Nee. Maar sommigen gaan wel erg ver in hun verdediging van de pedofiel. Zodanig dat je er de nodige bedenkingen bij krijgt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans mensen die niet willen dat onze rechtstaat uitgehold wordt. Die willen geen land waar je zomaar verenigingen kan verbieden die een gekke mening hebben.
Of heb jij liever een gedachtenpolitie in ons land?
Ik vertel je niet wat jij wilt horen bedoel je. Als je dom wilt zien loop je maar naar de dichtstbijzijnde spiegel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je gaat precies niet op mijn post in, knap. Domoor
Ik ben ooit een pedofiel genoemd op YT toen ik zei dat je niet alle pedofielen zou moeten onthoofden, alleen de pedoseksuelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nee. Maar sommigen gaan wel erg ver in hun verdediging van de pedofiel. Zodanig dat je er de nodige bedenkingen bij krijgt.
Ik zie hier nauwelijks mensen pedofielen verdedigen eigenlijk. Op Linkse_Boomknuffelaar na dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nee. Maar sommigen gaan wel erg ver in hun verdediging van de pedofiel. Zodanig dat je er de nodige bedenkingen bij krijgt.
Dus omdat een aantal kinderen het prima vonden is het het risico waard?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Die trauma is lekker bij verzonnen om juist de pedojacht aan te moedigen. Het wordt kinderen en zelfs volwassene aangepraat of aangesmeerd. Jij kan dat niet wetenschappelijk bewijzen.
Sommige kinderen genieten er zelfs van. Ik heb wat incestfora afgestruind vroeger en er waren daar tal van verhalen van meisjes die toegaven in hun jeugd misbruikt te zijn door hun vader en die zeiden ervan genoten te hebben en trots te zijn nu.
Dus? Niet eenieder is hetzelfde.
Dat ie onze rechtsstaat. Dat eenieder een eerlijke kans tot verdediging krijgt. Anders verhuis je naar een barbaars volkstribunaal land.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
standaard tegenwoordig, nu ook het minder slimme volk toegang heeft tot discussie-media.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:16 schreef the-eye het volgende:
De argumenten drogen op en er wordt nu veelvuldig getracht de ander in diskrediet te brengen door pedofiele gevoelens te insinueren.
Komt dat Door jezelf of door de maatschappij ?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zie hier nauwelijks mensen pedofielen verdedigen eigenlijk. Op Linkse_Boomknuffelaar na dan.
De meesten zijn gewoon tegen een verbod op Martijn uit belang van de rechtsstaat en hebben verder niets met pedofielen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Die trauma is lekker bij verzonnen om juist de pedojacht aan te moedigen. Het wordt kinderen en zelfs volwassene aangepraat of aangesmeerd. Jij kan dat niet wetenschappelijk bewijzen.
Sommige kinderen genieten er zelfs van. Ik heb wat incestfora afgestruind vroeger en er waren daar tal van verhalen van meisjes die toegaven in hun jeugd misbruikt te zijn door hun vader en die zeiden ervan genoten te hebben en trots te zijn nu.
Overal in de wereld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
Als ergens alle verstand en rede verdwijnt zodra het om een pedofiel gaat is het hier wel
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een enorme trauma voor kinderen om ze dusdanig af te sluiten en shelteren voor de buitenwereld waaronder sekskennis te ontzeggen dat ze als volwassenen een preuts en onwetend bestaan leiden.
Stockholm syndroom.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zou daaronder niet gaan voor mn eigenwaarde en omdat zij daar spijt van gaat krijgen, al is het paar jaartjes later. Dus in dat opzicht denk wel door de maatschappij. Maar het is maar goed dat de maatschappij dat vormt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Komt dat Door jezelf of door de maatschappij ?
pedo gespot.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:22 schreef Nikmans het volgende:
Dat heet ontwikkeling, dat jij niet verder komt dan blinde haatgevoelens is jouw probleem
Dit is appels met peren. Verkrachting vergelijk je niet met consensuele seks. In hoeverre de seks dat wel is is iets anders en misschien buiten de grenzen van dit topic.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat een aantal kinderen het prima vonden is het het risico waard?
Er zijn vrouwen verkracht die het achteraf toch prettig vonden en er met plezier aan terug denken, moeten we nu verkrachting ook legaal gaan maken?
Omdat een klein aantal er geen moeite mee heeft achteraf?
Mwoah.. ik kan je uitnodigen in bepaald gedeelten van Nederland waar sex toch echt nog een taboe is. Laat daar dit soort zaken nu juist voorkomen en onder het vloerkleed geveegd wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:19 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, Nederlanders zijn gemiddeld ook zo preuts en seksueel geremd. Oh, en vooral heel erg maagdelijk. Niemand doet het hier voor het huwelijk. En zelfs dan nog liefst met de lichten uit.![]()
![]()
![]()
![]()
Pedohaat strafbaar? Give me a freakin' breakquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:23 schreef mig72 het volgende:
Ik moet straks mijn nestje in, dus fijne nacht. Ik wil afsluiten door te zeggen tegen TS, dat een aansporing tot pedohaat best idioot en strafbaar is. En dat jij je eens moet verdiepen in.de biologie, evolutie, en menselijke seksualiteit alvorens diepgaande standpunten te vormen. Succes.
Haatzaaien is illegaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:25 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Pedohaat strafbaar? Give me a freakin' break![]()
Mensen willen graag altijd gelijk hebben en de 'juiste kant' kiezen in groote maatschappelijke kwesties, alleen zijn de zaken vaak niet zo zwart-wit, en er bestaat geen juiste kant. Dat ze dat eens inzien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
Als ergens alle verstand en rede verdwijnt zodra het om een pedofiel gaat is het hier wel
Nee dat bedoel ik niet. Je woorden steken me, zoveel waarheid achter die argumentenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik vertel je niet wat jij wilt horen bedoel je. Als je dom wilt zien loop je maar naar de dichtstbijzijnde spiegel.
Dat is nu juist het euvel, een kind is niet in staat tot consensuele seks, de hersenen zijn simpelweg nog niet zo ver gevormd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dit is appels met peren. Verkrachting vergelijk je niet met consensuele seks. In hoeverre de seks dat wel is is iets anders en misschien buiten de grenzen van dit topic.
Mijn mening is legaal, de jouwe is illegaal.quote:Jij hebt het recht op jouw mening en ik de mijne. Maar probeer jouw mening niet als de enige juiste op te dringen.
Dat heb ik gedaan en alles wijst erop.quote:Ik moet straks mijn nestje in, dus fijne nacht. Ik wil afsluiten door te zeggen tegen TS, dat een aansporing tot pedohaat best idioot en strafbaar is. En dat jij je eens moet verdiepen in.de biologie, evolutie, en menselijke seksualiteit alvorens diepgaande standpunten te vormen. Succes.
Jij bent constant bezig het zwart/wit neer te zetten en dat is nu net het hele punt, dat is het niet. Ik kan mij voorstellen dat een jongen van 16 sex heeft met een dertienjarige waarbij jouw argumenten gewoon niet opgaan. Ik kan me datzelfde voorstellen bij een relatie van iemaqd van 21 met iemand van 14. Niet per definitie maar het kan. Het stoort me dat dit soort gevallen op één hoop gegooid worden met de 55 jarige die aan een achtjarig kind zit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:22 schreef snakelady het volgende:
Ik heb nog nergens een antwoord gelezen wat het het risico waard maakt voor het kind, alleen vanuit de volwassenen zijn/haar oogpunt.
Er zit nog altijd een middenweg tussen een overmatig begrip en ophanging.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:32 schreef Faux. het volgende:
Dus op basis van iets dat jij gelooft - pedofilie is niet aangeboren - verdienen ze vertrapt te worden door de maatschappij? Geloof ik worden om diezelfde redenering homo's opgehangen in Afrika, misschien voel je je qua gefachtegoed daar beter thuis?
Je classificeert het zelf als overmatig begrip he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:39 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Er zit nog altijd een middenweg tussen een overmatig begrip en ophanging.
Dat wordt steeds smaller als mensen zoals jij geloofd worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:39 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Er zit nog altijd een middenweg tussen een overmatig begrip en ophanging.
De pedofoben zijn zwart/wit, maar jullie pedofielen zijn zo ruimdenkendquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:39 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij bent constant bezig het zwart/wit neer te zetten en dat is nu net het hele punt, dat is het niet. Ik kan mij voorstellen dat een jongen van 16 sex heeft met een dertienjarige waarbij jouw argumenten gewoon niet opgaan. Ik kan me datzelfde voorstellen bij een relatie van iemaqd van 21 met iemand van 14. Niet per definitie maar het kan. Het stoort me dat dit soort gevallen op één hoop gegooid worden met de 55 jarige die aan een achtjarig kind zit.
Het interesseert me gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:42 schreef Stokfiguur het volgende:
Het enige wat mij stoort is dat mensen niet weten wanneer het pedofilie is en wanneer het efebofilie is.
Kan wel zo zijn, vind echter dat er nog al een verschil is tussen iemand die een niet geslachstrijp kind wil doen en eentje die aardig volgroeid aan het geraken is. Niet dat ik het goed keur maar er is met een reden onderscheid gemaakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon niet.
Een jongen van 16 is nog niet volwassen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:39 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij bent constant bezig het zwart/wit neer te zetten en dat is nu net het hele punt, dat is het niet. Ik kan mij voorstellen dat een jongen van 16 sex heeft met een dertienjarige waarbij jouw argumenten gewoon niet opgaan. Ik kan me datzelfde voorstellen bij een relatie van iemaqd van 21 met iemand van 14. Niet per definitie maar het kan. Het stoort me dat dit soort gevallen op één hoop gegooid worden met de 55 jarige die aan een achtjarig kind zit.
Je bent nu weer bezig irrelevante zaken te vergelijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is nu juist het euvel, een kind is niet in staat tot consensuele seks, de hersenen zijn simpelweg nog niet zo ver gevormd.
Daarom mogen ze ook nog geen contracten ondertekenen, omdat ze te beinvloedbaar zijn.
[..]
Mijn mening is legaal, de jouwe is illegaal.
[..]
Dat heb ik gedaan en alles wijst erop.
Doodgeboren baby's en moeders die dood gaan tijdens de bevalling is het hoogste onder kinderen van 12 tot 15 jaar.
Is dat bewijs genoeg voor je dat het niet natuurlijk is?
Vanaf 11 jaar aardig volgroeid noemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:45 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, vind echter dat er nog al een verschil is tussen iemand die een niet geslachstrijp kind wil doen en eentje die aardig volgroeid aan het geraken is. Niet dat ik het goed keur maar er is met een reden onderscheid gemaakt.
En jij bent homoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:43 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
De pedofoben zijn zwart/wit, maar jullie pedofielen zijn zo ruimdenkend
Als jullie je zin niet krijgen dan noemen jullie de ander gewoon onredelijk. Zo kan ik ook proberen m'n discussie te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |