abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 05:05:57 #226
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143077837
Of foto's gemaakt vanuit de plek waar ze gevangen werden gehouden om te proberen iets van de plek te zien want donker?

Of stiekem onderweg tijdens een gijzeling foto's proberen te maken maar wat mislukt want camera zit in zak/kan te weinig licht hebben.

Lijkt mij overduidelijk dat iemand anders in ieder geval met die camera heeft lopen kloten.
pi_143077840
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 05:02 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zouden die 90 foto's door een lokale indiaan gemaakt zijn die niks van een iPhone of zijn camera snapt maar toch dingen uitprobeerde?
Is niet uit te sluiten maar heb er wel mijn twijfels over. 90 foto's in een tijdsbestek van 3 uur, waarvan 87 zo donker dat er niet of niets op te zien is en 3 foto's die vaag zijn en iets tonen wat lijkt op takken en een rotswand. Zou zo'n lokale indiaan echt 3 uur lang met zo'n ding lopen pielen? zo interessant is dat ding niet toch (zeker niet als hij niet zou weten/snappen hoe het te gebruiken).
Na 20 minuten zou je het wel gezien hebben lijkt me...

Foto's zijn overigens gemaakt met de camera en niet met de iPhone.
pi_143077845
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 05:05 schreef Mishu het volgende:
Of foto's gemaakt vanuit de plek waar ze gevangen werden gehouden om te proberen iets van de plek te zien want donker?

Of stiekem onderweg tijdens een gijzeling foto's proberen te maken maar wat mislukt want camera zit in zak/kan te weinig licht hebben.

Lijkt mij overduidelijk dat iemand anders in ieder geval met die camera heeft lopen kloten.
Denk zelf het meest in de richting van het gebruiken van de camera als lichtbron om bij te schijnen dan wel een lichtsignaal te maken.

Maar ook daarvan ben ik niet geheel overtuigd. Er zijn veel voors- en tegens te verzinnen voor de verschillende theorieen.
pi_143077846
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 05:02 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zouden die 90 foto's door een lokale indiaan gemaakt zijn die niks van een iPhone of zijn camera snapt maar toch dingen uitprobeerde?
De foto's zijn gemaakt met de camera, niet met de telefoon
De foto's zijn genomen midden in de nacht
3 dagen na het maken van deze "foto's" werd een van de telefoons nog gebruikt om te bellen (althans geprobeerd)

Ik zeg: dubbele verdwaling, elkaar al tussen 14:00 en 16:30 kwijtgeraakt.

• Kris vindt haar overleden vriendin op 11 april, vindt nog wat batterij in haar telefoon en doet een laatste poging 911 te bellen
• Kort erna overlijdt ook zij
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143077851
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 05:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

3 dagen na het maken van deze "foto's" werd een van de telefoons nog gebruikt om te bellen (althans geprobeerd)

• Kris vindt haar overleden vriendin op 11 april, vindt nog wat batterij in haar telefoon en doet een laatste poging 911 te bellen
Ben toch wel nieuwsgierig of er nog meer informatie van die telefoons boven water komt. Zouden ze echt niet ergens tussen 1 april en 8 april een foto gemaakt hebben met hun mobieltje (wie van de twee die dan ook in het bezit had in het geval van het kwijtraken van elkaar).
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 05:20:24 #231
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_143077854
quote:

[..]

dat dat laatste denk ik ook. Of een van de telfoons uitgezet omdat zodat de batterijen later nog gebruikt konden worden.

Verder denk ik dat ze inderdaad gevangen zijn genomen, maar nu denk je, waar? het hele eiland is afgezocht, dan zou een grot o.i.d gezien moeten zijn.

Die zwarte foto's moeten wel gemaakt zijn om iets duidelijk te maken of voor hunzelf duidelijk te maken.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_143077855
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 05:20 schreef Basxt het volgende:
het hele eiland is afgezocht,
Welk eiland bedoel je?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 5 augustus 2014 @ 05:30:40 #233
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_143077859
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 05:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welk eiland bedoel je?
heh ik dacht dat ze op een eiland waren vermist.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 05:45:20 #234
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143077867
Een mens kan tot vijftig dagen overleven zonder eten, verhongering lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 05:47:09 #235
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143077869
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 05:10 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Is niet uit te sluiten maar heb er wel mijn twijfels over. 90 foto's in een tijdsbestek van 3 uur, waarvan 87 zo donker dat er niet of niets op te zien is en 3 foto's die vaag zijn en iets tonen wat lijkt op takken en een rotswand. Zou zo'n lokale indiaan echt 3 uur lang met zo'n ding lopen pielen? zo interessant is dat ding niet toch (zeker niet als hij niet zou weten/snappen hoe het te gebruiken).
Na 20 minuten zou je het wel gezien hebben lijkt me...

Foto's zijn overigens gemaakt met de camera en niet met de iPhone.
Zijn de foto's met of zonder flits gemaakt. En als met flits, waarom valt er dan niets te zien op de foto's?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 05:48:43 #236
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143077872
quote:

[..]

Hoe kan je elkaar nou in godsnaam kwijtraken. Iedereen volgt elkaar tijdens een wandeling.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 05:52:48 #237
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143077874
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 05:13 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Denk zelf het meest in de richting van het gebruiken van de camera als lichtbron om bij te schijnen dan wel een lichtsignaal te maken.

Maar ook daarvan ben ik niet geheel overtuigd. Er zijn veel voors- en tegens te verzinnen voor de verschillende theorieen.
Maar als dat zo is, waarom is de camera dan in de vermissing van een week maar 3 uur voor dat doel gebruikt?
pi_143077910
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 05:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hoe kan je elkaar nou in godsnaam kwijtraken. Iedereen volgt elkaar tijdens een wandeling.
Ben een verhaal aan het schrijven, dan lees je het vanzelf.

Die 50 dagen zijn in theorie. De praktijk kan heul anders uitpakken. Er zijn meer gevaren dan bescherming in die wildernis.

dinsdag 5 augustus 2014 @ 06:33:41 #239
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143077935
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 06:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ben een verhaal aan het schrijven, dan lees je het vanzelf.

Die 50 dagen zijn in theorie. De praktijk kan heul anders uitpakken. Er zijn meer gevaren dan bescherming in die wildernis.
Nouja ook wel praktijk omdat ik overal lees dat zwakke ouderen die niks meer eten zo lang nog leven.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 06:36:54 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143077946
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 02:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
http://www.hartvannederla(...)na-week-vermissing/#

Kris en Lisanne maakten 90 foto’s na week vermissing’ Gepubliceerd: Maandag 16:41 Update: Maandag 23:11

Kris en Lisanne hebben op 8 april, een week na hun vermissing, nog 90 foto’s gemaakt. De foto’s zijn te donker en bewogen om er iets op te kunnen zien. Dat heeft de vader van Kris, Hans Kremers, laten weten tijdens de persconferentie in Panama.

De ouders van Kris hebben het wandelpad ‘el Pianista’ zelf donderdag afgelopen. Hierbij hebben ze geconcludeerd dat het een enkel pad is waarbij je niet kunt verdwalen zolang je op, of in de buurt van, het pad blijft. Ze vragen zich dan ook af waarom Kris en Lisanne niet terug zijn gelopen over het pad nadat ze op de dag van hun vermissing het alarmnummer hadden gebeld. Ze kregen hierbij niemand aan de telefoon, omdat ze op dat moment geen bereik hadden.

Ook is gebleken dat het onmogelijk is om vanaf het moment en de plek waar de laatste foto op 1 april was genomen, de rivier te bereiken in het tijdsbestek voordat naar het alarmnummer werd gebeld. Verder hadden de twee vriendinnen de ochtend van 1 april informatie op internet opgezocht over de wandelroute. De informatie die ze hebben ingewonnen, is ook correcte informatie. Foutieve informatie kan dus niet de oorzaak van de verdwijning zijn.

Foto’s

Op de geheugenkaart bleek een foto te staan van een rots die buiten het pad ligt. Het is nog onduidelijk of ze bewust van het pad zijn afgeweken, of dat ze verdwaald zijn geraakt en daardoor op deze plek buiten het pad terecht waren gekomen.

Uit de geheugenkaart is ook gebleken dat met het fototoestel nog zo’n 90 foto’s zijn gemaakt na de verdwijning. Dit was een week na hun verdwijning in 3 uur tijd, op 8 april tussen 01.00 en 04.00 uur lokale tijd. Op de foto’s is weinig tot niets te zien. Mogelijk hebben ze dit gedaan om het pad waar ze liepen te verlichten met de flits of omdat ze iets hoorden er erachter probeerden te komen wat het was.

Kritiek op onderzoek

Hans Kremers had ook kritiek op de onderzoekers. Hij valt hem op dat het niveau van de communicatie aanzienlijk achteruit is gegaan sinds de vondst van de resten op 23 juni. Hij is er ook niet blij mee dat ze mondeling wel van alles te horen krijgen, maar dat er niets officieel op papier wordt gezet. Ook krijgt hij nieuws niet altijd direct van de onderzoekers te horen, maar moet hij het uit de media vernemen,

Ook in Panama zelf is veel kritiek op de onderzoekers. Volgens een Panamese onderzoeksjournalist hebben ze in het begin van de vermissing niet goed gezocht. “Het is hier niet de Amazone, als ze goed gestructureerd te werk waren gegaan, hadden ze Lisanne en Kris binnen die week moeten kunnen vinden.”

Lokale bevolking

De onderzoeksjournalist denkt dat Lisanne en Kris niet door een misdrijf om het leven zijn gekomen. Ze hadden nog meer dan 80 dollar bij zich, dit is in Panama heel veel geld en dit was dus meegenomen als het een roofmoord was geweest. Ook acht ze de kans op georganiseerde misdaad heel klein. “De lokale bevolking kent het gebied heel goed, als zij iemand willen laten verdwijnen, dan kunnen zij dat zonder problemen.” Het feit dat de lokale bevolking de vondst juist heeft gemeld geeft aan dat zij goede bedoelingen hebben.

De ouders van Kris hebben twee officiële herdenkingsmomenten gepland voor de lokale bevolking, hier zullen zij de inwoners ook bedanken voor hun hulp. Dit eerste zal in Boquete zijn, de plek waar vandaan het onderzoek werd gedaan. De andere is in Alto Romero, bewoners uit dit dorp vonden de resten van de studentes. Dit moet allemaal voor woensdag gebeuren, dan vliegen de ouders terug naar Nederland.
ik ben er niet van overtuigd dat zij die 90 fotos zelf hebben gemaakt.
En de lokale bevolking mag dan in staat zijn iemand te laten verdwijnen, als er sprake is van een misdrijf hoeft dat niet perse te zijn gedaan door iemand van die plek.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 06:43:58 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143077970
Die foto's kunnen ook nog gemaakt zijn om bijvoorbeeld een roofdier weg te jagen, als een van beiden toen al overleden was en de ander (om wat voor reden dan ook) geen kant meer op kon, en er roofdieren om haar/hen heen liepen dan kan dat ook een reden zijn geweest te gaan flitsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143077973
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 06:33 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nouja ook wel praktijk omdat ik overal lees dat zwakke ouderen die niks meer eten zo lang nog leven.
Is dat na dagenlang door een vochtige, hete jungle gesjokt te hebben, met vele giftige slangen, spinnen en andere beesten?

dinsdag 5 augustus 2014 @ 06:47:18 #243
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143077982
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 06:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is dat na dagenlang door een vochtige, hete jungle gesjokt te hebben, met vele giftige slangen, spinnen en andere beesten?
Lijkt me sterk dat ze allebei door giftige slangen spinnen en dergelijke zijn gebeten.

Blijkbaar kan je best lang zonder voedsel.
pi_143078005
Goed, mijn scenario. Commentaar is meer, meer dan gewenst.

====================

Ok guys and gals, after 4 months of research into this case, and after today’s EenVandaag show I formulated a scenario which I consider at this moment the most logical and possible to cover the known facts and especially answering some questions to the “illogical” things we now know about.

I want to ask you to challenge my hypothesis based on facts and logic, not based on preconceived ideas:

Tragic Reencounter

On Tuesday April 1st Lisanne Froon (22) and Kris Kremers (21) looked on the internet and in the folder of their language school for a nice hike for that day. The just learned the day before, to frustration of especially Lisanne, that their voluntary work in Boquete was postponed for a week. Hence they booked two tours with the most experienced guide of the village; Feliciano Gonzalez. He would take the girls to a strawberry farm on Wednesday April 2nd and on a difficult hike Saturday April 5th to the Baru Volcano.

So on Tuesday they looked for a pretty simple hike for that day, saw some hikes to the Lost Waterfalls, others and the Pianista Trail was the one they chose. The read about the Mirador, the continuation of the trail into Bocas del Toro. At about 10:30 that morning they took a taxi to Il Pianista, the restaurant behind which starts the El Pianista trail, following up the El Pianista river. They passed the finca of Lorenzo Gonzalez and arrived at the Mirador at around 13:00 (1 PM). Here Kris took the famous last photo of Lisanne, standing happy on the Mirador. Then they walked on and after about 45 min they silently lost their cell phone coverage.

At around 14:00 Kris and Lisanne arrived at the 1st quebrada or creek (bergbeekje in Dutch). Lisanne took the last photo of Kris here.

They hiked on to the 2nd quebrada where they arrived around 15:00 and here they were completely alone in the forest, saw a small waterfall and wanted to fresh up a bit before hiking back to the Mirador and home to Boquete. With the 3 hour hike they had coming, they would arrive @ Il Pianista again just before dark. They took off their bras which they put in the backpack and enjoyed the cold water coming from the mountain. Kris took the water bottle she had from their backpack and told Lisanne she went for a short private pitstop in the woods before hiking back again to Boquete. This happened more or less at 15:30.

Lisanne stayed behind with the backpack, in which she had the two phones of the girls, the camera and the just taken off bras. Also Lisannes passport and Kris’s insurance card were in the backpack. Lisanne had her own 0.5 l plastic bottle of water.

Lisanne was enjoying the nice area, the swim in the ice cold water which cooled her off pretty quickly. Refreshing. After 15 minutes she still did not see Kris coming back from her pit stop and began to wonder where she’d be, so she shouted to her friend

Kris went a bit into the woods and chose a place to do what she had to do. Here she was completely surprised by some fauna which scared her and she started to run. Because of the direction she could not run back towards her friend, but she ran in the opposite direction away from her. The tapir/swarm of bees/other animal or group of animals formed a barrier to get back to Lisanne and she ran farther away.

In the meantime Lisanne was getting scared something awful had happened and started to look for her friend shouting her name. But Kris, scared as hell, was already too far away in the dense Caribbean side forest that she could not hear her friend calling her. In complete panic, she could not find the way anymore, back to the quebrada. Lisanne in the meantime packed everything they had in their backpack and started to look for her friend. She kept looking in different places but no trace of her poor colleague of Kruispunt Amersfoort.

At about 16:30 Lisanne was in full distress and panic and she started to call 112, the Dutch emergency line and also 911 she tried. No call made it because there was no reception on that side of the Continental Divide.

Because of the sun setting in the West, behind the mountains, darkness fell much earlier than they had experienced the days before in Boquete.

Both girls were now separated from eachother.

In the next days they kept looking for each other and to paths to find their way back to civilization again. At one of these days Kris ended up on the banks of the Changuinola river, in an area where this river was called Culebra. She did not know this and also not that the name was given to the stream because of the abundance of poisonous snakes in the area. Kris waited here at the river bank for her friend to show up, as she expected Lisanne also reaching the river to come looking for her. She waited and waited and no sign of her friend. She started to become very thirsty and hungry and thought she’d needed to look for bananas, nuts, roots or anything edible to stay alive and keep her warm. But what if Lisanne would reach the river side just at that moment? She got an idea; I will leave my short jeans here as a sign, a sign for Lisanne that Kris had been there so if she’d see the jeans she would stay there and wait for her friend to come back with something to eat.

Lisanne on the other hand followed a different route to this river, took a different crossing and kept searching in despair for her lost buddy. While the days passed she kept calling 911 with her phone, also using it (as little as possible) as a light at night. After her own Samsung phone batteries died, she kept doing the same but using Kris’s iPhone to call for help. But nowhere she could get any signal.

The days passed and Kris collected some things to eat and tried to come back to the place she left her jeans. But… it wasn’t there anymore. The heavy rains caused the river to swell rapidly and she lost her only sign and piece of clothing she had. The river started to drop quickly again, the rains stopped and the sun came through. In the heat of the day both Kris and Lisanne suffered. Kris walked along the drying riverbed and at one moment got stuck with her boot in a hole. She tried to get her foot out, but weakened by hunger and thirst she was not able to do it. The only possibility would be to take off her shoe and get her foot out. When she unlaced her shoe, she suddenly saw why the river was called Culebra; it was swarming with snakes in the hole between the rocks and roots. She managed to pull her foot out but didn’t dare to get her shoe with her bare hands. On one sock and one shoe she looked for sticks and stones in the area to make it happen, but unfortunately she did not manage to do it.

In the meantime, still in complete stress and hunger, her friend was looking for Kris wherever she could. She looked along the river but couldn’t find her.

Lisanne used both cellphones to have light and called various times to the emergency line but still no reception in the deserted Nance de Risco area.

The night of the 7th of April to the morning of the 8th Lisanne, weakened by the lack of food, sleep and dehydrated, still in complete distress about her situation, she wanted to keep the little battery she had on her phone and walked along a rocky cliff along the river. She took photos with her camera and tried to get light with it to find her way through the area she was. Curious night eyes came up to the poor girl and she tried to scare away the animals with her photo camera. Some branches, pollen and the vague red rocky surface appeared in 3 out of the 90 pictures she was able to take before the camera batteries died all the way. Soon after this she fell asleep. Next morning she was very ill and could not walk far anymore. She reached more or less the place where the backpack would be found 65 days afterwards. Here she finally deceased by a combination of dehydration, pain and suffering and lack of food and sleep, bites from bugs and snakes.

It is at this place poor Kris would find her friend just 3 days later, on April 11th. The exhausted girl, still without jeans and with one shoe, found the backpack intact and she tried to look for her phone. There was just 1% of battery left which she used to hysterically call 911. In that she failed and in exhaustion she was not able anymore to leave a farewell message for her parents. The camera battery did not survive the lighting-photo taking session Lisanne did 3 days before. She was not able anymore to build a grave for her friend and soon afterwards she died too.

After the death of both young women, the river started to swell again and washed ashore some remains of the girls. Some kilometers upstream the missing shoe of Kris was washed ashore too. In the tropical humid climate of Bocas del Toro province, the bodies quickly disintegrated and washed partly into the river again leaving behind Kris pelvic bone and Lisannes boot and foot close to each other.

The guide that walked the complete trail for days starting April 3rd could not locate the poor girls who were already weakened and searching for food and water. Sinaproc did not go into Bocas del Toro and the parents of the missing girls who arrived April 8th in the morning in Boquete, Panama were unaware of the girls still alive on a mere 17 km from where they were.

In the coming months the climate, bacteria and river swelling and sinking distributed the final remains over a large area.

dinsdag 5 augustus 2014 @ 07:23:15 #245
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_143078126
Hoe zou je, in de lijn van jouw hypothese, verklaren dat het bekkenbot van Kris niet meer intact was, Mata? Dat zal wel iets krachtigs geweest moeten zijn, lijkt me.
Omdat peer.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 07:27:08 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143078146
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 02:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, lijkt me precies het moment.

De meiden wisten natuurlijk niet dat het aan de Caribische kant sneller donker zou worden, dus zeg om 18:20 te donker om te lopen ipv om ~19:00 zoals in Boquete -20 min voor zonsondergang vs 20 min erna, zoiets.

Wat ze wel geweten moeten hebben is de tijd. En ook hun bereik. Natuurlijk zullen ze niet zoals normaal elke 5 min hun GSM checken, maar elk half uur lijkt me wel het minimum. Kris heeft geen horloge om en ook Lisanne draagt dat niet. Net als ik gebruiken ze hun mobiel als klok. En zoveel andere mensen.

De uitspraak van de ouders; bij de eerste quebrada WEL en bij de tweede GEEN foto is dan ook wel een aanwijzing lijkt me. Zeker als je die noodoproep erbijpakt.

Ze zouden dan tussen de eerste en tweede quebrada verdwaald moeten raken/iets gebeurd (vallende kokosnoot :P , slangenbeet, zwerm bijen, tapir waar ze van schrikken en struikelen, of inderdaad die gladde stenen in die quebrada's.

Zou ook kunnen dat ze niet verder gelopen zijn, maar in die quebrada afkoelen en hun bh's daar al uitgedaan. Het is "jammer" dat het broekje van Kris daar niet is gevonden, maar zo'n 5 km stroomafwaarts, dat zou namelijk wel in het verhaal passen daar.

Stel ze zijn in/bij dat stroompje andere beesten tegengekomen. Bloedzuigers, rupsen, spinnen, die zwerm bijen, apen waar ze van schrikken, whatever.

Dan een noodoproep maken lijkt logisch.

De ouders hebben een bepaalde grote bias, maar als ze zeggen dat hun dochters van tevoren die trail goed hebben nageplozen, dan geloof ik dat wel (die ouders hebben vast de surfgegevens van het hostel gehad en zeggen in de media dat de websites correct waren).

Op geen van die sites staat dat je "doorlopend bij de Mirador ook naar Boquete kan".

Ik neem dat dan ook niet aan dat die dochters dat dachten. Het pad waarover de ouders lopen is smal, tussen hoge grassen en struiken en rotswanden enzo. Lijkt me niet dat de meiden denken, hier om de hoek ligt een vierbaanssnelweg waar lijn 56 om het kwartier langskomt.

Kloothommel (heerlijke nick heb je uitgekozen) heeft denk ik een goed punt met die gladde stenen. Dat is een groot risico.

Het vreemde van het alles blijft alleen dat ze daarna, als er daadwerkelijk daar een ongeluk gebeurd is:
• nog zover hebben (kunnen) lopen en rivieren oversteken enzo etc.
• niet 1 terug hebben laten lopen naar het bereikpunt (wat voor de meiden denk ik de Mirador was) en daar geprobeerd te bellen
er kwam hier een bericht voorbij dat er een viezerik rondhing bij die watervallen,toch? Misschien daarom geen foto bij de tweede omdat ze iemand tegen het lijf liepen?
pi_143078157
"De" watervallen zijn aan de Boquetekant van de bergen. Dit watervalletje is bij de quebradas (bergbeekjes). komt geen hont.

pi_143078168
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:23 schreef Omdatappel het volgende:
Hoe zou je, in de lijn van jouw hypothese, verklaren dat het bekkenbot van Kris niet meer intact was, Mata? Dat zal wel iets krachtigs geweest moeten zijn, lijkt me.
Flash floods tegen rotsen. Water is enorm sterk, kan hele huizen verbrijzelen (tsunami).

pi_143078209
Als ik zou gaan zwemmen en m'n BH uittrek, zou ik m daarna echt wel weer een keer aantrekken. Als ik in paniek zou raken natuurlijk niet direct, maar wel daarna.

En je broekje achterlaten? Nee, dat zie ik echt niet gebeuren.

Maar goed, dat is gebaseerd op mijn eigen gevoel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_143078253
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 06:54 schreef El_Matador het volgende:
Goed, mijn scenario. Commentaar is meer, meer dan gewenst.

====================

Ok guys and gals, after 4 months of research into this case, and after today’s EenVandaag show I formulated a scenario which I consider at this moment the most logical
Je hebt vier maanden lang onderzoek gedaan? En wat heb je dan precies gedaan? En post eens in het Nederlands.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')