IMG_1912. Ofwel foto 1912 die met het toestel is gemaakt. Typisch een nummer waar je niets aan hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:10 schreef babbyshop het volgende:
omdat linksonder ook een nummer staat
staat niets in, al gekeken,quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:48 schreef Ynske het volgende:
Staat in de exit info misschien nog het moment van opname van de foto?
en dan??? die jongens moeten de hele dag mensen aan horen die klachten hebben zal hun een zorg zijn of het wel of niet klopt, ze zeggen gewoon ik heb daar geen verstand van...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga naar die toko, schroef hem daar op de balie open.
Ik denk dat je beter een nieuwe tv kan kopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:13 schreef babbyshop het volgende:
[..]
en dan??? die jongens moeten de hele dag mensen aan horen die klachten hebben zal hun een zorg zijn of het wel of niet klopt, ze zeggen gewoon ik heb daar geen verstand van...
daar gaat het mij niet om, het gaat mij vooral om dat ze met een valse foto aan komen, niet media markt maar ce repair Dordrecht dat vindt ik het ergste, daarom mijn vraag om hulp was of iemand heel misschien weleens die foto gezien had.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een nieuwe tv kan kopen.
Er is een reparateur bij TS thuis geweest, zijn woord weegt zwaarder dan dat van TS.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe willen ze trouwens bewijzen dat die foto inderdaad een foto van jouw tv is? Er zijn immers al 1912 foto's gemaakt met die camera. Kan best de foto van iemand anders zijn.
Is de reparateur beėdigd dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er is een reparateur bij TS thuis geweest, zijn woord weegt zwaarder dan dat van TS.
Nee, maar dat is wel hoe MM erover denkt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is de reparateur beėdigd dan?
daar gaat het mij om, niets komt overeen, normaal moeten een montuur de tv type/nummer erbij zetten op een papiertje als bewijs op de foto...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe willen ze trouwens bewijzen dat die foto inderdaad een foto van jouw tv is? Er zijn immers al 1912 foto's gemaakt met die camera. Kan best de foto van iemand anders zijn.
Dat werkt als je een beėdigd ambtenaar bent. Verder dus niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er is een reparateur bij TS thuis geweest, zijn woord weegt zwaarder dan dat van TS.
Laat een onafhankelijk reparateur komen en een rapport opmaken. Stuur dat naar de MM en eis actie. Oh, en dat ze je onafhankelijk reparateur betalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:50 schreef babbyshop het volgende:
[..]
daar gaat het mij om, niets komt overeen, normaal moeten een montuur de tv type/nummer erbij zetten op een papiertje als bewijs op de foto...
Die dikke plak links op de foto van de reparateur zit helemaal niet in de TV van TS.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:43 schreef Lienekien het volgende:
Die tweede foto die je zelf hebt genomen, is niet echt onder dezelfde hoek gemaakt. Naast die eerste foto zegt die tweede mij weinig.
met een foto waarin je bewijst dat je je eigen TV hebt open geschroefd.. waardoor garantie gelijk vervalt..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:57 schreef bijdehand het volgende:
Ga op een drukke middag naar die Mediamarkt (met je TV en uitgeprinte foto) en ga een beetje stampij maken.
Nee hoor, gewoon de foto van CE.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:59 schreef Parzival het volgende:
[..]
met een foto waarin je bewijst dat je je eigen TV hebt open geschroefd.. waardoor garantie gelijk vervalt..
Onzinquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:59 schreef Parzival het volgende:
[..]
met een foto waarin je bewijst dat je je eigen TV hebt open geschroefd.. waardoor garantie gelijk vervalt..
juist, toen ik die foto zag, dacht ik direct dat is niet uit onze tv, daarom heel benieuwd of iemand hem al eens meer gezien had, zelf hem al door google gehaald zonder succes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dikke plak links op de foto van de reparateur zit helemaal niet in de TV van TS.
Wettelijk gezien heb je gelijk, maar voorlopig werkt het voor de MM wel zo en zit TS gewoon in de shit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat werkt als je een beėdigd ambtenaar bent. Verder dus niet.
hij was toch al door CE repair total los verklaard. door die foto, die zogenaamd door die montuur gemaakt wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:59 schreef Parzival het volgende:
[..]
met een foto waarin je bewijst dat je je eigen TV hebt open geschroefd.. waardoor garantie gelijk vervalt..
tja dan mag media markt het uit zoeken met ce repair, media markt is de opdrachtgever aan ce repair zo komt media markt in slecht nieuws door ce repair, snap je het nog een beetje???...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:06 schreef Kreator het volgende:
Maar eh, buiten alle 'dit is niet mijn tv vriend' discussies om, wat ga je nu doen dan?
Met alleen dit topic bereik je niks, snap je dat nog? Wat ga je doen? Naar de winkel? Of alleen topics openen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:14 schreef babbyshop het volgende:
[..]
tja dan mag media markt het uit zoeken met ce repair, media markt is de opdrachtgever aan ce repair zo komt media markt in slecht nieuws door ce repair, snap je het nog een beetje???...
alles is al door gestuurd naar media markt. wachten op antwoord, ze waren niet blijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:14 schreef Ronhui het volgende:
Ik zou inderdaad eerst even contact opnemen met de Mediamarkt. Zij huren CE repair in, dus wanneer de uitslag niet klopt, moet je het eerst aan hun mede delen. Jouw garantie vervalt door een valse foto. Ik zou echter ook nog even detailopnames maken van de groen printplaat, uit verschillende hoeken, naast de overzichtsfoto. Dat geeft een duidelijker beeld.
Daarna kan je andere stappen ondernemen, aangetekende brief, rechtsbijstand. dat zouden mijn opties zijn. Mocht je geen rechtbijstandsverzekering hebben zou ik bijvoorbeeld naar Kassa stappen of contact opnemen met Consuwijzer ( http://www.consuwijzer.nl/contact)
Goed dat ze niet blij zijn, CE repair geeft de Mediamarkt een slechte naam. Misschien komt er nog een leuke compensatie uitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:17 schreef babbyshop het volgende:
[..]
alles is al door gestuurd naar media markt. wachten op antwoord, ze waren niet blij
zeker niet, winkel helpt niet ze krijgen tientalen mensen per dag over de vloer met klachten waarvan ik er 1 van bent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met alleen dit topic bereik je niks, snap je dat nog? Wat ga je doen? Naar de winkel? Of alleen topics openen?
Garantie omdat je de tv laat vallen.?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:24 schreef killerkip69 het volgende:
zoiets meegemaakt bij die andere kutzaak..de micro
m'n moeder beetje extra garantie aannpraten, och wel makkelijk misschien, valt de tv stuk na 1 1/2 jaar, gaat ze terug en wordt ze afgescheept met geen nieuwe/vervangende tv, toen ging de killerkip even mee..opgelost..slotje
hier moet je gewoon werk van maken en je niet laten afpoeieren, wat 'n kutstreek weer..verkopen gaat ze beter af..daarom online bij die Coronel broers...en Philips...wat 'n service toen ik ze nodig had
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Garantie omdat je de tv laat vallen.?
Ok.
quote:
Wat voor debiel dialect is dit dan?quote:
idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
[..]
Wat voor debiel dialect is dit dan?
de foto moet gemaakt zijn onder die middelste lichtbruine print plaat waar je die twee kabels erin ziet gaan, zie jij iets???? ik nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:33 schreef RaymondK het volgende:
weet niet of het nog nuttig kan zijn dit, maar de foto die die mediamarkt aan je liet zien, daar is i.i.g. helemaal nergens iets van waterschade te zien....
Dat smoezelige creme kleurige spul is een soort lijm/smeersel zo te zien.
Dan maak jij te tv toch open waar de servicemedewerker bij staat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:49 schreef babbyshop het volgende:
Wij zijn natuurlijk bij media markt langs geweest, en die gaan ervan uit dat ce repair de waarheid spreekt, en ze wilde echt niet de tv open maken om te vergelijken...
schroef die onderste metalen strip er eens af (ik denk dat je daar bedoelt waar die 2 flatcables d'r in verdwwijnen)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:46 schreef babbyshop het volgende:
[..]
de foto moet gemaakt zijn onder die middelste lichtbruine print plaat waar je die twee kabels erin ziet gaan, zie jij iets???? ik niet
volgens mijn zoon van 20 hebt die montuur alleen de achterkant eraf gehaald, voor de rest nietsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
schroef die onderste metalen strip er eens af (ik denk dat je daar bedoelt waar die 2 flatcables d'r in verdwwijnen)
En maak nog eens wat goeie foto's. Scherpe....
ik zie geen watershcade
hierbij wat foto's misschien kan je er iets mee..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
schroef die onderste metalen strip er eens af (ik denk dat je daar bedoelt waar die 2 flatcables d'r in verdwwijnen)
En maak nog eens wat goeie foto's. Scherpe....
ik zie geen watershcade
dat is niet te vinden?? dat had ik graag anders gedaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:10 schreef Rewimo het volgende:
Maak eens een paar foto's van precies dezelfde plek als op hun foto staat. Dan kun je het pas goed vergelijken.
Dat zou betekenen dat het niet dezelfde TV is als de jouwe. Dat is gunstig voor jou danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:12 schreef babbyshop het volgende:
dat is niet te vinden?? dat had ik graag anders gedaan.
meeste dingen gedaan en het ligt niet aan MM maar aan ce repair, mijn verhaal ligt al op het hoofdkantoor van MM en daar zijn ze mee bezig, wacht op antwoord, CE repair blijft voet bij stuk houden tot 2 maal toe die foto de juiste is...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:53 schreef Queller het volgende:
Misschien ben ik te simpel, maar ik zou de MM schriftelijk in gebreke stellen.
Even kort (!) de gang van zaken opsommen:
datum: defect gemeld
datum: monteur constateert waterschade
datum: waterschade betwist en fotobewijs opgevraagd
datum: foto ontvangen
datum: aangegeven dat foto niet van mijn tv is
datum: nogmaals contact met MM, verzocht bla bla
datum: nogmaals contact met MM, verzocht bla bla
Geef aan dat je van mening bent dat je onjuist wordt behandeld en niet serieus genomen voelt door MM. Dat je MM daarom bij dezen in gebreke stelt en ze vriendelijk doch dringend voor een laatste maal verzoek de boel op te lossen. Geef ze 14 dagen om opnieuw een monteur te laten komen om het defect onder garantie te verhelpen. Geef aan dat je de TV anders door een derde zult laten repareren en de kosten op MM verhaalt.
Volgens mij is dat de enige juiste weg
bij MM kunnen ze dat heel makkelijk vergelijken...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:19 schreef babbyshop het volgende:
[..]
meeste dingen gedaan en het ligt niet aan MM maar aan ce repair, mijn verhaal ligt al op het hoofdkantoor van MM en daar zijn ze mee bezig, wacht op antwoord, CE repair blijft voet bij stuk houden tot 2 maal toe die foto de juiste is...
diverse links naar mijn foto's erop gezet kan super vergroot worden, niet te vinden.. dus niet onze tvquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat het niet dezelfde TV is als de jouwe. Dat is gunstig voor jou dan
dat zit waarsch. onder die onderste metalen strip (over de hele breedte onderaan de tv zit die strip waar in het midden de witte flat cables onder verdwijnen)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:12 schreef babbyshop het volgende:
[..]
dat is niet te vinden?? dat had ik graag anders gedaan.
Je hebt niets met CE Repair te maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:19 schreef babbyshop het volgende:
[..]
meeste dingen gedaan en het ligt niet aan MM maar aan ce repair, mijn verhaal ligt al op het hoofdkantoor van MM en daar zijn ze mee bezig, wacht op antwoord, CE repair blijft voet bij stuk houden tot 2 maal toe die foto de juiste is...
Wat wil je nu dan nog? Er is hier door verschillende mensen aangegeven wat je kunt doen, de stappen zijn beschreven, er is je advies geboden. Het enige wat ik van jou kant uit lees is " ja maar dit is niet mijn Tv". Klopt, dat heb je geconstateerd, mediamarkt doet er schijnbaar niks aan, wat ga jij nu doen? Behalve blijven roepen dat dit niet jou tv is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:19 schreef babbyshop het volgende:
[..]
meeste dingen gedaan en het ligt niet aan MM maar aan ce repair, mijn verhaal ligt al op het hoofdkantoor van MM en daar zijn ze mee bezig, wacht op antwoord, CE repair blijft voet bij stuk houden tot 2 maal toe die foto de juiste is...
mijn vraag was alleen, of iemand die bewuste foto weleens gezien had, en dat dat ik ook advies krijgt daarvoor ben ik dankbaar, maar ging mij alleen om die foto.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:28 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan nog? Er is hier door verschillende mensen aangegeven wat je kunt doen, de stappen zijn beschreven, er is je advies geboden. Het enige wat ik van jou kant uit lees is " ja maar dit is niet mijn Tv". Klopt, dat heb je geconstateerd, mediamarkt doet er schijnbaar niks aan, wat ga jij nu doen? Behalve blijven roepen dat dit niet jou tv is?
Je moet geen foto's van het midden van de achterkant maken maar van de onderkant (wel achterkant) en dan het middenstuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef babbyshop het volgende:
[..]
mijn vraag was alleen, of iemand die bewuste foto weleens gezien had, en dat dat ik ook advies krijgt daarvoor ben ik dankbaar, maar ging mij alleen om die foto.
schroefje weg gehaald voor dat die weer dicht ging, maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat zit waarsch. onder die onderste metalen strip (over de hele breedte onderaan de tv zit die strip waar in het midden de witte flat cables onder verdwijnen)
Ik zie op al je foto's nergens waterschade voorzover ik het zien kan.
Mocht je nog een foto proberen, focus dan ff goed ;-) Is lastig ik weet het LOL.
Doe je het met je telefoon? Dan kun je door op het scherm te drukken 1x focussen... Dus eerst op het scherm krijgen wat je wilt fotograferen, dan de juiste afstand nemen, en dan 1x drukken daar waar je wil focussen op het plaatje...
6e foto van onder ligt een zwart schroefje los op de print bij de coax aansluiting...![]()
PS: Wat is precies de klacht van die TV? Wat doet i niet?
Stop dan met reageren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef babbyshop het volgende:
[..]
mijn vraag was alleen, of iemand die bewuste foto weleens gezien had, en dat dat ik ook advies krijgt daarvoor ben ik dankbaar, maar ging mij alleen om die foto.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef babbyshop het volgende:
[..]
mijn vraag was alleen, of iemand die bewuste foto weleens gezien had, en dat dat ik ook advies krijgt daarvoor ben ik dankbaar, maar ging mij alleen om die foto.
Ga jij lekker verder op de heilloze weg die je bent ingeslagen. Heb je tenminste wat te doen in je vakantiequote:
Ben ik toch wel benieuwd hoe/wat/waar en waarom dat per PM/DM moet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:49 schreef eXplorer1 het volgende:
Is het een philips TV? zo ja, PM/DM mij even, mischien kan ik je verder helpen.
Mogelijkheid geven om het op te lossen inderdaad. En, indien ze dat niet doen naar de rechter stappen om het af te dwingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bel je rechtsbijstand. De enige manier. Of schrijf een aangetekende naar het hoofdkantoor van Mediamarkt en doe je beklag. Vertel ze, dat je hen een bepaalde periode geeft om het op te lossen, voordat je verdere stappen gaat ondernemen. Hint op Kassa en Radar en zo. En op berichten op Facebook en Twitter. En vermeld tussen neus en lippen door je rechtsbijstand. Wijs ze erop, dat het tamelijk onwaarschijnlijk is, dat een tv, in een huiskamer, waterschade oploopt, tenzij hij net uit een overstromingsgebied komt.
Overigens, als zij beweren dat hij door waterschade kapot is gegaan, kun je hem claimen bij je inboedelverzekering. Je hebt tenslotte het rapport van mensen die er verstand van hebben, dat het ook echt zo is
Volgens mij 42" Philips..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:49 schreef eXplorer1 het volgende:
Is het een philips TV? zo ja, PM/DM mij even, mischien kan ik je verder helpen.
En daar heb je antwoord op gekregen: nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:37 schreef babbyshop het volgende:
[..]
mijn vraag was alleen, of iemand die bewuste foto weleens gezien had, en dat dat ik ook advies krijgt daarvoor ben ik dankbaar, maar ging mij alleen om die foto.
Boeie...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |