7quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke episode ben je nu?
Goede serie manKomt tweede seizoen gelukkig
snap niks van die sitequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.kayak.com/Cheap-Honolulu-Flights.HNL.f.ksp
Jij kijkt ook meteen alles achter elkaar hèquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7. Ik heb het er maar druk mee
Zal wel niks opleveren. Via Skyscanner krijg je niks in ieder geval.quote:
wat is dat voor onzinquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel niks opleveren. Via Skyscanner krijg je niks in ieder geval.
Wat een tyfusvraag was dat zeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaa een wielervraag, nu red ik mijn potje tegen JR
alle 10 goed koekoek ratatataquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een tyfusvraag was dat zeg.
Wielrennen
Ik wist er eentjequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alle 10 goed koekoek ratatata
Wat voor vraag was dat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alle 10 goed koekoek ratatata
Ik ben niet snel verslaafd aan een serie, maar als ik iets goed vind dat ga ik er ook voor. Gek genoeg kijk ik daarna vaak juist een maand helemaal niksquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt ook meteen alles achter elkaar hè
Ik ga zo aan Vikings beginnen
Daar weet je er toch wel 5/6 vanquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bergen die beklommen worden in de tour de france
wielrennen
tour de france
Jij keek toch ook Battlestar Galactica heel snel uitquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet snel verslaafd aan een serie, maar als ik iets goed vind dat ga ik er ook voor. Gek genoeg kijk ik daarna vaak juist een maand helemaal niks![]()
Al ben ik ook wel ernstig besmet dit jaar met het serie virus door externe bronnen
Ik wist er eentjequote:
Ja, maar daar laat ik mij niet over uit tenzij je de serie kentquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij keek toch ook Battlestar Galactica heel snel uit
Ik kan ook meestal wel een tijdje zonder, maar ik kijk maximaal 3 episodes nu in de nacht. Anders ga ik echt te lang door en kan ik niet langer genieten van een goede serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |