Je moet ook op de zadelknop gaan zitten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het 3 jaar gedaan maar ik deed vast iets niet goed want merkte er niks van
Maar nee dan kan je beter een hockeymeisje treffen op tinder oid.
Meisje van middelbare school deed dat ook. Ik weet nog dat ze een ziek sixpack hadquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zwemsters.Van die chicks met bredere schouders dan een vent.
Beter schoonzwemstersquote:
Van mij mag die kutzon wel weer weggaan het is niet te harden man. En nog even fijn doorwerken tot een uur of 11. Begon vanochtend om 6:30.quote:
Ik ben een beetje op en neer aan het fietsen tussen winkels voor wat boodschappen en het is echt puur genieten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
Van mij mag die kutzon wel weer weggaan het is niet te harden man. En nog even fijn doorwerken tot een uur of 11. Begon vanochtend om 6:30.
Maar een knap meisje sprak me aan op Tinder, so I've got that going for me, which is nice.
Daar baal ik ook nog steeds van jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je schijnt ook geen 30cm te hebben
Dat heeft ze zelf verpest!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon Silk geen beurt meer geven, zal d'r leren!
Mocht ze willen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dus dat was aisomont gisteren bij silk.
Ben ook nergens meer veiligquote:
Alsof je me zou afwijzenquote:
Niemand wijst jou afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |