Probeer mijn lapo maar eens te jatten en maak dat er van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:13 schreef Kutmanager het volgende:
Kan je de OP aanpassen? Er moet instaan:
"UF is een lapohoer."
Je kan nu gaan slapen UF...quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:13 schreef Kutmanager het volgende:
Kan je de OP aanpassen? Er moet instaan:
"UF is een lapohoer."
Pff meid ik heb #teamlapo uitgevonden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Probeer mijn lapo maar eens te jatten en maak dat er van.
#Nevergonnahappen #Teamlapo
Vriendin, ik zeg jou, dit ga je verliezen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Pff meid ik heb #teamlapo uitgevonden.
Wacht maar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vriendin, ik zeg jou, dit ga je verliezen.
Ga nou maar slapen...quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vriendin, ik zeg jou, dit ga je verliezen.
Te opgefokt door jou.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen...
Heb je morgen een frisse OP
On my wayquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wacht maar.
En kom nou gewoon even naar de TC anders.
issues.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Te opgefokt door jou.
[..]
On my way![]()
Ontopic: Hmm ik heb het hem gevraagd en hij geeft aan dat zijn relatie over is na meer dan 4 jaar.. Schijnt al een aantal maanden uit te zijn. Vraag me dan alleen af waarom je je FB niet bijwerkt.
Dan gaat zijn aantrekkelijkheid omhoog als hij die status niet verandertquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ontopic: Hmm ik heb het hem gevraagd en hij geeft aan dat zijn relatie over is na meer dan 4 jaar.. Schijnt al een aantal maanden uit te zijn. Vraag me dan alleen af waarom je je FB niet bijwerkt.
Gekken hou je nu eenmaal altijd. De ergste zijn degenen die er prat op gaan altijd zo ''behulpzaam'' te zijn, maar er ondertussen geen enkel probleem mee hebben prive info op een forum te gooien en er - als het even uitkomt - ook nog eens een zieke draai aan te geven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ja maar het geeft wel aan wat voor soort lui hier meelezen
Ja maar voor hetzelfde geld lezen er duizend van dat soort lui mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gekken hou je nu eenmaal altijd. De ergste zijn degenen die er prat op gaan altijd zo ''behulpzaam'' te zijn, maar er ondertussen geen enkel probleem mee hebben prive info op een forum te gooien en er - als het even uitkomt - ook nog eens een zieke draai aan te geven.
Wees blij dat hij zijn ware aard liet zien. Weet je ook weer waar je mee te dealen hebt.
Nah, dit is echt een one of a kind-psychoot. Daarvoor lees ik hier zelf al te lang mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja maar voor hetzelfde geld lezen er duizend van dat soort lui mee.
Wie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vond het wel een geile man. Voelde me wel heel erg gewaardeerd enzo.
Ach, deze nachtbagger is dicht voor MoBlo en Re weer terug zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah, dit is echt een one of a kind-psychoot. Daarvoor lees ik hier zelf al te lang mee.
Maar goed, dit is allemaal nogal off topic enzo. Vrijdag derde date met Tinder-dame.
Denk ik danquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, deze nachtbagger is dicht voor MoBlo en Re weer terug zijn
Ga danquote:
Ladies first hoorquote:
Spreek nu eerst maar een date af met die bezette geile vent van jequote:Op maandag 4 augustus 2014 01:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als de eckte heren geweest zijn.
Maar ik wil jou.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Spreek nu eerst maar een date af met die bezette geile vent van je
Alleen als ik de LaPo hebquote:
#teamLaPoStuntquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
je bent een rund als je met lapo's stunt?
Ik heb in mijn lijst een "Snelle"quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:45 schreef Godshand het volgende:
Sommige namen die voorbijkomen op Tinder.
Las net Bertine (sorry als je ook op Fok! zit)
Maar Bertine, wie noemt dr dochter nou zo? Zou dr ex ook hebben gezegd tegen zijn vrienden "Ik heb net Bertje een beurt gegeven" ?
Nicknames vind ik ok, maar het lijkt erop dat de meesten met hun echte naam erop zitten..quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb in mijn lijst een "Snelle"![]()
Ik hou van aparte namen maar ik geef toe dat ik soms ook vanwege een naam wegswipe hoor..
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:45 schreef Godshand het volgende:
Sommige namen die voorbijkomen op Tinder.
Las net Bertine (sorry als je ook op Fok! zit)
Maar Bertine, wie noemt dr dochter nou zo? Zou dr ex ook hebben gezegd tegen zijn vrienden "Ik heb net Bertje een beurt gegeven" ?
Klaasje? een meisje?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nicknames vind ik ok, maar het lijkt erop dat de meesten met hun echte naam erop zitten..
Klaasje, ook zoiets
Helaas jaquote:
Dat was dus geen nicknamequote:Op maandag 4 augustus 2014 01:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nicknames vind ik ok, maar het lijkt erop dat de meesten met hun echte naam erop zitten..
Klaasje, ook zoiets
Nee, die strooit mij dan teveel zand in de ogen...quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat was dus geen nickname![]()
Klaas vaakJe had er moeten liken.
De vrouwelijke versie sproeit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, die strooit mij dan teveel zand in de ogen...
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie sproeit.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie sproeit.
hahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:13 schreef Kutmanager het volgende:
weltrusten enzo. Morgen is de lapo van mij.
Nog wat van d'r gehoord?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:23 schreef Kutmanager het volgende:
Goeiemorgen. Gisteren leuke date gehad.
Alleen maar matches met lopende banden, fabriekspijpen en vrachtwagens? Hihahoquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:07 schreef Solique het volgende:
Zolang het om de zoveel tijd nog gaat over iets wat met tinder te maken heeft is er niets aan de hand.
Maar eens de range vergroten van tinder, zit echt te duidelijk in een industriegebied
Waarschijnlijk vrouwen die net als overalls zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Alleen maar matches met lopende banden, fabriekspijpen en vrachtwagens? Hihaho
Heerlijk ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrouwen die net als overalls zijn.
Mauwen te lang, pijpen te kort. Hihaho.![]()
Klopt ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heerlijk ditEcht een dikke +1 als vrouwen ook zo meelullen. Gaat echt nergens over, maar dat zijn wel de gesprekken die je bijblijven
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Alleen maar matches met lopende banden, fabriekspijpen en vrachtwagens? Hihaho
Halve manwijven somsquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrouwen die net als overalls zijn.
Mauwen te lang, pijpen te kort. Hihaho.![]()
Klinkt als Badoo.quote:
En, was dat zo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn eerste moment gedaan. Geweldig![]()
![]()
Iemand die de emogif gebruikte dus de gouden vraag kon niet uitblijven: zit je op FOK?![]()
Leuk gesprek.
Op zoveel forums eigenlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
En, was dat zo?
Ze gebruiken die o.a. ook op bokt![]()
En ze denken allemaal dat ze het alleen daar gebruikenquote:
Paardenmeisjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
En ze denken allemaal dat ze het alleen daar gebruiken
Maar paardenmeisjes hosselen![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Silenus het volgende:
Om hier even op door te gaan: je kon de paardenmeisjes er vroeger op school altijd zo uithalen. Het waren al-tijd de grijze muizen. De stille meisjes die zo dicht mogelijk tegen een muur zaten, of in een hoekje. Nooit op een mening te betrappen. Altijd dromerig in hun fucking penny-agenda kijken.
En omdat ze zo saai waren hadden ze ook nooit echt connectie met de rest. En waarin zochten ze hun emotionele toevlucht? Juist, hun 'blessy'. Want 'die begrijpt haar tenminste wel'. Flikker toch op.Dat paard heeft geen idee, natuurlijk vindt-ie het chill dat iemand wat haver komt brengen maar die zogenaamde diepe band wordt echt niet gevoeld door zo'n beest hoor.
Als iedereen lekker met elkaar af ging spreken ging het paardenmeisje naar haar paard. "Heee blessy, wat ben je toch een lieverd! Wil je wat eten? Ja he? Heb je honger? Jaaaa...Oh...Blessy. Jij weet tenminste wat ik bedoel. Je hebt aan één blik genoeg."
Paard: SNNGRFFFFFFF *kwijl*
En dan later als ze groot zijn, gaan ze aan WEDSTRIJDEN mee doen. Onflatteuze broek aan, zo'n stomme muts/pet/hoed/cap op en dan dat wanstaltige zweepje erbij. Bespottelijk. Beetje over wat balken heenspringen. Echt níemand behalve paardenmensen vinden zoiets leuk. De enige reden waarom je dat af en toe blijft kijken is dat je hoopt dat zo'n knol eens keihard tegen zo'n obstakel aan pleurt.
Paardenmeisjes zijn saai, ze stinken en hebben niets te melden. Ontken het nou maar niet, iedereen weet dat het zo is. Jij ook, paardenmeisje.
Ja zo'n zadel schijnt wel een aparte sensatie te zijn he?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Paardenmeisjes zijn slim. Beetje hobbelen, stimulatie, hoogtepunt. Ik snap dat ze het leuk vinden.
Geen FOK!sterquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
En, was dat zo?
Ze gebruiken die o.a. ook op bokt![]()
Ik heb het 3 jaar gedaan maar ik deed vast iets niet goed want merkte er niks vanquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zo'n zadel schijnt wel een aparte sensatie te zijn he?
Dan moet je overstappen op mountainbike denk ik. Mocht dat niet helpen, haal je het zadel erafquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het 3 jaar gedaan maar ik deed vast iets niet goed want merkte er niks van
http://sybian.com/store/quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je overstappen op mountainbike denk ik. Mocht dat niet helpen, haal je het zadel eraf![]()
Anders weet ik het ook niet meer
Ditoquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het 3 jaar gedaan maar ik deed vast iets niet goed want merkte er niks van
Maar nee dan kan je beter een hockeymeisje treffen op tinder oid.
Je moet ook op de zadelknop gaan zitten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar nee dan kan je beter een hockeymeisje treffen op tinder oid.
Meisje van middelbare school deed dat ook. Ik weet nog dat ze een ziek sixpack hadquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zwemsters.Van die chicks met bredere schouders dan een vent.
Beter schoonzwemstersquote:
Van mij mag die kutzon wel weer weggaan het is niet te harden man. En nog even fijn doorwerken tot een uur of 11. Begon vanochtend om 6:30.quote:
Ik ben een beetje op en neer aan het fietsen tussen winkels voor wat boodschappen en het is echt puur genieten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
Van mij mag die kutzon wel weer weggaan het is niet te harden man. En nog even fijn doorwerken tot een uur of 11. Begon vanochtend om 6:30.
Maar een knap meisje sprak me aan op Tinder, so I've got that going for me, which is nice.
Daar baal ik ook nog steeds van jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je schijnt ook geen 30cm te hebben
Dat heeft ze zelf verpest!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon Silk geen beurt meer geven, zal d'r leren!
Mocht ze willen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dus dat was aisomont gisteren bij silk.
Ben ook nergens meer veiligquote:
Alsof je me zou afwijzenquote:
Niemand wijst jou afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |