Nee dat was duurder dan de dingen die wij los dedenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hooters
Maar vet vet
Had je ook een city pass?
ik na 10 minutenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
als ik wakker word, dan neem ik 2 uur later pas mn ontbijt
na de douche smeer ik boterhammetjes en neem ik mee naar school en als ik daar ben, realiseer ik me dat ik geen zin heb in mn eigengemaakte boterhammetjes en gooi ik het weg en koop dan iets in de kantinequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook zo'n beetje, vraag me af hoe ik dat straks op school doe!
Sowieso goeie restaurants in New York ofniet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dat was duurder dan de dingen die wij los deden![]()
ow en the high line is echt een aanrader, dat is echt mega leukin die buurt kun je ook echt lekker eten
gewoon brood smeren thuis?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klote tijdstip om aan eten te komen (09:00 's ochtends)
Leugens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij was het na 1 avondje algelijk raak
Dat zie ik dan wel als ik je ooit meet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voldoe aan 5 van deze eigenschappen
Dat doe ik ook, ben je ook ectoquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik eet superweinig als ik alleen thuis ben. meestal alleen avondeten
mwoah op zich welquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso goeie restaurants in New York ofniet?
Mexicaansquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mwoah op zich wel
singual de mexicaan ismet sicke guacamole, komen ze aan de tafel maken
en in de buurt van the highlineen hooters
haten op mexicaansquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mexicaans
Zitten goeie Aziatische restaurants
En verder?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mwoah op zich wel
singual de mexicaan ismet sicke guacamole, komen ze aan de tafel maken
en in de buurt van the highlineen hooters
Oh ben jij er zo één. Dan hoef ik niet in je innercircle ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel als ik je ooit meet.
Maar je begint op een achterstand doordat je haat op Siem.
Hmm begrijpelijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is je klacht ongeldig verklaard.
super veel aziaten daarquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mexicaans
Zitten goeie Aziatische restaurants
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |