Enkel voor de vraag van die knakker.quote:
Die boeit het ook niet. Hij wil alleen weten of iemand die foto van CE herkent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Enkel voor de vraag van die knakker.
En daar was het antwoord nee op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Die boeit het ook niet. Hij wil alleen weten of iemand die foto van CE herkent.
Ik werk bij een bedrijf die nauwe banden heeft met philips, dus Ik heb contactpersonen binnen philips waarmee ik mischien TS mee kan helpen als hij een philips tv heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:02 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ben ik toch wel benieuwd hoe/wat/waar en waarom dat per PM/DM moet?
Ik denk dat die foto wel klopt met zijn TV maar niet met zijn foto's.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
Die foto klopt niet met zijn tv..
Euh ... al lezende kreeg ik ook die indruk, ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik denk dat die foto wel klopt met zijn TV maar niet met zijn foto's.
Volgens mij zie je onderaan in het midden een flatkabel in een gat in de achterplaat verdwijnen. De foto van de monteur toont de andere kant van dat gat de plaat zie je grijs aan de bovenkant van die foto.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nee, volgens mij hoort die foto niet bij de tv? Ik zie nergens kabels aan de zijkanten van het paneel bij zijn tv. Of, dat kan maar lijkt me onlogisch, hij heeft lopen knippen i zn eigen foto's.
ok, als MM ook raar gaat doen stuur mij dan even een PM jah?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:04 schreef babbyshop het volgende:
1 : Vandaag moet ik de tv terug brengen naar MM hun eigen dienst gaat erna kijken
2 : Ja het is een Philips 42 tv
3 : Nee niet zelf geknipt of gerotzooi met mijn foto's
4 : Tv is alleen door de montuur van CE aan de achterkant open gemaakt.
Philips webcare is ook aanwezigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:03 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
ok, als MM ook raar gaat doen stuur mij dan even een PM jah?
De leverancier is de Mediamarkt en daar heeft TS het idd al geprobeerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:08 schreef 99.999 het volgende:
Al de leverancier van de TV geprobeerd? Had bij mijn Samsung een rode streep door het beeld en toen kwam er via de winkel een mannetje van Samsung langs die het scherm verving. Sindsdien werkt het zonder problemen.
ja, de fabrikant. Was wel apart, ze vervingen gewoon even driekwart van het apparaatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De leverancier is de Mediamarkt en daar heeft TS het idd al geprobeerd.
Of bedoel je de fabrikant?
En dan waarschijnlijk ook in een tempo dat ze al klaar zijn terwijl jij en ik nog bezig zouden zijn met het uitzoeken welke schroeven los moetenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ja, de fabrikant. Was wel apart, ze vervingen gewoon even driekwart van het apparaat
Klopt, de beste man was klaar voor ik een kop koffie aan kon biedenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk ook in een tempo dat ze al klaar zijn terwijl jij en ik nog bezig zouden zijn met het uitzoeken welke schroeven los moeten
Alleen iemand met een montuur ziet zo'n fout.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:31 schreef zwarteweduwe het volgende:
Monteur. Niet montuur.
Verder veel succes. Het is wel triest als dit verhaal zou kloppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |