Ga danquote:
Ladies first hoorquote:
Spreek nu eerst maar een date af met die bezette geile vent van jequote:Op maandag 4 augustus 2014 01:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als de eckte heren geweest zijn.
Maar ik wil jou.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Spreek nu eerst maar een date af met die bezette geile vent van je
Alleen als ik de LaPo hebquote:
#teamLaPoStuntquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
je bent een rund als je met lapo's stunt?
Ik heb in mijn lijst een "Snelle"quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:45 schreef Godshand het volgende:
Sommige namen die voorbijkomen op Tinder.
Las net Bertine (sorry als je ook op Fok! zit)
Maar Bertine, wie noemt dr dochter nou zo? Zou dr ex ook hebben gezegd tegen zijn vrienden "Ik heb net Bertje een beurt gegeven" ?
Nicknames vind ik ok, maar het lijkt erop dat de meesten met hun echte naam erop zitten..quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb in mijn lijst een "Snelle"![]()
Ik hou van aparte namen maar ik geef toe dat ik soms ook vanwege een naam wegswipe hoor..
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:45 schreef Godshand het volgende:
Sommige namen die voorbijkomen op Tinder.
Las net Bertine (sorry als je ook op Fok! zit)
Maar Bertine, wie noemt dr dochter nou zo? Zou dr ex ook hebben gezegd tegen zijn vrienden "Ik heb net Bertje een beurt gegeven" ?
Klaasje? een meisje?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nicknames vind ik ok, maar het lijkt erop dat de meesten met hun echte naam erop zitten..
Klaasje, ook zoiets
Helaas jaquote:
Dat was dus geen nicknamequote:Op maandag 4 augustus 2014 01:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nicknames vind ik ok, maar het lijkt erop dat de meesten met hun echte naam erop zitten..
Klaasje, ook zoiets
Nee, die strooit mij dan teveel zand in de ogen...quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat was dus geen nickname![]()
Klaas vaakJe had er moeten liken.
De vrouwelijke versie sproeit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, die strooit mij dan teveel zand in de ogen...
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie sproeit.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie sproeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |