Zorg maar dat je vliegtuig vertraging heeftquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
wejoow kon je niet een dag eerder vertrekken, dan konden we mss meeten op schiphol
daar zat ik bij een viezequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook in Little Italy Italiaans gaan eten, schijnt een bazenpizzeria te zitten.
kleine kans. tot nu toe niet meegemaakt. wel een vliegtuig gemistquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorg maar dat je vliegtuig vertraging heeft
Sowieso dat jij me gaat appen dat je verdwaald bentquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it gaat eten voor mij voorproeven zodat ik niet vergiftigd word even later
nee ga niet alleen door steden lopen dit keerquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso dat jij me gaat appen dat je verdwaald bent
Maak je ook een tosti, één zoals op de fotoquote:
Dankjequote:
Werk niet voor niets op de kinderboerderijquote:
nee welke is datquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:52 schreef JanCees het volgende:
heb je nieuwe van Typhoon al geluisterd Inso?
baan gekregen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werk niet voor niets op de kinderboerderij
Nee afgewezenquote:
Ik weet niet of alles in huis is voor die tostiquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak je ook een tosti, één zoals op de foto(en breng mij alsjeblieft ook één)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |