Klopt ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heerlijk ditEcht een dikke +1 als vrouwen ook zo meelullen. Gaat echt nergens over, maar dat zijn wel de gesprekken die je bijblijven
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Alleen maar matches met lopende banden, fabriekspijpen en vrachtwagens? Hihaho
Halve manwijven somsquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrouwen die net als overalls zijn.
Mauwen te lang, pijpen te kort. Hihaho.![]()
Klinkt als Badoo.quote:
En, was dat zo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn eerste moment gedaan. Geweldig![]()
![]()
Iemand die de emogif gebruikte dus de gouden vraag kon niet uitblijven: zit je op FOK?![]()
Leuk gesprek.
Op zoveel forums eigenlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
En, was dat zo?
Ze gebruiken die o.a. ook op bokt![]()
En ze denken allemaal dat ze het alleen daar gebruikenquote:
Paardenmeisjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
En ze denken allemaal dat ze het alleen daar gebruiken
Maar paardenmeisjes hosselen![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Silenus het volgende:
Om hier even op door te gaan: je kon de paardenmeisjes er vroeger op school altijd zo uithalen. Het waren al-tijd de grijze muizen. De stille meisjes die zo dicht mogelijk tegen een muur zaten, of in een hoekje. Nooit op een mening te betrappen. Altijd dromerig in hun fucking penny-agenda kijken.
En omdat ze zo saai waren hadden ze ook nooit echt connectie met de rest. En waarin zochten ze hun emotionele toevlucht? Juist, hun 'blessy'. Want 'die begrijpt haar tenminste wel'. Flikker toch op.Dat paard heeft geen idee, natuurlijk vindt-ie het chill dat iemand wat haver komt brengen maar die zogenaamde diepe band wordt echt niet gevoeld door zo'n beest hoor.
Als iedereen lekker met elkaar af ging spreken ging het paardenmeisje naar haar paard. "Heee blessy, wat ben je toch een lieverd! Wil je wat eten? Ja he? Heb je honger? Jaaaa...Oh...Blessy. Jij weet tenminste wat ik bedoel. Je hebt aan één blik genoeg."
Paard: SNNGRFFFFFFF *kwijl*
En dan later als ze groot zijn, gaan ze aan WEDSTRIJDEN mee doen. Onflatteuze broek aan, zo'n stomme muts/pet/hoed/cap op en dan dat wanstaltige zweepje erbij. Bespottelijk. Beetje over wat balken heenspringen. Echt níemand behalve paardenmensen vinden zoiets leuk. De enige reden waarom je dat af en toe blijft kijken is dat je hoopt dat zo'n knol eens keihard tegen zo'n obstakel aan pleurt.
Paardenmeisjes zijn saai, ze stinken en hebben niets te melden. Ontken het nou maar niet, iedereen weet dat het zo is. Jij ook, paardenmeisje.
Ja zo'n zadel schijnt wel een aparte sensatie te zijn he?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Paardenmeisjes zijn slim. Beetje hobbelen, stimulatie, hoogtepunt. Ik snap dat ze het leuk vinden.
Geen FOK!sterquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
En, was dat zo?
Ze gebruiken die o.a. ook op bokt![]()
Ik heb het 3 jaar gedaan maar ik deed vast iets niet goed want merkte er niks vanquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zo'n zadel schijnt wel een aparte sensatie te zijn he?
Dan moet je overstappen op mountainbike denk ik. Mocht dat niet helpen, haal je het zadel erafquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het 3 jaar gedaan maar ik deed vast iets niet goed want merkte er niks van
http://sybian.com/store/quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je overstappen op mountainbike denk ik. Mocht dat niet helpen, haal je het zadel eraf![]()
Anders weet ik het ook niet meer
Ditoquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het 3 jaar gedaan maar ik deed vast iets niet goed want merkte er niks van
Maar nee dan kan je beter een hockeymeisje treffen op tinder oid.
Je moet ook op de zadelknop gaan zitten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar nee dan kan je beter een hockeymeisje treffen op tinder oid.
Meisje van middelbare school deed dat ook. Ik weet nog dat ze een ziek sixpack hadquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zwemsters.Van die chicks met bredere schouders dan een vent.
Beter schoonzwemstersquote:
Van mij mag die kutzon wel weer weggaan het is niet te harden man. En nog even fijn doorwerken tot een uur of 11. Begon vanochtend om 6:30.quote:
Ik ben een beetje op en neer aan het fietsen tussen winkels voor wat boodschappen en het is echt puur genieten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
Van mij mag die kutzon wel weer weggaan het is niet te harden man. En nog even fijn doorwerken tot een uur of 11. Begon vanochtend om 6:30.
Maar een knap meisje sprak me aan op Tinder, so I've got that going for me, which is nice.
Daar baal ik ook nog steeds van jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je schijnt ook geen 30cm te hebben
Dat heeft ze zelf verpest!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon Silk geen beurt meer geven, zal d'r leren!
Mocht ze willen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dus dat was aisomont gisteren bij silk.
Ben ook nergens meer veiligquote:
Alsof je me zou afwijzenquote:
Niemand wijst jou afquote:
Jawel, heeft ze nog een trauma van...quote:
Huh wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, heeft ze nog een trauma van...
De aanhouder wint?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:09 schreef SiIk het volgende:
Ik heb een tindermatch die al 2 weken loopt te zeuren dat we moeten skypen. Ga er zo toch maar aan geloven denk ik
[..]
Huh wat?
Nodig hem uit op tv hehequote:Op maandag 4 augustus 2014 18:09 schreef SiIk het volgende:
Ik heb een tindermatch die al 2 weken loopt te zeuren dat we moeten skypen. Ga er zo toch maar aan geloven denk ik
[..]
Huh wat?
Soms wel jaquote:
quote:
Halloquote:
Ik mis iets geloof ik.quote:
Verder niet boeiend ook..quote:
quote:
Ja nou , elke dag loop ik wel een keer te vragen.. zet je skype aan! want dan kan ik je zien en kunnen we kletsen! maar elke keer weer moet ik slapen zonder je gezien te hebben! ik kan het niet meer hebben ik moet je zien !quote:
Haha nice savequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Het is te makkelijk. Iemand al succes?
![]()
Leeftijd, school en woonplaats komen nog overeen ook. Dat is dan wel weer engquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja nou , elke dag loop ik wel een keer te vragen.. zet je skype aan! want dan kan ik je zien en kunnen we kletsen! maar elke keer weer moet ik slapen zonder je gezien te hebben! ik kan het niet meer hebben ik moet je zien !
Nee heb nog ruim 200 pandapuntenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Het is te makkelijk. Iemand al succes?
![]()
Omg...quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Leeftijd, school en woonplaats komen nog overeen ook. Dat is dan wel weer eng
Oh, zie je edit nu pasquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Omg...nou wees gerust.. ik ben het niet
![]()
![]()
Wat denk je zelf. Ga gewoon lezen ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:31 schreef yats het volgende:
Avond allen, iemand een update van de afgelopen topics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |