SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik eet in een week geen 12 boterhammen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende: Vroeger boterhammetje of 12 per dag met pindakaas dat dirty bulk
![]()
Ik welquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het spijt me JR. Ik heb geen idee hoe ik dit goed met je maak.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet in een week geen 12 boterhammen.
Dat sowieso welquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet elke 4/6 boterhammen etenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jou vergeef ik omdat je in Groningen woont. Daar kan je al niks aan doen.
Aldo, enlighten mequote:
ik ook niet meer. maar ja toen 2 keer per dag sporten enzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
niet fucking vet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Baby vet
[..]
Dit zegt mijn opa ook altijd. Hierbij krijg je mijn nummer niet.
[..]
Neeeee.
Heeyquote:
Je behoort niet tot mijn innercircle, dus dit verzoek willig ik niet in.quote:
wat eet je vd rest dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ik eet nu maar 2 boterhammen per week ofzo
Hoe kom je in jouw binnensterondje?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je behoort niet tot mijn innercircle, dus dit verzoek willig ik niet in.
alles nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldo, enlighten me
Wat moet ik absoluut niet missen?
Hard duwenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je in jouw binnensterondje?
Ken je knoflookpaté? Dat is zo lekkerquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
In de ochtend eet ik wel havermout in de middag gewoon boterhammen met vleeswaar.
Nicequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alles niet
museum bij 9/11 was cool
statue of liberty was
helicoptervlucht was
alles was
Nee ken ik niet. Lijkt mij wel lekker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken je knoflookpaté? Dat is zo lekker
Als ik net wakker ben krijg ik echt geen eten door mijn strotquote:
Niet anorexia zoals WP hebbenquote:
Slim, knap, leuk en gezellig zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je in jouw binnensterondje?
Jup, maar dat vond ik niet zo heel coolquote:
Bij mij was het na 1 avondje algelijk raakquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim, knap, leuk en gezellig zijn.
Ik voldoe aan 5 van deze eigenschappenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim, knap, leuk en gezellig zijn.
Hootersquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jup, maar dat vond ik niet zo heel coolwas nogal druk toen
ow en empire state building was ook leuk
en hooters natuurlijk
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voldoe aan 5 van deze eigenschappen
Ja ik ook zo'n beetje, vraag me af hoe ik dat straks op school doequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
als ik wakker word, dan neem ik 2 uur later pas mn ontbijt
Hoezo zou je dat dan aanpassen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook zo'n beetje, vraag me af hoe ik dat straks op school doe!
Brommers kieken in West-friesland.quote:
Nee dat was duurder dan de dingen die wij los dedenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hooters
Maar vet vet
Had je ook een city pass?
ik na 10 minutenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
als ik wakker word, dan neem ik 2 uur later pas mn ontbijt
na de douche smeer ik boterhammetjes en neem ik mee naar school en als ik daar ben, realiseer ik me dat ik geen zin heb in mn eigengemaakte boterhammetjes en gooi ik het weg en koop dan iets in de kantinequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook zo'n beetje, vraag me af hoe ik dat straks op school doe!
Sowieso goeie restaurants in New York ofniet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dat was duurder dan de dingen die wij los deden![]()
ow en the high line is echt een aanrader, dat is echt mega leukin die buurt kun je ook echt lekker eten
gewoon brood smeren thuis?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klote tijdstip om aan eten te komen (09:00 's ochtends)
Leugens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij was het na 1 avondje algelijk raak
Dat zie ik dan wel als ik je ooit meet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voldoe aan 5 van deze eigenschappen
Dat doe ik ook, ben je ook ectoquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik eet superweinig als ik alleen thuis ben. meestal alleen avondeten
mwoah op zich welquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso goeie restaurants in New York ofniet?
Mexicaansquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mwoah op zich wel
singual de mexicaan ismet sicke guacamole, komen ze aan de tafel maken
en in de buurt van the highlineen hooters
haten op mexicaansquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mexicaans
Zitten goeie Aziatische restaurants
En verder?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mwoah op zich wel
singual de mexicaan ismet sicke guacamole, komen ze aan de tafel maken
en in de buurt van the highlineen hooters
Oh ben jij er zo één. Dan hoef ik niet in je innercircle ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel als ik je ooit meet.
Maar je begint op een achterstand doordat je haat op Siem.
Hmm begrijpelijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is je klacht ongeldig verklaard.
super veel aziaten daarquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mexicaans
Zitten goeie Aziatische restaurants
Daar doe ik niet aan. Hoogstens kermissen.quote:
Primaquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dm je favoriete nummer dan
Ezell was goed te vervangen dus tijdelijk?quote:
Zonde.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
In NYC gewoon elke dag de grootste hamburger halen en frisdrank.
Wat was matig dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er 2x maar matig gegeten en 3x
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
ik ga money spenden daarquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
thatsracist.jpgquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell was goed te vervangen dus tijdelijk?![]()
Beetje culinair doen hè.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zou ik 2x doen en daarna niet weer. Genoeg andere restaurants om te etenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
Ezell is onvervangbaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell was goed te vervangen dus tijdelijk?![]()
als die er zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou ik 2x doen en daarna niet weer. Genoeg andere restaurants om te eten
26 augustusquote:
Nicequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ezell is onvervangbaar
daarom maar een hootersshirt voor haar gekocht
Grootste pizza als afwisseling.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou ik 2x doen en daarna niet weer. Genoeg andere restaurants om te eten
Matige burgers in New York?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een of andere italiaan en een burgertent
Je moet ook in Little Italy Italiaans gaan eten, schijnt een bazenpizzeria te zitten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een of andere italiaan en een burgertent
Zorg maar dat je vliegtuig vertraging heeftquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
wejoow kon je niet een dag eerder vertrekken, dan konden we mss meeten op schiphol
daar zat ik bij een viezequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook in Little Italy Italiaans gaan eten, schijnt een bazenpizzeria te zitten.
kleine kans. tot nu toe niet meegemaakt. wel een vliegtuig gemistquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorg maar dat je vliegtuig vertraging heeft
Sowieso dat jij me gaat appen dat je verdwaald bentquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it gaat eten voor mij voorproeven zodat ik niet vergiftigd word even later
nee ga niet alleen door steden lopen dit keerquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso dat jij me gaat appen dat je verdwaald bent
Maak je ook een tosti, één zoals op de fotoquote:
Dankjequote:
Werk niet voor niets op de kinderboerderijquote:
nee welke is datquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:52 schreef JanCees het volgende:
heb je nieuwe van Typhoon al geluisterd Inso?
baan gekregen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werk niet voor niets op de kinderboerderij
Nee afgewezenquote:
Ik weet niet of alles in huis is voor die tostiquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak je ook een tosti, één zoals op de foto(en breng mij alsjeblieft ook één)
Tofquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of alles in huis is voor die tosti![]()
Maar komt sowieso goed. DM je faxnummer maar
Over paar jaar lukt dat wel. 3d-printer dit datquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of alles in huis is voor die tosti![]()
Maar komt sowieso goed. DM je faxnummer maar
Maar kreeg vandaag uitnodiging voor sol.gesprek bij Dierentuin in Amersfoort dus, wie weetquote:
Mij lukt het nu al.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over paar jaar lukt dat wel. 3d-printer dit dat
Natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij lukt het nu al.
Wil jij ook een stukje?
Jij faxt hele andere saus door.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik de saus ook doorfaxen of wil je dat liever per telefoon?
Mail graagquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik de saus ook doorfaxen of wil je dat liever per telefoon?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stuur het wel even per Word-document.
docx of doc?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stuur het wel even per Word-document.
Trustenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
Ja ik ga ook pitten weekend weer voorbij morgen werken.
Eindelijk money binnenkrijgen.
ja maar moet er even een keer voor gaan zitten eigenlijk met vriendinquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
Had je nog vette huisjes gezien op Airbnb Inso?
Gadver, is dat pasta?quote:
Heb je nog niks geboekt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar moet er even een keer voor gaan zitten eigenlijk met vriendin![]()
![]()
mja yolo
ja die ene die ik toen linkte die echt baas wasquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog niks geboekt?
Moet je wel doen man
Zit je daar?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja die ene die ik toen linkte die echt baas was
Damnquote:
Die bestaan wel hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
Waarom bestaan er geen directe vluchten naar Honolulu
Welke episode?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow JR. Fargo gaat wel helemaal los.
Betaal je alleen paar k voorquote:
Welke episode ben je nu?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow JR. Fargo gaat wel helemaal los.
Wat is dat dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
Inso heb Coca Cola stevia nu heb je die al op?
7quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke episode ben je nu?
Goede serie manKomt tweede seizoen gelukkig
snap niks van die sitequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.kayak.com/Cheap-Honolulu-Flights.HNL.f.ksp
Jij kijkt ook meteen alles achter elkaar hèquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7. Ik heb het er maar druk mee
Zal wel niks opleveren. Via Skyscanner krijg je niks in ieder geval.quote:
wat is dat voor onzinquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel niks opleveren. Via Skyscanner krijg je niks in ieder geval.
Wat een tyfusvraag was dat zeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaa een wielervraag, nu red ik mijn potje tegen JR
alle 10 goed koekoek ratatataquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een tyfusvraag was dat zeg.
Wielrennen
Ik wist er eentjequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alle 10 goed koekoek ratatata
Wat voor vraag was dat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alle 10 goed koekoek ratatata
Ik ben niet snel verslaafd aan een serie, maar als ik iets goed vind dat ga ik er ook voor. Gek genoeg kijk ik daarna vaak juist een maand helemaal niksquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt ook meteen alles achter elkaar hè
Ik ga zo aan Vikings beginnen
Daar weet je er toch wel 5/6 vanquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bergen die beklommen worden in de tour de france
wielrennen
tour de france
Jij keek toch ook Battlestar Galactica heel snel uitquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet snel verslaafd aan een serie, maar als ik iets goed vind dat ga ik er ook voor. Gek genoeg kijk ik daarna vaak juist een maand helemaal niks![]()
Al ben ik ook wel ernstig besmet dit jaar met het serie virus door externe bronnen
Ik wist er eentjequote:
Ja, maar daar laat ik mij niet over uit tenzij je de serie kentquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij keek toch ook Battlestar Galactica heel snel uit
Ik kan ook meestal wel een tijdje zonder, maar ik kijk maximaal 3 episodes nu in de nacht. Anders ga ik echt te lang door en kan ik niet langer genieten van een goede serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |