Hard duwenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je in jouw binnensterondje?
Ken je knoflookpaté? Dat is zo lekkerquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
In de ochtend eet ik wel havermout in de middag gewoon boterhammen met vleeswaar.
Nicequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alles niet
museum bij 9/11 was cool
statue of liberty was
helicoptervlucht was
alles was
Nee ken ik niet. Lijkt mij wel lekker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken je knoflookpaté? Dat is zo lekker
Als ik net wakker ben krijg ik echt geen eten door mijn strotquote:
Niet anorexia zoals WP hebbenquote:
Slim, knap, leuk en gezellig zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je in jouw binnensterondje?
Jup, maar dat vond ik niet zo heel coolquote:
Bij mij was het na 1 avondje algelijk raakquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim, knap, leuk en gezellig zijn.
Ik voldoe aan 5 van deze eigenschappenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim, knap, leuk en gezellig zijn.
Hootersquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jup, maar dat vond ik niet zo heel coolwas nogal druk toen
ow en empire state building was ook leuk
en hooters natuurlijk
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voldoe aan 5 van deze eigenschappen
Ja ik ook zo'n beetje, vraag me af hoe ik dat straks op school doequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
als ik wakker word, dan neem ik 2 uur later pas mn ontbijt
Hoezo zou je dat dan aanpassen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook zo'n beetje, vraag me af hoe ik dat straks op school doe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |