat die foto inderdaad een foto van jouw tv is? Er zijn immers al 1912 foto's gemaakt met die camera. Kan best de foto van iemand anders zijn.
Er is een reparateur bij TS thuis geweest, zijn woord weegt zwaarder dan dat van TS.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143078697
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Er is een reparateur bij TS thuis geweest, zijn woord weegt zwaarder dan dat van TS.
Is de reparateur beėdigd dan?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:43:13 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143078741
Die tweede foto die je zelf hebt genomen, is niet echt onder dezelfde hoek gemaakt. Naast die eerste foto zegt die tweede mij weinig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143078759
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Is de reparateur beėdigd dan?
Nee, maar dat is wel hoe MM erover denkt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143078845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe willen ze trouwens bewijzen dat die foto inderdaad een foto van jouw tv is? Er zijn immers al 1912 foto's gemaakt met die camera. Kan best de foto van iemand anders zijn.
daar gaat het mij om, niets komt overeen, normaal moeten een montuur de tv type/nummer erbij zetten op een papiertje als bewijs op de foto...
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:51:03 #23
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143078851
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Er is een reparateur bij TS thuis geweest, zijn woord weegt zwaarder dan dat van TS.
Dat werkt als je een beėdigd ambtenaar bent. Verder dus niet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:52:11 #24
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143078869
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:50 schreef babbyshop het volgende:

[..]

daar gaat het mij om, niets komt overeen, normaal moeten een montuur de tv type/nummer erbij zetten op een papiertje als bewijs op de foto...
Laat een onafhankelijk reparateur komen en een rapport opmaken. Stuur dat naar de MM en eis actie. Oh, en dat ze je onafhankelijk reparateur betalen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_143078894
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:43 schreef Lienekien het volgende:
Die tweede foto die je zelf hebt genomen, is niet echt onder dezelfde hoek gemaakt. Naast die eerste foto zegt die tweede mij weinig.
Die dikke plak links op de foto van de reparateur zit helemaal niet in de TV van TS.
pi_143078928
Ga op een drukke middag naar die Mediamarkt (met je TV en uitgeprinte foto) en ga een beetje stampij maken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:59:08 #27
54408 Parzival
Where it happens
pi_143078948
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:57 schreef bijdehand het volgende:
Ga op een drukke middag naar die Mediamarkt (met je TV en uitgeprinte foto) en ga een beetje stampij maken.
met een foto waarin je bewijst dat je je eigen TV hebt open geschroefd.. waardoor garantie gelijk vervalt..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_143078974
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:59 schreef Parzival het volgende:

[..]

met een foto waarin je bewijst dat je je eigen TV hebt open geschroefd.. waardoor garantie gelijk vervalt..
Nee hoor, gewoon de foto van CE.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143078976
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:59 schreef Parzival het volgende:

[..]

met een foto waarin je bewijst dat je je eigen TV hebt open geschroefd.. waardoor garantie gelijk vervalt..
Onzin
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_143079004
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:54 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die dikke plak links op de foto van de reparateur zit helemaal niet in de TV van TS.
juist, toen ik die foto zag, dacht ik direct dat is niet uit onze tv, daarom heel benieuwd of iemand hem al eens meer gezien had, zelf hem al door google gehaald zonder succes.
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
pi_143079011
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat werkt als je een beėdigd ambtenaar bent. Verder dus niet.
Wettelijk gezien heb je gelijk, maar voorlopig werkt het voor de MM wel zo en zit TS gewoon in de shit.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Official ESF Kreviewer dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:06:00 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_143079049
Maar eh, buiten alle 'dit is niet mijn tv vriend' discussies om, wat ga je nu doen dan?
pi_143079061
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:59 schreef Parzival het volgende:

[..]

met een foto waarin je bewijst dat je je eigen TV hebt open geschroefd.. waardoor garantie gelijk vervalt..
hij was toch al door CE repair total los verklaard. door die foto, die zogenaamd door die montuur gemaakt was
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
pi_143079165
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:06 schreef Kreator het volgende:
Maar eh, buiten alle 'dit is niet mijn tv vriend' discussies om, wat ga je nu doen dan?
tja dan mag media markt het uit zoeken met ce repair, media markt is de opdrachtgever aan ce repair zo komt media markt in slecht nieuws door ce repair, snap je het nog een beetje???...
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:14:25 #36
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_143079167
Ik zou inderdaad eerst even contact opnemen met de Mediamarkt. Zij huren CE repair in, dus wanneer de uitslag niet klopt, moet je het eerst aan hun mede delen. Jouw garantie vervalt door een valse foto. Ik zou echter ook nog even detailopnames maken van de groen printplaat, uit verschillende hoeken, naast de overzichtsfoto. Dat geeft een duidelijker beeld.

Daarna kan je andere stappen ondernemen, aangetekende brief, rechtsbijstand. dat zouden mijn opties zijn. Mocht je geen rechtbijstandsverzekering hebben zou ik bijvoorbeeld naar Kassa stappen of contact opnemen met Consuwijzer ( http://www.consuwijzer.nl/contact)
pi_143079196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:14 schreef babbyshop het volgende:

[..]

tja dan mag media markt het uit zoeken met ce repair, media markt is de opdrachtgever aan ce repair zo komt media markt in slecht nieuws door ce repair, snap je het nog een beetje???...
Met alleen dit topic bereik je niks, snap je dat nog? Wat ga je doen? Naar de winkel? Of alleen topics openen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143079207
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:14 schreef Ronhui het volgende:
Ik zou inderdaad eerst even contact opnemen met de Mediamarkt. Zij huren CE repair in, dus wanneer de uitslag niet klopt, moet je het eerst aan hun mede delen. Jouw garantie vervalt door een valse foto. Ik zou echter ook nog even detailopnames maken van de groen printplaat, uit verschillende hoeken, naast de overzichtsfoto. Dat geeft een duidelijker beeld.

Daarna kan je andere stappen ondernemen, aangetekende brief, rechtsbijstand. dat zouden mijn opties zijn. Mocht je geen rechtbijstandsverzekering hebben zou ik bijvoorbeeld naar Kassa stappen of contact opnemen met Consuwijzer ( http://www.consuwijzer.nl/contact)
alles is al door gestuurd naar media markt. wachten op antwoord, ze waren niet blij
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:18:51 #39
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_143079228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:17 schreef babbyshop het volgende:

[..]

alles is al door gestuurd naar media markt. wachten op antwoord, ze waren niet blij
Goed dat ze niet blij zijn, CE repair geeft de Mediamarkt een slechte naam. Misschien komt er nog een leuke compensatie uit :) succes! ^O^
pi_143079264
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Met alleen dit topic bereik je niks, snap je dat nog? Wat ga je doen? Naar de winkel? Of alleen topics openen?
zeker niet, winkel helpt niet ze krijgen tientalen mensen per dag over de vloer met klachten waarvan ik er 1 van bent.

Ik hoopte via deze topic dat iemand de valse foto eerder gezien had, dan had ik link ook naar media markt kunnen sturen.
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
pi_143079281
zoiets meegemaakt bij die andere kutzaak..de micro
m'n moeder beetje extra garantie aannpraten, och wel makkelijk misschien, valt de tv stuk na 1 1/2 jaar, gaat ze terug en wordt ze afgescheept met geen nieuwe/vervangende tv, toen ging de killerkip even mee..opgelost..slotje :)

hier moet je gewoon werk van maken en je niet laten afpoeieren, wat 'n kutstreek weer..verkopen gaat ze beter af..daarom online bij die Coronel broers...en Philips...wat 'n service toen ik ze nodig had ^O^
pi_143079309
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:24 schreef killerkip69 het volgende:
zoiets meegemaakt bij die andere kutzaak..de micro
m'n moeder beetje extra garantie aannpraten, och wel makkelijk misschien, valt de tv stuk na 1 1/2 jaar, gaat ze terug en wordt ze afgescheept met geen nieuwe/vervangende tv, toen ging de killerkip even mee..opgelost..slotje :)

hier moet je gewoon werk van maken en je niet laten afpoeieren, wat 'n kutstreek weer..verkopen gaat ze beter af..daarom online bij die Coronel broers...en Philips...wat 'n service toen ik ze nodig had ^O^
Garantie omdat je de tv laat vallen.?
Ok.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_143079324
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Garantie omdat je de tv laat vallen.?
Ok.
:') |:(
pi_143079344
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:27 schreef killerkip69 het volgende:

[..]

:') |:(
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:24 schreef killerkip69 het volgende:
valt de tv stuk na 1 1/2 jaar,
Wat voor debiel dialect is dit dan?
:')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:33:59 #45
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143079404
weet niet of het nog nuttig kan zijn dit, maar de foto die die mediamarkt aan je liet zien, daar is i.i.g. helemaal nergens iets van waterschade te zien....

Dat smoezelige creme kleurige spul is een soort lijm/smeersel zo te zien.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:37:55 #46
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143079471
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

[..]

Wat voor debiel dialect is dit dan?
:')

idd.

zoiets als de deur toe doen? Of het raam los doen :') _O-
pi_143079629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:33 schreef RaymondK het volgende:
weet niet of het nog nuttig kan zijn dit, maar de foto die die mediamarkt aan je liet zien, daar is i.i.g. helemaal nergens iets van waterschade te zien....

Dat smoezelige creme kleurige spul is een soort lijm/smeersel zo te zien.
de foto moet gemaakt zijn onder die middelste lichtbruine print plaat waar je die twee kabels erin ziet gaan, zie jij iets???? ik niet
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:46:40 #48
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_143079635
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:49 schreef babbyshop het volgende:
Wij zijn natuurlijk bij media markt langs geweest, en die gaan ervan uit dat ce repair de waarheid spreekt, en ze wilde echt niet de tv open maken om te vergelijken...
Dan maak jij te tv toch open waar de servicemedewerker bij staat.
Veel stennis schoppen uiteraard.

Of maak een filmpje en zet dat op Twitter
So we just called him Fred
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:56:27 #49
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143079817
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:46 schreef babbyshop het volgende:

[..]

de foto moet gemaakt zijn onder die middelste lichtbruine print plaat waar je die twee kabels erin ziet gaan, zie jij iets???? ik niet
schroef die onderste metalen strip er eens af (ik denk dat je daar bedoelt waar die 2 flatcables d'r in verdwwijnen)
En maak nog eens wat goeie foto's. Scherpe....
ik zie geen watershcade
pi_143080111
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:56 schreef RaymondK het volgende:

[..]

schroef die onderste metalen strip er eens af (ik denk dat je daar bedoelt waar die 2 flatcables d'r in verdwwijnen)
En maak nog eens wat goeie foto's. Scherpe....
ik zie geen watershcade
volgens mijn zoon van 20 hebt die montuur alleen de achterkant eraf gehaald, voor de rest niets

ga zo even wat foto's van dicht bij maken..
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
pi_143081047
Misschien ben ik te simpel, maar ik zou de MM schriftelijk in gebreke stellen.

Even kort (!) de gang van zaken opsommen:

datum: defect gemeld
datum: monteur constateert waterschade
datum: waterschade betwist en fotobewijs opgevraagd
datum: foto ontvangen
datum: aangegeven dat foto niet van mijn tv is
datum: nogmaals contact met MM, verzocht bla bla
datum: nogmaals contact met MM, verzocht bla bla

Geef aan dat je van mening bent dat je onjuist wordt behandeld en niet serieus genomen voelt door MM. Dat je MM daarom bij dezen in gebreke stelt en ze vriendelijk doch dringend voor een laatste maal verzoek de boel op te lossen. Geef ze 14 dagen om opnieuw een monteur te laten komen om het defect onder garantie te verhelpen. Geef aan dat je de TV anders door een derde zult laten repareren en de kosten op MM verhaalt.

Volgens mij is dat de enige juiste weg
pi_143081101
Overigens zou ik het niet over een 'valse' foto hebben, maar het op een vergissing houden. Of er helemaal niets over zeggen. Het doet er niet toe: die TV moet gerepareerd worden.
pi_143081246
Een optie is de inboedelverzekeraar inschakelen want bij waterschade zouden die moeten vergoeden.

Leg ze het verhaal voor en vraag of hun expert kan komen kijken en een rapport opmaken of dat ze anders de schade vergoeden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:10:24 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_143081525
Maak eens een paar foto's van precies dezelfde plek als op hun foto staat. Dan kun je het pas goed vergelijken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_143081609
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:10 schreef Rewimo het volgende:
Maak eens een paar foto's van precies dezelfde plek als op hun foto staat. Dan kun je het pas goed vergelijken.
dat is niet te vinden?? dat had ik graag anders gedaan.
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:16:49 #57
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_143081725
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:12 schreef babbyshop het volgende:

dat is niet te vinden?? dat had ik graag anders gedaan.
Dat zou betekenen dat het niet dezelfde TV is als de jouwe. Dat is gunstig voor jou dan :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_143081829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:53 schreef Queller het volgende:
Misschien ben ik te simpel, maar ik zou de MM schriftelijk in gebreke stellen.

Even kort (!) de gang van zaken opsommen:

datum: defect gemeld
datum: monteur constateert waterschade
datum: waterschade betwist en fotobewijs opgevraagd
datum: foto ontvangen
datum: aangegeven dat foto niet van mijn tv is
datum: nogmaals contact met MM, verzocht bla bla
datum: nogmaals contact met MM, verzocht bla bla

Geef aan dat je van mening bent dat je onjuist wordt behandeld en niet serieus genomen voelt door MM. Dat je MM daarom bij dezen in gebreke stelt en ze vriendelijk doch dringend voor een laatste maal verzoek de boel op te lossen. Geef ze 14 dagen om opnieuw een monteur te laten komen om het defect onder garantie te verhelpen. Geef aan dat je de TV anders door een derde zult laten repareren en de kosten op MM verhaalt.

Volgens mij is dat de enige juiste weg
meeste dingen gedaan en het ligt niet aan MM maar aan ce repair, mijn verhaal ligt al op het hoofdkantoor van MM en daar zijn ze mee bezig, wacht op antwoord, CE repair blijft voet bij stuk houden tot 2 maal toe die foto de juiste is...
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:22:10 #59
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_143081890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:19 schreef babbyshop het volgende:

[..]

meeste dingen gedaan en het ligt niet aan MM maar aan ce repair, mijn verhaal ligt al op het hoofdkantoor van MM en daar zijn ze mee bezig, wacht op antwoord, CE repair blijft voet bij stuk houden tot 2 maal toe die foto de juiste is...
bij MM kunnen ze dat heel makkelijk vergelijken...
gewoon een gelijke tv openschroeven.
pi_143081895
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat het niet dezelfde TV is als de jouwe. Dat is gunstig voor jou dan :)
diverse links naar mijn foto's erop gezet kan super vergroot worden, niet te vinden.. dus niet onze tv
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
pi_143081952
Ik zou pissig zijn als ik zo werd behandeld en met de tv naar MediaMarkt gaan en dat ding daar openschroeven. En de foto's meenemen, natuurlijk. En kwaad worden. En niet weggaan totdat ik voldoende word geholpen.

Anders blijf je maar wachten.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:25:41 #62
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_143081986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:12 schreef babbyshop het volgende:

[..]

dat is niet te vinden?? dat had ik graag anders gedaan.
dat zit waarsch. onder die onderste metalen strip (over de hele breedte onderaan de tv zit die strip waar in het midden de witte flat cables onder verdwijnen)
Ik zie op al je foto's nergens waterschade voorzover ik het zien kan.
Mocht je nog een foto proberen, focus dan ff goed ;-) Is lastig ik weet het LOL.
Doe je het met je telefoon? Dan kun je door op het scherm te drukken 1x focussen... Dus eerst op het scherm krijgen wat je wilt fotograferen, dan de juiste afstand nemen, en dan 1x drukken daar waar je wil focussen op het plaatje...

6e foto van onder ligt een zwart schroefje los op de print bij de coax aansluiting... :o

PS: Wat is precies de klacht van die TV? Wat doet i niet?
pi_143082083
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:19 schreef babbyshop het volgende:

[..]

meeste dingen gedaan en het ligt niet aan MM maar aan ce repair, mijn verhaal ligt al op het hoofdkantoor van MM en daar zijn ze mee bezig, wacht op antwoord, CE repair blijft voet bij stuk houden tot 2 maal toe die foto de juiste is...
Je hebt niets met CE Repair te maken.
pi_143082097
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:19 schreef babbyshop het volgende:

[..]

meeste dingen gedaan en het ligt niet aan MM maar aan ce repair, mijn verhaal ligt al op het hoofdkantoor van MM en daar zijn ze mee bezig, wacht op antwoord, CE repair blijft voet bij stuk houden tot 2 maal toe die foto de juiste is...
Wat wil je nu dan nog? Er is hier door verschillende mensen aangegeven wat je kunt doen, de stappen zijn beschreven, er is je advies geboden. Het enige wat ik van jou kant uit lees is " ja maar dit is niet mijn Tv". Klopt, dat heb je geconstateerd, mediamarkt doet er schijnbaar niks aan, wat ga jij nu doen? Behalve blijven roepen dat dit niet jou tv is?
pi_143082330
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:28 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Wat wil je nu dan nog? Er is hier door verschillende mensen aangegeven wat je kunt doen, de stappen zijn beschreven, er is je advies geboden. Het enige wat ik van jou kant uit lees is " ja maar dit is niet mijn Tv". Klopt, dat heb je geconstateerd, mediamarkt doet er schijnbaar niks aan, wat ga jij nu doen? Behalve blijven roepen dat dit niet jou tv is?
mijn vraag was alleen, of iemand die bewuste foto weleens gezien had, en dat dat ik ook advies krijgt daarvoor ben ik dankbaar, maar ging mij alleen om die foto.
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
pi_143082396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef babbyshop het volgende:

[..]

mijn vraag was alleen, of iemand die bewuste foto weleens gezien had, en dat dat ik ook advies krijgt daarvoor ben ik dankbaar, maar ging mij alleen om die foto.
Je moet geen foto's van het midden van de achterkant maken maar van de onderkant (wel achterkant) en dan het middenstuk.

Op jouw foto loopt een zwart kabeltje naar onderen (in het midden) daarnaast, net er achter, zie je een witte plattekabel die door een gat in de plaat gaat , daar zit de aansluiting die is gefotografeerd.

(als ik het goed zie)
pi_143082409
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:

[..]

dat zit waarsch. onder die onderste metalen strip (over de hele breedte onderaan de tv zit die strip waar in het midden de witte flat cables onder verdwijnen)
Ik zie op al je foto's nergens waterschade voorzover ik het zien kan.
Mocht je nog een foto proberen, focus dan ff goed ;-) Is lastig ik weet het LOL.
Doe je het met je telefoon? Dan kun je door op het scherm te drukken 1x focussen... Dus eerst op het scherm krijgen wat je wilt fotograferen, dan de juiste afstand nemen, en dan 1x drukken daar waar je wil focussen op het plaatje...

6e foto van onder ligt een zwart schroefje los op de print bij de coax aansluiting... :o

PS: Wat is precies de klacht van die TV? Wat doet i niet?
schroefje weg gehaald voor dat die weer dicht ging, maar bedankt voor de tip.
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
pi_143082488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef babbyshop het volgende:

[..]

mijn vraag was alleen, of iemand die bewuste foto weleens gezien had, en dat dat ik ook advies krijgt daarvoor ben ik dankbaar, maar ging mij alleen om die foto.
Stop dan met reageren.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_143083503
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef babbyshop het volgende:

[..]

mijn vraag was alleen, of iemand die bewuste foto weleens gezien had, en dat dat ik ook advies krijgt daarvoor ben ik dankbaar, maar ging mij alleen om die foto.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:10 schreef babbyshop het volgende:

Alle tips en hulp zijn welkom

Ga jij lekker verder op de heilloze weg die je bent ingeslagen. Heb je tenminste wat te doen in je vakantie ^O^
pi_143084555
Is het een philips TV? zo ja, PM/DM mij even, mischien kan ik je verder helpen.
life happens while you're pusing the throttle.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:02:45 #71
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143085032
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:49 schreef eXplorer1 het volgende:
Is het een philips TV? zo ja, PM/DM mij even, mischien kan ik je verder helpen.
Ben ik toch wel benieuwd hoe/wat/waar en waarom dat per PM/DM moet?
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:17:08 #72
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143085554
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bel je rechtsbijstand. De enige manier. Of schrijf een aangetekende naar het hoofdkantoor van Mediamarkt en doe je beklag. Vertel ze, dat je hen een bepaalde periode geeft om het op te lossen, voordat je verdere stappen gaat ondernemen. Hint op Kassa en Radar en zo. En op berichten op Facebook en Twitter. En vermeld tussen neus en lippen door je rechtsbijstand. Wijs ze erop, dat het tamelijk onwaarschijnlijk is, dat een tv, in een huiskamer, waterschade oploopt, tenzij hij net uit een overstromingsgebied komt.

Overigens, als zij beweren dat hij door waterschade kapot is gegaan, kun je hem claimen bij je inboedelverzekering. Je hebt tenslotte het rapport van mensen die er verstand van hebben, dat het ook echt zo is :P
Mogelijkheid geven om het op te lossen inderdaad. En, indien ze dat niet doen naar de rechter stappen om het af te dwingen.

Grote bedrijven poederen maar wat graag af..
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:20:54 #73
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143087698
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:49 schreef eXplorer1 het volgende:
Is het een philips TV? zo ja, PM/DM mij even, mischien kan ik je verder helpen.
Volgens mij 42" Philips..
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_143088058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef babbyshop het volgende:

[..]

mijn vraag was alleen, of iemand die bewuste foto weleens gezien had, en dat dat ik ook advies krijgt daarvoor ben ik dankbaar, maar ging mij alleen om die foto.
En daar heb je antwoord op gekregen: nee.
Dus topic kan nu op slot?!
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_143088068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:20 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Volgens mij 42" Philips..
Boeie...
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:36:21 #76
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143088226
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:31 schreef r_one het volgende:

[..]

Boeie...
Enkel voor de vraag van die knakker.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_143088269
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:36 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Enkel voor de vraag van die knakker.
Die boeit het ook niet. Hij wil alleen weten of iemand die foto van CE herkent.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:41:37 #78
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143088380
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef r_one het volgende:

[..]

Die boeit het ook niet. Hij wil alleen weten of iemand die foto van CE herkent.
En daar was het antwoord nee op.
Bedoelde die andere knakker dus, die vroeg of het een philips was. Maar verder ook niet belangrijk, want wat TS wilt snap k niet. Die foto klopt niet met zijn tv.. dus waarom ie zou willen weten of iemand m herkent weet ik niet.

Overigens, geheel ontopic, volgens mij worden met dergelijke foto's heel vaak mee gesjoemeld. Vooral bij gsm'tjes.. die ook steevast waterschade hebben en waarvan er veel meer stuks in omloop zijn en vroegtijdig ter reparatie worden gebracht in de garantieperiode.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_143088519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:02 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Ben ik toch wel benieuwd hoe/wat/waar en waarom dat per PM/DM moet?
Ik werk bij een bedrijf die nauwe banden heeft met philips, dus Ik heb contactpersonen binnen philips waarmee ik mischien TS mee kan helpen als hij een philips tv heeft.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_143089575
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
Die foto klopt niet met zijn tv..
Ik denk dat die foto wel klopt met zijn TV maar niet met zijn foto's.
pi_143090101
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:20 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik denk dat die foto wel klopt met zijn TV maar niet met zijn foto's.
Euh ... al lezende kreeg ik ook die indruk, ja.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:45:02 #82
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143090376
Nee, volgens mij hoort die foto niet bij de tv? Ik zie nergens kabels aan de zijkanten van het paneel bij zijn tv. Of, dat kan maar lijkt me onlogisch, hij heeft lopen knippen i zn eigen foto's.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_143090743
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nee, volgens mij hoort die foto niet bij de tv? Ik zie nergens kabels aan de zijkanten van het paneel bij zijn tv. Of, dat kan maar lijkt me onlogisch, hij heeft lopen knippen i zn eigen foto's.
Volgens mij zie je onderaan in het midden een flatkabel in een gat in de achterplaat verdwijnen. De foto van de monteur toont de andere kant van dat gat de plaat zie je grijs aan de bovenkant van die foto.

PS Zo wordt de info van de printplaten (de aansluitingen) op achterpaneel naar het LCD scherm verplaatst.
pi_143113637
1 : Vandaag moet ik de tv terug brengen naar MM hun eigen dienst gaat erna kijken
2 : Ja het is een Philips 42 tv
3 : Nee niet zelf geknipt of gerotzooi met mijn foto's
4 : Tv is alleen door de montuur van CE aan de achterkant open gemaakt.
Vroegah had je niet zoveel veiligheid, maar had gewoon iedereen normen enwaarden.
pi_143157834
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 05:04 schreef babbyshop het volgende:
1 : Vandaag moet ik de tv terug brengen naar MM hun eigen dienst gaat erna kijken
2 : Ja het is een Philips 42 tv
3 : Nee niet zelf geknipt of gerotzooi met mijn foto's
4 : Tv is alleen door de montuur van CE aan de achterkant open gemaakt.
ok, als MM ook raar gaat doen stuur mij dan even een PM jah?
life happens while you're pusing the throttle.
pi_143157899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:03 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

ok, als MM ook raar gaat doen stuur mij dan even een PM jah?
Philips webcare is ook aanwezig :)
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143157963
Al de leverancier van de TV geprobeerd? Had bij mijn Samsung een rode streep door het beeld en toen kwam er via de winkel een mannetje van Samsung langs die het scherm verving. Sindsdien werkt het zonder problemen.
pi_143158015
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:08 schreef 99.999 het volgende:
Al de leverancier van de TV geprobeerd? Had bij mijn Samsung een rode streep door het beeld en toen kwam er via de winkel een mannetje van Samsung langs die het scherm verving. Sindsdien werkt het zonder problemen.
De leverancier is de Mediamarkt en daar heeft TS het idd al geprobeerd.

Of bedoel je de fabrikant?
pi_143158028
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De leverancier is de Mediamarkt en daar heeft TS het idd al geprobeerd.

Of bedoel je de fabrikant?
ja, de fabrikant. Was wel apart, ze vervingen gewoon even driekwart van het apparaat :P
pi_143158101
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef 99.999 het volgende:

[..]

ja, de fabrikant. Was wel apart, ze vervingen gewoon even driekwart van het apparaat :P
En dan waarschijnlijk ook in een tempo dat ze al klaar zijn terwijl jij en ik nog bezig zouden zijn met het uitzoeken welke schroeven los moeten :P
pi_143160231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En dan waarschijnlijk ook in een tempo dat ze al klaar zijn terwijl jij en ik nog bezig zouden zijn met het uitzoeken welke schroeven los moeten :P
Klopt, de beste man was klaar voor ik een kop koffie aan kon bieden :P
pi_143191282
Monteur. Niet montuur.

Verder veel succes. Het is wel triest als dit verhaal zou kloppen.
pi_143193031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:31 schreef zwarteweduwe het volgende:
Monteur. Niet montuur.

Verder veel succes. Het is wel triest als dit verhaal zou kloppen.
Alleen iemand met een montuur ziet zo'n fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')